YES.. så der fest :D hehe (graviditets test)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2012

Dustmuz

FrkZier skriver:

haha :p

men du ved ikke hvor vi bor

Du skulle jo herop til fest, og drikke.. så ordner jeg det jo bare der Haha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2012

FrkZier

Dustmuz skriver:

Du skulle jo herop til fest, og drikke.. så ordner jeg det jo bare der Haha

haha så lader jeg da bare bebse blive hjemme

Anmeld

23. oktober 2012

Dustmuz

FrkZier skriver:

haha så lader jeg da bare bebse blive hjemme

neeeeeeej det må du da ikke..  hehe det ikke sjovt for mig jo

Anmeld

23. oktober 2012

FrkZier

Dustmuz skriver:

neeeeeeej det må du da ikke..  hehe det ikke sjovt for mig jo

muhahahah

Anmeld

23. oktober 2012

Miin'Baby'Mus

Dustmuz skriver:

nu kan jeg ikke huske om det var dig eller en anden der skrev at jeg ikke ønskede børn..

men skriver jo i mit første indlæg at på Nuværende tidspunkts at jeg ikke ønsker dem af en årsag..

men behøver man og skrive i alle sine indlæg at man allerede har et i forvejen??

Nej nej,

Jeg blev bare selv nødt til at læse dit indlæg nogle gange da jeg selv fandt det mystisk  det er ski ikke hver dag at man læser en mand der skriver herinde at han er glad for at deres g-test var negativt - ja eller for den sags skyld kvinder.

Vi snakker selvfølgelig om mange ting herinde og ikke kun børn, men fandt virkelig din tråd mærkelig. Du skriver godt nok at i vil have børn ENGANG, men ikke at i har børn selvom du faktisk har ét.

Altså jeg læste det som om at du bare var en tilfældig gut uden børn og i at først så børn flere år ude i jeres fremtid og at du var glad for at i ikke skulle have et barn nu. Og så tænkte jeg hvordan en gut tænker sig til at finde baby.dk (uden sammenhæng til hans liv) og skriver at han er glad for at der ikke kommer børn hehe.

Altså det var bare hele scenariet i at du tænker juhuu negativ test, jeg skal ski skrive det på nettet og googler dig frem til baby.dk  Ingen der kan se det komiske og mærkelige i det?

Anmeld

23. oktober 2012

Dustmuz

LilleNyPåVej skriver:

Nej nej,

Jeg blev bare selv nødt til at læse dit indlæg nogle gange da jeg selv fandt det mystisk  det er ski ikke hver dag at man læser en mand der skriver herinde at han er glad for at deres g-test var negativt - ja eller for den sags skyld kvinder.

Vi snakker selvfølgelig om mange ting herinde og ikke kun børn, men fandt virkelig din tråd mærkelig. Du skriver godt nok at i vil have børn ENGANG, men ikke at i har børn selvom du faktisk har ét.

Altså jeg læste det som om at du bare var en tilfældig gut uden børn og i at først så børn flere år ude i jeres fremtid og at du var glad for at i ikke skulle have et barn nu. Og så tænkte jeg hvordan en gut tænker sig til at finde baby.dk (uden sammenhæng til hans liv) og skriver at han er glad for at der ikke kommer børn hehe.

Altså det var bare hele scenariet i at du tænker juhuu negativ test, jeg skal ski skrive det på nettet og googler dig frem til baby.dk  Ingen der kan se det komiske og mærkelige i det?

hehe.. dit scenarie kan jeg endda se det sjove i  hehe..
nu er jeg ikke ligefrem den store bruger af Facebook..

selvom det ikke helt er tilfældet.. har vidst været medlem siden 2011 et eller andet tidspunkt.. hehe..

jeg tror ikke vi er andet end 5-6 mænd herinde i det hele
så vi er i stort undertal

Anmeld

23. oktober 2012

Miin'Baby'Mus

Dustmuz skriver:

hehe.. dit scenarie kan jeg endda se det sjove i  hehe..
nu er jeg ikke ligefrem den store bruger af Facebook..

selvom det ikke helt er tilfældet.. har vidst været medlem siden 2011 et eller andet tidspunkt.. hehe..

jeg tror ikke vi er andet end 5-6 mænd herinde i det hele
så vi er i stort undertal

Ja kan godt se at du har været medlem i noget tid - men der står jo stadig ikke på din profil om du har et barn eller ej, så lige meget hvad ville jeg aldrig kunne gætte mig til det 

Nej, syntes også det er synd der ikke er så mange mænd. Min kæreste leder nogle gange efter en faders svar på tingene, vi skal jo være forældre til januar og det er vores første - så jeg syntes det er synd der ikke er flere mænd der kan snakke om det de nu lige lyster 

Anmeld

23. oktober 2012

Dustmuz

LilleNyPåVej skriver:

Ja kan godt se at du har været medlem i noget tid - men der står jo stadig ikke på din profil om du har et barn eller ej, så lige meget hvad ville jeg aldrig kunne gætte mig til det 

Nej, syntes også det er synd der ikke er så mange mænd. Min kæreste leder nogle gange efter en faders svar på tingene, vi skal jo være forældre til januar og det er vores første - så jeg syntes det er synd der ikke er flere mænd der kan snakke om det de nu lige lyster 

jamen han skal da være velkommen til at snakke med mig
jeg har alligvel ikke så meget og lave for tiden

Anmeld

23. oktober 2012

Mor til Ella

rikkeregnbue skriver:

Hvis jeg løber nu.... Well... Med den kondition jeg har - så tager det nok 10 min for hver 200 m - så om et par dage måske?  

hehe

Anmeld

23. oktober 2012

Miin'Baby'Mus

Dustmuz skriver:

jamen han skal da være velkommen til at snakke med mig
jeg har alligvel ikke så meget og lave for tiden

Hehe, vil jeg da sige videre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.