Eva skriver:
spændende og interessante??
Synes så tit der lige kommer en bemærkning og tit fra nogen der ikke er med i debatten: "alle jo ikke er enige" (Nej, for så var der jo ingen debat!!) Skal vi nu ikke stoppe den her, og nu handler det ikke mer om det trådstarter startede med....og jeg kunne nævne en del flere bemærkninger.
Så er der de tråde hvor der svares fra en masse, men der ingen dialog eller liv er i debatten.
Hvad synes I er en god debat....hvis man ser på hvilke debatter der læses mest, så er det dem hvor der kommer nogle gode diskussioner igang.
Og jeg vil lige sige at jeg tager staærk afsatnd fra personlige, nedladende og ondskabsfulde indlæg...men en god diskussion som får mig til at tænke, det er nu at foretrække.
Knus Eva..
Der er gang i dig idag hva? Meget spændende... Lyder næsten som om du er møg irriteret over at alle ikke deltager i debatterne som du ønsker det. :-)
Helt personligt deltager jeg i de debatter hvor jeg føler at jeg har noget at sige, eller hvor jeg, i visse tilfælde, ikke kan holde min kæft. - Jeg følger meget med på sidelinien, og har da lært en del om hvordan jeg selv er, vil være, og bestemt også hvordan jeg ikke vil være. - Så alt i alt er en god debat dem der giver MIG noget, udvider min horisont, hjælper mig med et problem etc... - og det afviger vel ikke så meget fra hvad flertallet også vil mene.
Er tilgengæld møghamrende træt af at læse om sure opstød, spydige bedrevidende kommentarer and the list goes on, men så er det jo nemt at zappe væk igen. zap zap zap.
Anmeld