Da i blev forlovet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2012

TeamRocket

Vi var unge da vi blev forlovet- han spurgte om jeg ville og købte en ring. 3 år senere faldt han på knæ og friede, vi giftede os kort efter <3 man kan jo gøre som man selv synes passer bedst:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Men hvis han skal fri... hvorfor så aftale at I skal have ringe på? Jeg forstår ikke det der? Så er det jo lige meget med at fri... for I er jo enige og vil gerne giftes og have ringe på nu. Skal han så fri på "kommando" og så tager I ringene på eller hvordan? Sys et frieri skal komme som en overraskelse... hvis du forstår? Man kan jo godt snakke om at ville giftes osv. Men ringene koster jo også? Hmm... det er nok bare mig der er forvirret her så... MEN held og lykke med det og dejligt med bryllup i sigte... *S*

nej nej han skal bestemt ikke fri på kommando..

Han behøver heller ikke gå på knæ, men vil jo heller ikke tage det fra ham hvis det er hvad han egentlig har lyst til?? Han bragte det selv på bane med at få ringe på til jul foran allesammen, og så snakkede vi lidt om det, men JEG har aldrig før hørt om par der blev enige om det, kun om par hvor manden er gået på knæ, eller konen er det for den sags skyld, så blev jo lige lidt forvirret..

Anmeld

23. oktober 2012

MorDk

Timse skriver:

Her faldt manden på knæ under et weekendophold med blomster og stearinlys

Vi skal giftes, jeg tror ikke på at være forlovet, hvis man ikke skal giftes, men da jeg har termin lige om lidt hedder det først august 2014, da det bliver for meget andet at bruge penge på næste år 

Men i skal gøre, hvad i føler er det rigtige

Jeg betragter min kæreste som MIN mand ♥

Har været forlovet og gift med en anden mand (det holdt ikke)

Min "mand" og jeg har ringe på og på facebook står vi som forlovede... vi bærer ringene med stolthed og som et symbol på vi elsker hinanden og vil leve sammen. Vi skal ikke giftes (personlige årsager) MEN i hjertet er vi MAND OG KONE ♥ så kan folk sige/mene hvad de vil *S*

Anmeld

23. oktober 2012

Anonym trådstarter

Tullepoder skriver:

Vi blev forlovet juleaften 2009. Manden havde skrevet et brev og lagt det under juletræet, mine forældre og bror vidste det, så brevet var den sidste gave jeg fik :-D han havde skrevet brevet fra vores datter <3 så vi er det jeg kalder teenage forlovet (altså bare ringforlovet) vi ved endnu ikke hvornår vi skal giftes, vi skal gerne have råd, og ikke låne til det. Så han har et frieri tilgode ;-)

uha nej, vi vil heller ikke låne til det.. Det er ikke os at låne til sådan noget..

Kan gå med til at låne til bil og hus, men alt derudover må man vente med at skaffe til man har pengene..

Anmeld

23. oktober 2012

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

Vi var unge da vi blev forlovet- han spurgte om jeg ville og købte en ring. 3 år senere faldt han på knæ og friede, vi giftede os kort efter <3 man kan jo gøre som man selv synes passer bedst:-)

ja det er rigtigt..

Nu må vi se hvad der sker, ville da ikke have noget imod at få bryllup næste år, men der skal altså lige være lidt overskud på kontoen inden.. Uanset hvordan man gør det er et bryllup jo aldrig helt billigt..

Anmeld

23. oktober 2012

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Hvordan skete det da i blev forlovet?? Var i enige om det, eller var det bare direkte frieri fra manden??

Vi snakker lidt herhjemme om at blive forlovet med henblik på at vi selvfølgelig skal giftes en dag, men lige nu er der ikke penge til det. Vi snakkede så om at forlove os på juleaften hvor vi er omringet af den nærmeste familie..

Men jeg vil jo gerne prøve det der med frieri og det hele, men hvis han direkte frier så synes jeg bare ikke der skal gå ret lang tid før et bryllup er stablet på benene, så derfor kunne det jo være en mulighed at ringforlove os her til jul, og så får han muligheden for at gå på knæ når vi engang har råd til det bryllup vi ønsker os..
Det er ikke fordi vi ønsker os et stort bryllup, men vi vil ikke sulte for at blive gift, og derfor vil vi ikke holde noget nu..

Men hvordan gjorde i andre det?? Lad mig høre om vi er helt på et sidespor her når vi bliver enige om det..

Vi var enige om forlovelsen herhjemme.

Men jeg (personlig mening) syntes efterhånden som tiden går at jeg manglede det romantiske ved at vi gerne vil binde os til hinanden. Så jeg har sagt at jeg ikke vil giftes før han faktisk er på knæ, helt af sig selv og med en ring han selv har valgt  

Anmeld

23. oktober 2012

FruK

Anonym skriver:

Så du vil ikke mene at vi kan kalde os forlovet hvis vi bliver enige om det??

Jo da - det synes jeg man skal gøre helt som det føles rigtigt for en selv.

Anmeld

23. oktober 2012

Anonym trådstarter

LilleNyPåVej skriver:

Vi var enige om forlovelsen herhjemme.

Men jeg (personlig mening) syntes efterhånden som tiden går at jeg manglede det romantiske ved at vi gerne vil binde os til hinanden. Så jeg har sagt at jeg ikke vil giftes før han faktisk er på knæ, helt af sig selv og med en ring han selv har valgt  

jeg kan ikke sige om jeg vil savne det hvis det ikke kommer til at ske.. det vigtigste for mig er at vi binder os til hinanden af kærlighed og lyst, og ikke at tvang og nød..

vi vil begge gerne giftes med hinanden, og vi gør det fordi vi elsker hinanden.. Men om jeg vil mangle noget hvis jeg ikke får et frieri ved jeg ikke..

Anmeld

23. oktober 2012

Anonym trådstarter

FruK skriver:

Jo da - det synes jeg man skal gøre helt som det føles rigtigt for en selv.

nåå okay, så misforstod jeg dit indlæg..

Anmeld

23. oktober 2012

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

jeg kan ikke sige om jeg vil savne det hvis det ikke kommer til at ske.. det vigtigste for mig er at vi binder os til hinanden af kærlighed og lyst, og ikke at tvang og nød..

vi vil begge gerne giftes med hinanden, og vi gør det fordi vi elsker hinanden.. Men om jeg vil mangle noget hvis jeg ikke får et frieri ved jeg ikke..

Det er måske også fordi at kæresten herhjemme bare ikke er så romantisk på den måde, så jeg har nok bare håbet at det skulle være den romantiske ting han gør. At han viser mig at han gerne vil giftes med mig og være sammen med mig uden at JEG skal spørge ham eller give ham hints, at han selv opfanger at vi vel skal have en fremtid sammen og at han selv tager skridtet istedet for at jeg altid er sekretæren og skal tænke for 2 

Okay det lyder måske lidt hårdt, ville bare pensle ud at jeg gerne ville have den opmærksomhed bare den ene gang da det er en kæmpe ting i livet og en stor oplevelse hehe - og han forstår det godt  Så er spørgsmålet jo bare om han så gør det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.