Hvem synger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2012

Ciss

Jeg har altid elsket at synge. Mest i kor men har også sunget solo ved nogen lejligheder.

Jeg bruger det en del i mit arbejde og selvom jeg ikke har verdens mest fantastiske stemme, så lyder det ok og jeg er ikke flov over det.

Jeg synger alligevel mest hjemme sammen med mine børn, både fordi det er noget vi hygger os med, men også fordi det er noget, jeg synes, det er vigtigt at give videre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2012

NinaNymannMadsen

Synger.
Dog kun her hjemme. Har fra jeg gik i 3 kl,og frem til 10 kl sunget i kirke kor.
Har stille op til både x-factor og talent kom dog ikke videre. Var for genert så de kunne næsten ikk høre mig.
Har spillet med i 3 musicals med store roller hvor jeg skulle synge solo også. Har altid fået afvise at jeg kan synge.
Har indspillet en sang på cd dog kom den aldrig ud for de røvrendte mig fuldstændig.

Får jeg chancen synger jeg gerne for andre nu og stiller gerne op til et sang program igen da tror bare jeg skal ha mere træning. Elle finde noget der passer godt til mig.
Synger mest Disney sange eller pop og rnb.

Anmeld

23. oktober 2012

3rollinger

Jeg eeeelsker at synge, men har desvaerre maatte indse at jeg nok ikke har en tone i livet.

Da jeg gik i folkeskolen, skulle min klasse lave en musical. Og jeg blev valgt ud i hele klassen som hende der ikke kunne synge. Og naar jeg ellers skal synge i kor, af den ene eller anden grund (ikke fordi jeg synger i kor), holder den person ved siden af mig sig altid foer oeret. Min mand ynder ogsaa gerne at fortaelle mig at jeg synger forfaerdeligt.

Men altsaa, jeg synger glad videre og mine boern vil (stadig) gerne hoere paa mig. Men det bedste er naar man er alene i bilen med CD'en paa fuld knald og saa skraale med. Saa ved jeg ingen kan hoere det og jeg har det herligt.

Anmeld

26. oktober 2012

FrkZier

Muhmi skriver:

Heey pigerne

Er der nogle herinde der synger??

Hvilken stil synger i og hvad kan i lide at synge?

Synger i i band eller synger i "kun" til hjemmebrug?

Hvor lang tid har i sunget og er det noget i har tænkt jer at bruge til noget?

Jeg synger nemlig og har lagt en video på youtube, en gaaammel video og skal have lavet den om, for jeg laver en mega fejl i den på et tidspunkt og jeg kendte faktisk ikke rigtig sangen da jeg "indspillede" den herhjemme... Så skal have lavet en ny på et tidspunkt

Sidder så nu her og bliver faktisk lidt kilder i maven, fordi jeg elsker at synge, men ikke rigtig tør at synge foran andre (Pisse bange for at blive dømt) men er efterhånden også begyndt at være så gammel og have så meget selvtillid at det egentlig rager mig om der er nogle der synes jeg synger dårligt, for jeg ELSKER at synge og hver gang drengene går en tur, eller jeg idet hele taget bare lige er alene hjemme, så sætter jeg en omgang karaoke på og så giver jeg den gas hihihihi... 

Jeg synger ikke i band, men heldigvis så spiller min mand jo guitar+mange andre instrumenter og har også et band hvor de snakker om at "bruge" mig på et tidspunkt, hvis de laver en passende sang, så derfor spiller jeg nogle gange med manden herhjemme og det hygger vi os også rigtig fint med...

Jeg synger mest opera - disneysange - celine dion og andre i den genre... Mest fordi jeg rigtig gerne VIL synge opera og har altid været utroligt fasineret af den sangstil...

Kunne godt finde på at stille op i et af de der syngeprogrammer, men der tror jeg dog stadig at jeg er liiidt for bange til faktisk at gøre det...  

Nå, så fik i liiiige en lille historie omkring mig og synge...

Nu er det jeres tur

jeg eeelsker at synge.. og har gjort det rigtig meget og var engang rigtig god - og har endda optrådt inde i tivolis koncertsal og har været live i p3 men da jeg blev ca 13 fandt jeg bare andre ting mere spændende, så ehhm.. det vidst nogen år siden jeg var god til at synge - nu synger jeg kun i badet, og det ikke altid jeg lige rammer tonerne helt godt

Anmeld

26. oktober 2012

Lise

Jeg elsker at synge, men det lyder virkelig ikke godt! Jeg er tonedøv!

Manden min har tidligere - for flere år siden - nævnt at det ikke just var skønsang han hørte fra mig, men for nylig sagde han at jeg sang godt  Det viste sig så at det er fordi han jo ret ofte hører mig synge børnesange, især Jeg Ved En Lærkerede, som bliver brugt som godnatsang i huset, og i hvert fald Lærkereden har jeg sunget en milliardmillion gange, og det lyder faktisk ret godt efterhånden  Men mine evner rækker altså desværre ikke herudover.

Anmeld

26. oktober 2012

Billemyre

Jeg synger meget og har altid gjort det.
Startede til sangundervisning som 10 årig og har holdt det ved lige lige siden.
I øjeblikket er jeg igang med en sanger/sanglærer uddannelse i Kbh, som jeg nyder i fulde drag!
Jeg har både været forsanger i forskellige bands og stået på scenen i diverse musicals rundt omkring.
I skrivende stund har jeg den kvindelige hovedrolle i en ny musical, "Dracula", som lige har spillet hele efterårsferien i Tivolis Koncertsal - Og om et par uger spiller vi i nordsjælland.
Det har været et helt fantastisk forløb og noget jeg har ventet længe på at "få lov til"!

Så ja, jeg elsker at synge og håber, det bliver min livsvej

Anmeld

26. oktober 2012

FogL

Synger ofte - også lidt FOR ofte :p
Her på det sidste har jeg taget mig selv i, at gå og synge når jeg har shoppet med F i klapperen, men siger til mig selv det okay når jeg har hende med. :p Så er det jo bare for, at berolige hende, haha!
Ej.. Jeg får tit af vide, at jeg synger godt. Har også stillet op i x-factor, men mest for sjov. Er dælme også for genert til at skulle stå på sådan en scene. Gjorde det dog tit i skolen, i musik

Anmeld

30. oktober 2012

Frk-Lotusblomst

Muhmi skriver:

Ejj, det ved jeg altså ikke helt om jeg tør hihihi

Uuuh, vil da også høre dig så... Dig først, så mig

Joooooo, jeg vil høre dig. Bare del med mig.

haha, ej det vil jeg sku alligevel ikke udsætte jer for - så godt lyder det heller ikke.
Min mor sagde egentlig lige i søndags - da vi havde været inde og se "den eneste ene"-musical : Jamen rikke, du kan jo faktisk godt synge.. hahahhaha

Anmeld

30. oktober 2012

Muhmi

Frk-Lotusblomst skriver:

Joooooo, jeg vil høre dig. Bare del med mig.

haha, ej det vil jeg sku alligevel ikke udsætte jer for - så godt lyder det heller ikke.
Min mor sagde egentlig lige i søndags - da vi havde været inde og se "den eneste ene"-musical : Jamen rikke, du kan jo faktisk godt synge.. hahahhaha

Okay, ved du hvad så gør jeg det sgu, så må i tage det som det er...

Gaaammel video, kunne ikke sangen ordentligt for havde lige fundet den og syntes den var super sød, dårlig mic fordi jeg sang ind i en bærbar med indbygget mic OG ja, jeg rammer et par toner helt forkert....

SÅ er I advaret folkens

Men her er den: Mig der synger Nora Jones - Don't know why.

http://www.youtube.com/watch?v=8h6_XRElSZA&feature=plcp

Puha............... 

Anmeld

30. oktober 2012

Frk-Lotusblomst

Muhmi skriver:

Okay, ved du hvad så gør jeg det sgu, så må i tage det som det er...

Gaaammel video, kunne ikke sangen ordentligt for havde lige fundet den og syntes den var super sød, dårlig mic fordi jeg sang ind i en bærbar med indbygget mic OG ja, jeg rammer et par toner helt forkert....

SÅ er I advaret folkens

Men her er den: Mig der synger Nora Jones - Don't know why.

http://www.youtube.com/watch?v=8h6_XRElSZA&feature=plcp

Puha............... 

DU ER FANDME SEJ, ER DU!!!..

Glæder mig til at høre det - når de unge mødre er slut.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.