Hvis de ikke vil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2012

tarkoflen

An&Jo skriver:

Jeg hænger i alt hvad jeg kan, mangler bare lige at finde den helt rigtige hylde for mig ude i den store verden..

Og det skal du nok finde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2012

An&Jo

tarkoflen skriver:

Og det skal du nok finde

Det håber jeg ihvertfald..

Anmeld

22. oktober 2012

tarkoflen

An&Jo skriver:

Det håber jeg ihvertfald..

Tjah jeg er 32 år gammel, vokset op i en kernefamilie og har ikke skulle døje med alt det du har, og jeg er stadig i tvivl om, jeg har fundet den rette hylde, og om jeg nogensinde finder den

Anmeld

22. oktober 2012

jydeinden

An&Jo skriver:

Hvorfor skal jeg så??

Sådan er jeg desværre nok begyndt at tænke..

Hvis mine forældre ikke kan finde penge til at komme op til min fødselsdag hvorfor skal jeg så bruge tid og energi på at komme til min mors fødselsdag??
Jeg bliver lidt skræmt over at tænke sådan, for jeg er normalt en stille og rolig person der ikke bærer nag..

Men vi fik en anden invitation nu her i weekenden og det var til samme dag som hvor min mor holder hendes, begge runde fødselsdage.. Men jeg har flere gange taget mig selv i at tænke at jeg da hellere ville til den anden end til min mors, for hvis ikke de vil nyde mit selskab i mit eget hjem har de så lyst i deres hjem?? Mon det bare er af tvang jeg er inviteret??

jeg har slet ikke lyst til at tænke sådan her, men jeg kan slet ikke lade være..

Hvorfor skal man altid give alt af sig selv når man ikke får noget tilbage??

Jeg overvejede at lave den anonym, men de fleste herinde ville nok alligevel gætte hvem der stod bag tråden, så vælger at stå frem..

jeg forstår fuldt ud dine tanker og følelser, og et eller andet sted tror jeg jeg havde meldt fra og sagt mine følelser overfor dine forældre. for hvis ikke de ønsker at være en del af dit liv, hvorfor skal du så være en dels af deres.

Anmeld

22. oktober 2012

An&Jo

tarkoflen skriver:

Tjah jeg er 32 år gammel, vokset op i en kernefamilie og har ikke skulle døje med alt det du har, og jeg er stadig i tvivl om, jeg har fundet den rette hylde, og om jeg nogensinde finder den

Ja det er vel altid svært at finde det sted man skal blive resten af livet.. heldigvis kan man lave karriereskift hvis man ønsker det, men tror jeg stresser lidt over det..

Anmeld

22. oktober 2012

An&Jo

jydeinden skriver:

jeg forstår fuldt ud dine tanker og følelser, og et eller andet sted tror jeg jeg havde meldt fra og sagt mine følelser overfor dine forældre. for hvis ikke de ønsker at være en del af dit liv, hvorfor skal du så være en dels af deres.

Jeg har fortalt dem hvordan jeg har det, de lytter vidst bare ikke rigtig til det desværre..

Anmeld

22. oktober 2012

jydeinden

An&Jo skriver:

Jeg har fortalt dem hvordan jeg har det, de lytter vidst bare ikke rigtig til det desværre..

nej det kunne jeg forstå men så er spørgsmålet jo så bare om DU ikke ville få mere ud af at deltage i jeres vens fødselsdag ( eller hvem det nu var der holdte samme dag) for hvad din familie tænker og mener kan du jo sådan set være ligeglad med, hvis de alligevel ikke agter at støtte dig. 

Anmeld

22. oktober 2012

B&J

An&Jo skriver:

Men hvad er så rigtigt for mig??

fortælle dem sandhed omkring hvordan du har det og sig hvis det bliver ved på den måde må du sige stop for jeres side... alt det andet er alt alt alt for hårdt... det ville jeg syntes jeg ved selv hvordan jeg ville have det

Anmeld

22. oktober 2012

tarkoflen

An&Jo skriver:

Ja det er vel altid svært at finde det sted man skal blive resten af livet.. heldigvis kan man lave karriereskift hvis man ønsker det, men tror jeg stresser lidt over det..

Ja jeg har indtil videre været pædagogmedhjælper, advokatsekretær, salgs back-up/kontorassistent og indkøbskoordinator... Nu må jeg se hvad fremtiden bringer når jeg kommer retur på arbejdsmarkedet

Så du må endelig ikke give op endnu! Der er masser af tid til karriere skift

Anmeld

22. oktober 2012

TNBC

An&Jo skriver:

De gør nemlig stor forskel..

Jeg synes ikke at de er værd at samle på. Som en anden skriver: læg dem på køl. De fortjener ikke din godhed.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.