YES.. så der fest :D hehe (graviditets test)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2012

Miin'Baby'Mus

FrkZier skriver:

Nej undre mig ikke overhovedet og synes ikke det mærkeligt  

ved at han har et barn så interessen for børn er der jo selvom han ikke  vil have flere

Nåe ja okay, det vidste vi andre jo ikke  hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2012

MorDk

Nettemor skriver:

Men VED du at han ikke har med børn at gøre?

Kan jo være han læser til pædagog eller er pædagog..

Kan jo være han har 2-4 børn med en tidligere dame..

Kan være de går med tankerne om at adoptere. Da han jo netop skriver de ønsker børn men en graviditet ikke er optimal med hans kærestes helbred pt.

Kan være de er i processen til at blive aflastnings /plejefamilie..

Altså jeg mener bare at man skal passe på med at dømme og tage stilling til hvilke emner der er relevante /tilladte her på siden. Der er netop rigtig mange mennesker herinde og derfor også mange kategorier. Han lagde den jo netop ikke under graviditet. Der er også emner hvor jeg ikke synes det er relevant for mig. Men hopper let og elegant over dem.

Anmeld

23. oktober 2012

FrkZier

LilleNyPåVej skriver:

Nåe ja okay, det vidste vi andre jo ikke  hehe

han har skrevet flere gange i tråden at han har et barn

Anmeld

23. oktober 2012

FrkZier

Dustmuz skriver:

Så er det hermed vedtaget.. jeg stjæler din bebz hehe

haha så skal du se en hormonfyldt kvinde blive mere end hvad man normalt ville kalde hidsig 

Anmeld

23. oktober 2012

Miin'Baby'Mus

FrkZier skriver:

han har skrevet flere gange i tråden at han har et barn

Nåe ja, men nu snakker jeg om hans allerførste tråd  udelukkende den og ikke hvad han har skrevet derefter.

Anmeld

23. oktober 2012

FrkZier

LilleNyPåVej skriver:

Nåe ja, men nu snakker jeg om hans allerførste tråd  udelukkende den og ikke hvad han har skrevet derefter.

men undre mig  stadig ikke over det aller første indlæg..

der er mange herinde der ville blive glade for en negativ graviditetstest, det jo ikke alle der prøver at blive gravide - og han skriver at de ikke ønsker børn på nuværende tidspunkt, og kommer endda med en god forklaring på hvorfor de ikke ønsker en graviditet nu

hvis han havde skrevet det var fordi han hader børn så havde jeg fundet det lidt mærkeligt han befandt sig på en babyside, men det siger han jo altså på intet tidspunkt han gør

Anmeld

23. oktober 2012

MorDk

Jeg kunne da også have oprettet et indlæg hvor jeg ville juble over en negativ test. Det er der da intet galt i?! jeg ønsker ikke flere børn... Har 2 ... ♥

Anmeld

23. oktober 2012

Dustmuz

FrkZier skriver:

haha så skal du se en hormonfyldt kvinde blive mere end hvad man normalt ville kalde hidsig 

haha.. Det kan ordnes med randersreb og et viskestykke hehe

kaldes svinebinding og knebling hehe..
så kan du selv vælge om det skal være en stol eller en radiator du bliver bundet til hehe..

ej nu skal jeg være sød

Anmeld

23. oktober 2012

Dustmuz

LilleNyPåVej skriver:

nu kan jeg ikke huske om det var dig eller en anden der skrev at jeg ikke ønskede børn..

men skriver jo i mit første indlæg at på Nuværende tidspunkts at jeg ikke ønsker dem af en årsag..

men behøver man og skrive i alle sine indlæg at man allerede har et i forvejen??

Anmeld

23. oktober 2012

FrkZier

Dustmuz skriver:

haha.. Det kan ordnes med randersreb og et viskestykke hehe

kaldes svinebinding og knebling hehe..
så kan du selv vælge om det skal være en stol eller en radiator du bliver bundet til hehe..

ej nu skal jeg være sød

haha :p

men du ved ikke hvor vi bor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.