Hvilke debatter synes I er gode...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2009

Diana...

Cris skriver:

Jeg synes, at der er mange gode debatter, men jeg bliver lidt ked, når jeg læser at der nogle der svarer lidt sure og på "det-er-min-mening-og-derfor-kun-den-rigtige-mening" måde. Vi alle har forskellige erfaring, mening og videskab til forskellige ting, så hvorfor ikke bare at hjælpe hinanden med det vi ved og blive klogerer af det??? Men heldigvis sker der ikke så tit!

Jeg er kun træt af alle de indlæg om: "måske gravid" og hvordan der føles at være gravid (hallo! der findes 1000 millioner sider på nettet om graviditet!!!) og min cyklus snyder mig (oookkkkkey), og jeg har ømme bryster, og jeg er lidt træt, men det kan ikke passe for der ikke skulle have været nogle æg på det tidspunk, kunne det være? ikke?... Det ved jeg ikke!!!!! Hvordan kan jeg vide om du er gravid, hvis du ikke selv ved det? Jeg har ikke et glaskugle her ved siden af mig hele tiden! Kan du ikke bare vente nogle dage og få lavet en test derhjemme eller hos lægen??? Lyder jeg sur nu?   hahahahaha  Nej, men de er de eneste slags debatter jeg ikke gider så meget mere...

Hahahahahahaha griner helt vildt.... Sådan har jeg det med navne indlægende, det sgu altid de samme navne der kommer frem så man kan lige så godt åbne et af de andre. 

Knus til dig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2009

Diana...

Chritinap skriver:

Jeg er vidst med på vognen her
Det der med at sidde og skræl grine af eller skælde ud bag skærmen  

Ja det alt for grineren forstår sgu godt vores mænd ryster på hoved en gang i mellem.

Anmeld

28. maj 2009

Kvindemin

Diana... skriver:

Ja det alt for grineren forstår sgu godt vores mænd ryster på hoved en gang i mellem.

Præcis - Henrik sagde også da i var gået 'i fik da knævret noget, hvaa''
Gjorde vi det

Anmeld

28. maj 2009

Diana...

Chritinap skriver:

Præcis - Henrik sagde også da i var gået 'i fik da knævret noget, hvaa''
Gjorde vi det

Ha ha nej da slet ikke   det ved jeg da ikke hvor han har fra  griner.

Anmeld

28. maj 2009

Nadi

Caroline86 skriver:

haha...så kom det også lige på plads!!
det trængte jeg virkelig til at vide...

Det var jo det jeg tænkte

Anmeld

28. maj 2009

Pige2009

Dutte84 skriver:

Men igen, Man kan bare lade være med at svare på emnerne - I stedet for at brokke sig i emnet og sige f.eks "Det emne behøvede du ikke at starte" altså - man lader bare være med at deltage...

Jeg er SÅ enig. De der starter en debat, gør det vel fordi de finder det vigtigt, og det mener jeg ikke er op til os at vurdere om det er eller ej. Det er jo helt individuelt. Så af respekt for dem der starter en debat, lader jeg også bare være med at svare eller komme med indlæg, hvis jeg ikke lige synes det er relevant.

Linda (20+5)

Anmeld

29. maj 2009

Mira0911

linda2009 skriver:

Jeg er SÅ enig. De der starter en debat, gør det vel fordi de finder det vigtigt, og det mener jeg ikke er op til os at vurdere om det er eller ej. Det er jo helt individuelt. Så af respekt for dem der starter en debat, lader jeg også bare være med at svare eller komme med indlæg, hvis jeg ikke lige synes det er relevant.

Linda (20+5)

Lige præcis..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.