Hvem synger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2012

hannetheis

Muhmi skriver:

Heey pigerne

Er der nogle herinde der synger??

Hvilken stil synger i og hvad kan i lide at synge?

Synger i i band eller synger i "kun" til hjemmebrug?

Hvor lang tid har i sunget og er det noget i har tænkt jer at bruge til noget?

Jeg synger nemlig og har lagt en video på youtube, en gaaammel video og skal have lavet den om, for jeg laver en mega fejl i den på et tidspunkt og jeg kendte faktisk ikke rigtig sangen da jeg "indspillede" den herhjemme... Så skal have lavet en ny på et tidspunkt

Sidder så nu her og bliver faktisk lidt kilder i maven, fordi jeg elsker at synge, men ikke rigtig tør at synge foran andre (Pisse bange for at blive dømt) men er efterhånden også begyndt at være så gammel og have så meget selvtillid at det egentlig rager mig om der er nogle der synes jeg synger dårligt, for jeg ELSKER at synge og hver gang drengene går en tur, eller jeg idet hele taget bare lige er alene hjemme, så sætter jeg en omgang karaoke på og så giver jeg den gas hihihihi... 

Jeg synger ikke i band, men heldigvis så spiller min mand jo guitar+mange andre instrumenter og har også et band hvor de snakker om at "bruge" mig på et tidspunkt, hvis de laver en passende sang, så derfor spiller jeg nogle gange med manden herhjemme og det hygger vi os også rigtig fint med...

Jeg synger mest opera - disneysange - celine dion og andre i den genre... Mest fordi jeg rigtig gerne VIL synge opera og har altid været utroligt fasineret af den sangstil...

Kunne godt finde på at stille op i et af de der syngeprogrammer, men der tror jeg dog stadig at jeg er liiidt for bange til faktisk at gøre det...  

Nå, så fik i liiiige en lille historie omkring mig og synge...

Nu er det jeres tur

Jeg synger for mine børn og mit job i en institution

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2012

-Sigrid-

Muhmi skriver:

Heey pigerne

Er der nogle herinde der synger??

Hvilken stil synger i og hvad kan i lide at synge?

Synger i i band eller synger i "kun" til hjemmebrug?

Hvor lang tid har i sunget og er det noget i har tænkt jer at bruge til noget?

Jeg synger nemlig og har lagt en video på youtube, en gaaammel video og skal have lavet den om, for jeg laver en mega fejl i den på et tidspunkt og jeg kendte faktisk ikke rigtig sangen da jeg "indspillede" den herhjemme... Så skal have lavet en ny på et tidspunkt

Sidder så nu her og bliver faktisk lidt kilder i maven, fordi jeg elsker at synge, men ikke rigtig tør at synge foran andre (Pisse bange for at blive dømt) men er efterhånden også begyndt at være så gammel og have så meget selvtillid at det egentlig rager mig om der er nogle der synes jeg synger dårligt, for jeg ELSKER at synge og hver gang drengene går en tur, eller jeg idet hele taget bare lige er alene hjemme, så sætter jeg en omgang karaoke på og så giver jeg den gas hihihihi... 

Jeg synger ikke i band, men heldigvis så spiller min mand jo guitar+mange andre instrumenter og har også et band hvor de snakker om at "bruge" mig på et tidspunkt, hvis de laver en passende sang, så derfor spiller jeg nogle gange med manden herhjemme og det hygger vi os også rigtig fint med...

Jeg synger mest opera - disneysange - celine dion og andre i den genre... Mest fordi jeg rigtig gerne VIL synge opera og har altid været utroligt fasineret af den sangstil...

Kunne godt finde på at stille op i et af de der syngeprogrammer, men der tror jeg dog stadig at jeg er liiidt for bange til faktisk at gøre det...  

Nå, så fik i liiiige en lille historie omkring mig og synge...

Nu er det jeres tur

Jeg synger for min datter når hun ikke kan falde til ro - og det hjælper!

Meeen jeg synger ikke godt!

Anmeld

21. oktober 2012

4kløver

Hader at synge. Synger helst heller ikke for mine børn.

Anmeld

21. oktober 2012

Clisolka

Jeg synger i badet - og for Isabella 

Anmeld

21. oktober 2012

morethanperfect

Jeg synger altid når jeg er alene hjemme .. Eller når her er andre , bare ikke min kæreste .. Kan ikke li at synge foran ham .. Ved ikke hvorfor ..
Har sunget hele mit liv  

Anmeld

21. oktober 2012

TaAsJu

Jeg synger også for pigerne og det lyder ikke godt, tøser e syntes det er vildt hyggeligt... Sang også for dem da de var i maven...

Anmeld

21. oktober 2012

FruHolm <3

Jeg elsker at synge, synger mest hjemme, Oscar danser og synger med når jeg synger

jeg stiller gerne op og synger med andre, men tør ikke alene

har gået til kor hvor jeg var forsanger/første stemme og vi har holdt nogen koncerter osv, og så sang jeg i 1 1/2 time til min storebrors bryllup da jeg var 17 (havde ikk så mange penge og han synes det var en perfekt gave)

selv min familie synes det lød godt, ja selv min mor og ældste søster græd glædes tårer fordi de synes det lød så smukt  

så ja kan godt men tør ikke alene

Anmeld

21. oktober 2012

Muhmi

rikkeregnbue skriver:

Jeg eeeeeeeelsker at synge! ... Og jeg kan også godt synge  Jeg ville ønske jeg havde modet til at stille op i Voice  

Da jeg gik på produktionsskolen sang jeg tit offentligt som forsanger, så ja - jeg har da også prøvet foran publikum - uden at fejle

Uuuh, er det noget man må høre, hvis du har noget?

Anmeld

21. oktober 2012

Muhmi

Tauf skriver:

Jeg synger konstant:-):-):-) Men jeg det er ikke skøn sang på nogen måde:-) Men hver fugl synger med sit næb siger min mormor:-):-D

Men de sidste par dage er Elias begyndt at holde sig for ører når jeg synger, måske et tegn :-):-):-)

Måske... Man ved aldrig.. Kan også være fordi det er for højt

Anmeld

21. oktober 2012

Muhmi

B&J skriver:

synger i badet for der er ingen der falder om også engang i mellem for daniel... man han kan også godt tåle mine dårlige flaske toner hihihihihi

Er også selv stor fan af bruse-sang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.