Hvis de ikke vil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2012

tarkoflen

Øv søde, hvor er det bare møj træls for dig

Det er svært at sige hvad du skal gøre, men jeg synes efterhånden der er så mange ting i din familie, som peger i retning af, at de ikke tænker på dig, men på dem selv!

Derfor skal du også tænke på dig selv! De gør det jo ikke

Stort

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2012

TNBC

An&Jo skriver:

Hvorfor skal jeg så??

Sådan er jeg desværre nok begyndt at tænke..

Hvis mine forældre ikke kan finde penge til at komme op til min fødselsdag hvorfor skal jeg så bruge tid og energi på at komme til min mors fødselsdag??
Jeg bliver lidt skræmt over at tænke sådan, for jeg er normalt en stille og rolig person der ikke bærer nag..

Men vi fik en anden invitation nu her i weekenden og det var til samme dag som hvor min mor holder hendes, begge runde fødselsdage.. Men jeg har flere gange taget mig selv i at tænke at jeg da hellere ville til den anden end til min mors, for hvis ikke de vil nyde mit selskab i mit eget hjem har de så lyst i deres hjem?? Mon det bare er af tvang jeg er inviteret??

jeg har slet ikke lyst til at tænke sådan her, men jeg kan slet ikke lade være..

Hvorfor skal man altid give alt af sig selv når man ikke får noget tilbage??

Jeg overvejede at lave den anonym, men de fleste herinde ville nok alligevel gætte hvem der stod bag tråden, så vælger at stå frem..

Det er dem der skal komme til dig, ikke omvendt.
De gør forskel og det er forkert.

Anmeld

22. oktober 2012

Troldemommi

Jeg kan så godt forstå dig, dine forældre er pisse barnlige, tænk at behandle sin datter så dårligt pga. en lille fejl der skete for flere måneder siden, hvis jeg var dig ville jeg tage til den anden fest og så lade dem sejle i sin egen sø indtil de kommer på ret køl igen.

Monica

Anmeld

22. oktober 2012

TNBC

An&Jo skriver:

Hvorfor skal jeg så??

Sådan er jeg desværre nok begyndt at tænke..

Hvis mine forældre ikke kan finde penge til at komme op til min fødselsdag hvorfor skal jeg så bruge tid og energi på at komme til min mors fødselsdag??
Jeg bliver lidt skræmt over at tænke sådan, for jeg er normalt en stille og rolig person der ikke bærer nag..

Men vi fik en anden invitation nu her i weekenden og det var til samme dag som hvor min mor holder hendes, begge runde fødselsdage.. Men jeg har flere gange taget mig selv i at tænke at jeg da hellere ville til den anden end til min mors, for hvis ikke de vil nyde mit selskab i mit eget hjem har de så lyst i deres hjem?? Mon det bare er af tvang jeg er inviteret??

jeg har slet ikke lyst til at tænke sådan her, men jeg kan slet ikke lade være..

Hvorfor skal man altid give alt af sig selv når man ikke får noget tilbage??

Jeg overvejede at lave den anonym, men de fleste herinde ville nok alligevel gætte hvem der stod bag tråden, så vælger at stå frem..

Lige en ting til. Jeg glemte at ønske min svigerinde tillykke, men bliver da stadigvæk inviteret med. Hvad dine forældre gør er barnligt og hvis der endelig skulle være en der kunne være sur, var din søster. Ikke dine forældre.

Anmeld

22. oktober 2012

RiUL

An&Jo skriver:

Hvis jeg skal følge mit hjerte så ville jeg nok ikke vælge mine forældre desværre..

Der har du svaret Du kan jo sige at du har sagt ja til en anden invitation den samme dag  - og hvis din mor bliver sur, ja hvis problem er det så Hvis hun vil se dig, kan hun jo bare komme til din fødselsdag  

Anmeld

22. oktober 2012

SaNiNa

Du skal selvfølgelig høre hvad du helst vil, men jeg ville nok fortælle min mor hvordan jeg føler og tænker

Det virker til dine forældre virkelig har såret dig og har stået i samme situation for få år siden hvor de ikke respekterede vores regler omkring vores søn, hvor jeg blev meget meget såret og lagde dem på is i meget lang tid, indtil jeg var klar til at sige de trådte på mig.

hvis vi ikke hvade fået snakket med dem ville vi nok ikke haft ret meget med hinanden at gøre i dag

Anmeld

22. oktober 2012

SaNiNa

Du skal selvfølgelig høre hvad du helst vil, men jeg ville nok fortælle min mor hvordan jeg føler og tænker

Det virker til dine forældre virkelig har såret dig og har stået i samme situation for få år siden hvor de ikke respekterede vores regler omkring vores søn, hvor jeg blev meget meget såret og lagde dem på is i meget lang tid, indtil jeg var klar til at sige de trådte på mig.

hvis vi ikke hvade fået snakket med dem ville vi nok ikke haft ret meget med hinanden at gøre i dag

Anmeld

22. oktober 2012

An&Jo

bøllen skriver:

Kan sagtens følge dig - står i nøjagtig samme situation .

men på et tidspunkt får man vel nok ??

vælg hvad du føler du har mest lyst til , for som du selv siger hvorfor skal du når de ikke gider .

men omvendt ( som vi diskutere herhjemme p.t ) så fortsætter den onde cirkel jo blot .

kan ikke råde dig , da jeg ikke selv aner hvad jeg stiller op 

Nej det er sq ikke altid nemt alt det familie halløj

Anmeld

22. oktober 2012

An&Jo

Yurie skriver:

Så lad vær med at følg det. Jeg havde valgt vennen. Hvis de ikke gider dig, hvorfor skal du så ville dem?

Du har ret.. :/

Desværre betyder det jo så også at resten af familien vælger os fra hvis jeg vælger mine forældre fra

Anmeld

22. oktober 2012

An&Jo

B&J skriver:

ja nemlig øv altså men syntes virkelig du skal gøre det der er bedst og ikke for dem men nej for dig

Men hvad er så rigtigt for mig??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.