Hvem synger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2012

B&J

Muhmi skriver:

Hehe, har én på youtube, men den er gammel...

Skal have lavet nogle nye, men skal også have det rigtige udstyr osv.

den må du lige linke til mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2012

L&V

Synger meget og elsker det og snakkede så sent som den anden dag om at begynde til noget undervisning igen.. Min stemme har forandret sig meget her i mit voksen liv så kan ikke rigtig finde ud af at bruge den ordentligt mere..

Anmeld

21. oktober 2012

Muhmi

Månsson skriver:

Synger meget og elsker det og snakkede så sent som den anden dag om at begynde til noget undervisning igen.. Min stemme har forandret sig meget her i mit voksen liv så kan ikke rigtig finde ud af at bruge den ordentligt mere..

Ej det kender jeg godt... Man skal virkelig have lært sin stemme op igen når man er blevet voksen...

Anmeld

21. oktober 2012

L&V

Muhmi skriver:

Ej det kender jeg godt... Man skal virkelig have lært sin stemme op igen når man er blevet voksen...

Ja lige præcis.. Nogle dage kan det lyde disse godt og andre dage føler man sig som nogle af de der total kiksede nogle til xfactor auditions

Anmeld

21. oktober 2012

Muhmi

Månsson skriver:

Ja lige præcis.. Nogle dage kan det lyde disse godt og andre dage føler man sig som nogle af de der total kiksede nogle til xfactor auditions

HELT enig...

Anmeld

21. oktober 2012

modesty

Synger helt okay, men tør kun synge foran andre når jeg er fuld. 

Anmeld

21. oktober 2012

Nille-pigen

jeg har synget siden jeg var helt lille og har arbejdet som korsanger siden jeg var 11 år... 

har fået at vide at jeg synger mega godt og i folkeskolen sang jeg også til alle skolens koncerter...

nu synger jeg også for min søn og eg kan se at han nyder det

har ikke tænkt mig at bruge det til noget, da jeg bestemt ikke har lyst til at blive kendt... 

Anmeld

21. oktober 2012

FruHolm <3

Muhmi skriver:

Uuuh, lyder spændende... Kan også bedst hvis jeg synger sammen med andre... Hvis det vel og mærke er foran andre, kan bedst selv, men det er når jeg er alene

Ja , for mig gør det ikk noget at det bare er baggrundskor bare jeg ikk står der alene hihi

Anmeld

21. oktober 2012

4kløver

Muhmi skriver:

Hvorfor om jeg må spørge ?

Ja da. Jeg har svært med det.ved ikke hvorfor,heller ikke til fester "leger" jeg at jeg synger med. Men prøver at synge for mine børn når vi er helt alene.

Anmeld

21. oktober 2012

morethanperfect

Muhmi skriver:

Du kan godt synge foran alle andre end din kæreste? Er du bange for han synes du lyder dårligt, eller er du bange for at han synes det lyder godt og derfor måske vil "presse" dig til at gøre noget ved det?

Jep .. Hmm . aner det faktisk ikke ..

I starten af vores forhold ku jeg godt , men nu kan jeg ikke mere . Og han kan ikke huske det for det var dengang vi festede altid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.