modermælkserstatning kan giv blodkræft

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2012

K&S

JulieWH skriver:

Hvor er det bare fantastisk at der bliver ved med at komme  undersøgelser som giver amme mafiaen endnu en fjer til hatten!
Os, som vælger mme til vores børn (af den ene eller anden grund) bør jo åbenbart lade vores børn dø af sult i stedet for at give et godt alternativ til brystmælk.

Ironi kan forekomme.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2012

anynom

LilyMarleen skriver:

Ironi ??? Jeg mener det da dybt alvorligt, det du lige har skrevet

Ej, jeg kan godt se hvad du mener - sidder her med akut søvnmangel efterhånden, har fjernet den kommentar

Anmeld

20. oktober 2012

4kløver

Masig skriver:

Hmm øv da.. og hvad har de så tænkt sig at man så skal give sine børn hvis de ikke må få MME????

det har jeg også tænkt på.

Anmeld

20. oktober 2012

Masig

JulieWH skriver:

Hvor er det bare fantastisk at der bliver ved med at komme  undersøgelser som giver amme mafiaen endnu en fjer til hatten!
Os, som vælger mme til vores børn (af den ene eller anden grund) bør jo åbenbart lade vores børn dø af sult i stedet for at give et godt alternativ til brystmælk.

Ironi kan forekomme.

Ja et eller andet skal de jo sige for at give os dårlig samvittighed...

Det er muligt at de tilfældigvis har opdaget at børnene på MME får kræft, men de kan jo ikke bevise at det er pga MME'en, men de har bare ikke anden forklaring...

er da selvfølgelig trist hvis det viser sig at være tilfældet, men jeg kan ikke forestille mig at man kan fremstille et produkt der er Så farligt for børnene... Hvad er det lige i det der gør at det er farligt? Og det giver da slet ingen mening at de godt kan tåle det i 5 mdr, men så pludselig fra den ene dag til den anden ikke kan tåle det mere...

Anmeld

20. oktober 2012

Masig

4kløver skriver:

det har jeg også tænkt på.

Kan ikke forestille mig at man kan fremstille næring til et lille barn som fremkalder kræft.. Der er jo formentlig forsket så meget i at fremstille det helt rigtige at det umuligt kan være så farligt... men igen hvor mange fødevarer er efterhånden ikke blevet påstået at være kræftfremkaldende den ene dag og sund og næsten uundværlig den næste....

Anmeld

20. oktober 2012

anynom

Masig skriver:

Ja et eller andet skal de jo sige for at give os dårlig samvittighed...

Det er muligt at de tilfældigvis har opdaget at børnene på MME får kræft, men de kan jo ikke bevise at det er pga MME'en, men de har bare ikke anden forklaring...

er da selvfølgelig trist hvis det viser sig at være tilfældet, men jeg kan ikke forestille mig at man kan fremstille et produkt der er Så farligt for børnene... Hvad er det lige i det der gør at det er farligt? Og det giver da slet ingen mening at de godt kan tåle det i 5 mdr, men så pludselig fra den ene dag til den anden ikke kan tåle det mere...

Er helt enig!

Bliver simpelthen så gal over sådanne undersøgelser, for hvad i alverden skal man ellers gøre? Lade sit barn hyle og skrige af sult og håbe at de ikke tager skade af dét?

Anmeld

20. oktober 2012

4kløver

Storms-Mor skriver:

Ejj får det helt dårligt !!!
Storm fik mme som 4mdr ..

Jeg har givet mine det siden de er født da jeg ikke kan amme. Lillemand får stadig sin go nat flaske.

Anmeld

20. oktober 2012

Masig

JulieWH skriver:

Er helt enig!

Bliver simpelthen så gal over sådanne undersøgelser, for hvad i alverden skal man ellers gøre? Lade sit barn hyle og skrige af sult og håbe at de ikke tager skade af dét?

Ved jeg heller ikke... Og som sagt så er jeg ret sikker på at der er forsket godt og grundigt i fremstillingen af MME, så den umuligt kan være decideret livsfarlig for dem...

Anmeld

20. oktober 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Startede lige med at fryde mig over t Astrid ikk har fået mme, men det har hun jo så :s Og så mere end de 5-6 mdr der står de godt kan tåle det... Så nu sidder jeg da også og bliver en smugle nervøs :s Hun var godt nok 7 mdr og 2 dg gammel da hun startede, men fik det stadig hver aften indtil ca 2 år tror jeg det var.. Godt nok ikk med så præcis opblanding, som man normal skal med spædbørn..

Anmeld

20. oktober 2012

modesty

For det første: En øgning på 16% er jo ingenting. Specielt ikke når tilfældene er så sjældne.

Derudover: Jer der hidser jer op over artiklens indhold: Jamen vil I så have at man skal holde sådanne undersøgelser hemmelige, eller lade være med at forske i MMEs eventuelle bivirkninger så I ikke får fårlig samvittighed? Det var da en mærkelig holdning til videnskabelige undersøgelser.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.