Dustmuz skriver:
nu kan jeg ikke huske om det var dig eller en anden der skrev at jeg ikke ønskede børn..
men skriver jo i mit første indlæg at på Nuværende tidspunkts at jeg ikke ønsker dem af en årsag..
men behøver man og skrive i alle sine indlæg at man allerede har et i forvejen??
Nej nej,
Jeg blev bare selv nødt til at læse dit indlæg nogle gange da jeg selv fandt det mystisk
det er ski ikke hver dag at man læser en mand der skriver herinde at han er glad for at deres g-test var negativt - ja eller for den sags skyld kvinder.
Vi snakker selvfølgelig om mange ting herinde og ikke kun børn, men fandt virkelig din tråd mærkelig. Du skriver godt nok at i vil have børn ENGANG, men ikke at i har børn selvom du faktisk har ét.
Altså jeg læste det som om at du bare var en tilfældig gut uden børn og i at først så børn flere år ude i jeres fremtid og at du var glad for at i ikke skulle have et barn nu. Og så tænkte jeg hvordan en gut tænker sig til at finde baby.dk (uden sammenhæng til hans liv) og skriver at han er glad for at der ikke kommer børn hehe.
Altså det var bare hele scenariet i at du tænker juhuu negativ test, jeg skal ski skrive det på nettet og googler dig frem til baby.dk
Ingen der kan se det komiske og mærkelige i det?
Anmeld