Eva skriver:
Det var det slet ikke...smiler. Jeg er så dårlig til at huske hvem der skriver hvad og hvorfor...det der bare nogen gange undrer mig er at nogle vil toppe debatter som virkelig er inteessante...men måske det bare handler om at vi alle opfatter det der skrives meget forskelligt...igen igen er det skrevne ord altså ikke det nemmeste...men nej, det var ikke til dig...så havde du da fået den som privat mail...det kan du være sikker på...men det ville jeg nu ikke gøre, for alle har ret til at mene det de vil...jeg kan bare ikke forstå at man synes debatter skal stoppes...
Knus Eva..
Nej det vil jeg give dig ret i. - Det forstår jeg heller ikke. De gange jeg har blandet mig (hviklet jo er yderst sjældent... er jo nærmest som en fremmed herinde, selvom jeg er her hver dag), har det ikke været for at stoppe, for det er bestemt ikke min rolle eller hensigt, men måske mere hvis jeg synes nogen har misforstået, er gået over stregen - eller måske hvis jeg synes det kunne være fedt hvis man prøvede at se tingene fra flere vinkler... - Men som du selv skriver, så er det skrevne sprog et super "farligt" sprog, og hvis ikke man sætter en smiley ved alt, så er det nemt at tolke efter ens eget hovede. - Især når man ikke rigtig kender hinanden.
Apropos debatter, så er der debatter der irriterer mig mere end andre, og det er bl.a. dem der er overbroderet med ALLE smileys og andre ikoner.... der er jeg nok mere til less is more, da de ofte overskygger hvad indlægget i virkeligheden går ud på... Men det er nok bare mig...
Anmeld