Hvilke debatter synes I er gode...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Nadi skriver:

Jep jep det gav mening nu
Men det var nu ikke lige det jeg mente med at have ret   Men hvem pokker gider også diskutere om hvilket år droningen er født -det er hun jo i år 1940!

haha...så kom det også lige på plads!!
det trængte jeg virkelig til at vide...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2009

Honningblomst

linda2009 skriver:

Der er ingen konkrete emner der interesserer mig mere end andre. Jeg bidrager og læser de debatter, hvor jeg føler jeg kan give noget og som jeg personligt kan forholde mig til. En god debat er i min optik en debat, hvor der udveksles mange forskellige synspunkter, og på den måde får belyst emnet på alle leder og kanter. Jeg kan da godt ændre mening, hvis folk kommer med nogle gode og rationelle argumenter

Jeg tror de fleste svarer på de debatter som interesserer dem, og som en skriver kan hjælpe dem, hvis de har et problem. Sådan har jeg det i hvert fald personligt.

Linda (20+5)

Så godt formuleret...og må jo erklære mig helt enig...
Knus..

Anmeld

28. maj 2009

Miamaja

Jeg synes om mange forskellige debatter. baade dem hvor der er dialog og hvor der diskuteres er altid underholdende og saa kan jeg ogsaa vaere glad for de indlaeg hvor der 'bare' bliver svaret. men generalt kan jeg godt lide naar folk giver et lille indblik af deres eget liv og hvorfor de mener som de gor

Anmeld

28. maj 2009

Tina2

Jeg deltager i de debatter jeg finder interessant og hvor jeg evt kan bidrage med noget.....

Synes til tider de går lidt for langt ud, når folk begynder at "tale" ned til hinanden....

Jeg deltog MEGET i debatten på Netbaby, da jeg var der, men ikke ret meget mere... Synes virkelig de kunne være stride ved hinanden i en ganske almindelig debat.... Så gider jeg det ikke- interesserer mig ikke og jeg gider simpelthen ikke bruge min tid på den slags fnidder-fnadder.....

Synes det er skønt med nogle gode debatter herinde:-) Flere af dem:-)

Anmeld

28. maj 2009

Mira0911

Caroline86 skriver:

Jeg er meget meget enig..
Jeg synes så også det er rigtig dejligt med små hygge "debatter" som man ikke får andet end fnidder fnadder ud af - jeps tøser.. I ved hvem I er

Er enig med dig Caroline...

Anmeld

28. maj 2009

Mira0911

Iøvrigt, alle de foraer der er rundt omkring på nettet, er de der ikke os til at få svar på ting og sager ? Selv må ting som nogen finder interessant ?
Man kan jo bare lade vær med at svare på de emner men finder uinteressant - Der er jo nogen som gerne vil bruge tid på at svare dem ;O)

Anmeld

28. maj 2009

Cris

Jeg synes, at der er mange gode debatter, men jeg bliver lidt ked, når jeg læser at der nogle der svarer lidt sure og på "det-er-min-mening-og-derfor-kun-den-rigtige-mening" måde. Vi alle har forskellige erfaring, mening og videskab til forskellige ting, så hvorfor ikke bare at hjælpe hinanden med det vi ved og blive klogerer af det??? Men heldigvis sker der ikke så tit!

Jeg er kun træt af alle de indlæg om: "måske gravid" og hvordan der føles at være gravid (hallo! der findes 1000 millioner sider på nettet om graviditet!!!) og min cyklus snyder mig (oookkkkkey), og jeg har ømme bryster, og jeg er lidt træt, men det kan ikke passe for der ikke skulle have været nogle æg på det tidspunk, kunne det være? ikke?... Det ved jeg ikke!!!!! Hvordan kan jeg vide om du er gravid, hvis du ikke selv ved det? Jeg har ikke et glaskugle her ved siden af mig hele tiden! Kan du ikke bare vente nogle dage og få lavet en test derhjemme eller hos lægen??? Lyder jeg sur nu?   hahahahaha  Nej, men de er de eneste slags debatter jeg ikke gider så meget mere...

Anmeld

28. maj 2009

Mira0911

Men igen, Man kan bare lade være med at svare på emnerne - I stedet for at brokke sig i emnet og sige f.eks "Det emne behøvede du ikke at starte" altså - man lader bare være med at deltage...

Anmeld

28. maj 2009

Kvindemin

Diana... skriver:

Puha det ved jeg ikke, der er rigtig mange jeg slet ikke åbner feks dem med navne. Men jeg kan os godt lide en god diskussion men jeg er bare så dårlig til at formulere mig så jeg læser tit bare med og er enig el uenig og sidder og brokker eller skreg griner bag skærmen 

Jeg er vidst med på vognen her
Det der med at sidde og skræl grine af eller skælde ud bag skærmen  

Anmeld

28. maj 2009

Kvindemin

Cris skriver:

Jeg synes, at der er mange gode debatter, men jeg bliver lidt ked, når jeg læser at der nogle der svarer lidt sure og på "det-er-min-mening-og-derfor-kun-den-rigtige-mening" måde. Vi alle har forskellige erfaring, mening og videskab til forskellige ting, så hvorfor ikke bare at hjælpe hinanden med det vi ved og blive klogerer af det??? Men heldigvis sker der ikke så tit!

Jeg er kun træt af alle de indlæg om: "måske gravid" og hvordan der føles at være gravid (hallo! der findes 1000 millioner sider på nettet om graviditet!!!) og min cyklus snyder mig (oookkkkkey), og jeg har ømme bryster, og jeg er lidt træt, men det kan ikke passe for der ikke skulle have været nogle æg på det tidspunk, kunne det være? ikke?... Det ved jeg ikke!!!!! Hvordan kan jeg vide om du er gravid, hvis du ikke selv ved det? Jeg har ikke et glaskugle her ved siden af mig hele tiden! Kan du ikke bare vente nogle dage og få lavet en test derhjemme eller hos lægen??? Lyder jeg sur nu?   hahahahaha  Nej, men de er de eneste slags debatter jeg ikke gider så meget mere...

Jeg forstår dig udmærket, og griner højlydt.

Men det er jo det med at være der for hinanden, og så man lade vær med at snage i de indlæg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.