Hvis de ikke vil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2012

An&Jo

lotchen skriver:

Besøg dem, der giver dig og din familie mest glæde

Det gør jeg jo også i hverdagene.. Har jo generelt ikke meget kontakt til mine forældre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2012

An&Jo

LilleNyPåVej skriver:

Nu har jeg læst hvad du har svaret nogle af de andre også.

Og det lyder da som om der bliver lavet forskel på dig og din søster og så det at de bagefter kan holde deres egne fødselsdage.

Det lyder, desværre, som om en dårlig undskyld. Kan godt forstå at du tænker sådan  

Hvorfor spørger du ikke din mor omkring dette? Kan se hvordan min egen mormor ikke tænker over sådan nogle ting og derfor nogle gange skal have det af vide, så måske din mor også skal have det af vide 

Jeg har snakket med dem om det op til flere gange, og så lover de en hel masse, men de kan aldrig holde det..

Men forskel er der altid blevet gjort.. Af vi 4 børn der boede hjemme er jeg altid den der fik for mindst i gaver, og jeg er heller ikke blevet besøgt eller hjulpet på samme måde som mine andre søskende er..

Anmeld

22. oktober 2012

An&Jo

tarkoflen skriver:

Øv søde, hvor er det bare møj træls for dig

Det er svært at sige hvad du skal gøre, men jeg synes efterhånden der er så mange ting i din familie, som peger i retning af, at de ikke tænker på dig, men på dem selv!

Derfor skal du også tænke på dig selv! De gør det jo ikke

Stort

De har aldrig tænkt på mig tror jeg ikke.. :/

Når jeg snakker med min storesøster ringer vores forældre til hende mindst en gang i ugen, jeg har ikke snakket med dem siden jeg selv ringede for 5-6 uger siden..

Anmeld

22. oktober 2012

An&Jo

Yurie skriver:

Det er dem der skal komme til dig, ikke omvendt.
De gør forskel og det er forkert.

De gør nemlig stor forskel..

Anmeld

22. oktober 2012

An&Jo

Monica P skriver:

Jeg kan så godt forstå dig, dine forældre er pisse barnlige, tænk at behandle sin datter så dårligt pga. en lille fejl der skete for flere måneder siden, hvis jeg var dig ville jeg tage til den anden fest og så lade dem sejle i sin egen sø indtil de kommer på ret køl igen.

Monica

Ja man burde jo lægge dem på køl

Anmeld

22. oktober 2012

An&Jo

Yurie skriver:

Lige en ting til. Jeg glemte at ønske min svigerinde tillykke, men bliver da stadigvæk inviteret med. Hvad dine forældre gør er barnligt og hvis der endelig skulle være en der kunne være sur, var din søster. Ikke dine forældre.

De er vel sure på hendes vegne.. :/ hun blev 13 og forstår da godt de er skuffede, men det var jo ikke fordi jeg glemte det med vilje..

Anmeld

22. oktober 2012

An&Jo

RiUL skriver:

Der har du svaret Du kan jo sige at du har sagt ja til en anden invitation den samme dag  - og hvis din mor bliver sur, ja hvis problem er det så Hvis hun vil se dig, kan hun jo bare komme til din fødselsdag  

Desværre så blev der jo sagt ja til min mor tilbage til min svogers fødselsdag i marts

Anmeld

22. oktober 2012

An&Jo

SaNiNa skriver:

Du skal selvfølgelig høre hvad du helst vil, men jeg ville nok fortælle min mor hvordan jeg føler og tænker

Det virker til dine forældre virkelig har såret dig og har stået i samme situation for få år siden hvor de ikke respekterede vores regler omkring vores søn, hvor jeg blev meget meget såret og lagde dem på is i meget lang tid, indtil jeg var klar til at sige de trådte på mig.

hvis vi ikke hvade fået snakket med dem ville vi nok ikke haft ret meget med hinanden at gøre i dag

Jeg har fortalt dem det op til flere gange, det synker bare ikke rigtig ind..

De har været lagt på køl i et halvt år, og det har jo ikke hjulpet selvom de lovede en masse..

Anmeld

22. oktober 2012

tarkoflen

An&Jo skriver:

De har aldrig tænkt på mig tror jeg ikke.. :/

Når jeg snakker med min storesøster ringer vores forældre til hende mindst en gang i ugen, jeg har ikke snakket med dem siden jeg selv ringede for 5-6 uger siden..

Du er så stærk og sej! Det skal du huske på

Det er så godt gået, at du har kæmpet dig væk fra den sociale arv, du burde hænge i!

Anmeld

22. oktober 2012

An&Jo

tarkoflen skriver:

Du er så stærk og sej! Det skal du huske på

Det er så godt gået, at du har kæmpet dig væk fra den sociale arv, du burde hænge i!

Jeg hænger i alt hvad jeg kan, mangler bare lige at finde den helt rigtige hylde for mig ude i den store verden..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.