Da i blev forlovet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.927 visninger
41 svar
0 synes godt om
23. oktober 2012

Anonym trådstarter

Hvordan skete det da i blev forlovet?? Var i enige om det, eller var det bare direkte frieri fra manden??

Vi snakker lidt herhjemme om at blive forlovet med henblik på at vi selvfølgelig skal giftes en dag, men lige nu er der ikke penge til det. Vi snakkede så om at forlove os på juleaften hvor vi er omringet af den nærmeste familie..

Men jeg vil jo gerne prøve det der med frieri og det hele, men hvis han direkte frier så synes jeg bare ikke der skal gå ret lang tid før et bryllup er stablet på benene, så derfor kunne det jo være en mulighed at ringforlove os her til jul, og så får han muligheden for at gå på knæ når vi engang har råd til det bryllup vi ønsker os..
Det er ikke fordi vi ønsker os et stort bryllup, men vi vil ikke sulte for at blive gift, og derfor vil vi ikke holde noget nu..

Men hvordan gjorde i andre det?? Lad mig høre om vi er helt på et sidespor her når vi bliver enige om det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2012

MorDk

Da jeg blev forlovet med min ex-mand, der var det mig der friede... Jeg sendte ham en sms med en gåde... og løsningen var: "Vil du gifte dig med mig"... Vi var forlovet 1 år og 1 måneds tid... og blev derefter gift.

Det holdt så ikke...

Jeg har ring med min kæreste (forlovet) MEN vi skal ikke giftes (private årsager)

Anmeld

23. oktober 2012

Lise

Man kan vel gøre det som man vil, så jeg mener ikke at i er på et sidespor

Jeg blev friet til under en frokost i Lucca, Italien. Vores et-årige søn blev passet af sine tanter under en ferie i Toscana, og så tog min kæreste og jeg til Lucca på dagstur. Og her friede han så mens vi sad og spiste frokost på en restaurant.

Anmeld

23. oktober 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Da jeg blev forlovet med min ex-mand, der var det mig der friede... Jeg sendte ham en sms med en gåde... og løsningen var: "Vil du gifte dig med mig"... Vi var forlovet 1 år og 1 måneds tid... og blev derefter gift.

Det holdt så ikke...

Jeg har ring med min kæreste (forlovet) MEN vi skal ikke giftes (private årsager)

okay.. Jeg vil nu ikke fri, det får han lov til, han vil også gerne, men først når der er mere luft i økonomien til det..

Derfor snakkede vi jo om at få ringe på nu begge to, og så holde bryllup om måske halvandet til 2 år..

Anmeld

23. oktober 2012

Hønsemor

Her var det mig der friede meget spontant og på en ikke så romantisk måde, men det blev gjort og han sagde ja  Vi venter dog med at blive gift da pengene og andre årsager ikke er helt klar endnu, og vi vil gerne have råd til både bryllup og livet derefter 

Anmeld

23. oktober 2012

Anonym trådstarter

Lise skriver:

Man kan vel gøre det som man vil, så jeg mener ikke at i er på et sidespor

Jeg blev friet til under en frokost i Lucca, Italien. Vores et-årige søn blev passet af sine tanter under en ferie i Toscana, og så tog min kæreste og jeg til Lucca på dagstur. Og her friede han så mens vi sad og spiste frokost på en restaurant.

hvor lyder det fantastisk..

Jeg vil jo også meget gerne have et overraskelsesfrieri, men vi vil også bare gerne forloves snart, vi forsøger at få baby og vil jo gerne giftes, men baby kommer først for os lige nu..

Så det kan da godt være det ikke er en helt dårlig ide at vi gør det juleaften foran de nærmeste..

Anmeld

23. oktober 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Hvordan skete det da i blev forlovet?? Var i enige om det, eller var det bare direkte frieri fra manden??

Vi snakker lidt herhjemme om at blive forlovet med henblik på at vi selvfølgelig skal giftes en dag, men lige nu er der ikke penge til det. Vi snakkede så om at forlove os på juleaften hvor vi er omringet af den nærmeste familie..

Men jeg vil jo gerne prøve det der med frieri og det hele, men hvis han direkte frier så synes jeg bare ikke der skal gå ret lang tid før et bryllup er stablet på benene, så derfor kunne det jo være en mulighed at ringforlove os her til jul, og så får han muligheden for at gå på knæ når vi engang har råd til det bryllup vi ønsker os..
Det er ikke fordi vi ønsker os et stort bryllup, men vi vil ikke sulte for at blive gift, og derfor vil vi ikke holde noget nu..

Men hvordan gjorde i andre det?? Lad mig høre om vi er helt på et sidespor her når vi bliver enige om det..

Vi gjorde præcis som jer Vi blev ringforlovet 30. september i år, da princessen blev døbt

Vi har heller ik super travlt med at blive gift, og når det er så ved jeg kæresten ser meget frem til den dag han skal frie, og det gør jeg også

Anmeld

23. oktober 2012

Anonym trådstarter

Hønsemor skriver:

Her var det mig der friede meget spontant og på en ikke så romantisk måde, men det blev gjort og han sagde ja  Vi venter dog med at blive gift da pengene og andre årsager ikke er helt klar endnu, og vi vil gerne have råd til både bryllup og livet derefter 

præcis, vi vil jo heller ikke ud i en situation hvor vi bruger det hele på bryllup og ikke tænker på bagefter..

Nu vil vi bare have et havebryllup på god jysk maner med helstegt gris osv, så det er jo ikke fordi det vil blive voldsomt dyrt, men derfor skal der stadig være til det hele både før og efter..

Anmeld

23. oktober 2012

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

Vi gjorde præcis som jer Vi blev ringforlovet 30. september i år, da princessen blev døbt

Vi har heller ik super travlt med at blive gift, og når det er så ved jeg kæresten ser meget frem til den dag han skal frie, og det gør jeg også

jeg tror nemlig også min kæreste ser meget frem til at fri engang i fremtiden og det vil jeg jo ikke tage fra ham..

Anmeld

23. oktober 2012

FamilenStorm

Anonym skriver:

Da vi blev forlovede faldt min mand på knæ for mig i nogle fantastiske omgivelser på en miniferie vi var på..  

Vi havde dog inden snakkede om, da vi fandt ud af at vi var gravide, at det jo kunne være smart at gifte sammentidig med barnedåben..

Havde altid troet at hvis vi skulle giftes, ville det være noget vi aftalte og  sådan, altså uden overraskelsen og frierriet, så her blev jeg taget med bukserne godt og grundigt nede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.