DET ER IKKE forkert af dig!!! Du skal lade ham sove på dig, hos dig, vedsiden af dig. HVis han vågner når du ikke er der, er det fordi han har brug for det!! Idun var også kontakt barn, da hun var lille. Jeg syede en slynge og havde hende på ryggen, så sov hun der, hvis jeg havde brug for at lave noget samtidig!!!
Drop alt det pis (UNDSKYLD MIG) med at det kan blive en vane og alt muligt shite!!! - HVIS et barn er trygt og har det godt, så kan det sove alle steder, hvis det i en perioder har brug for at man er tæt på barnet, for at barnet skal finde den tryghed, så skal man give barnet det!!!!!
Idun er super tryg og glad og kan og vil overnatte alle steder. Hun har overnattet hos sine veninder osv. i lang tid nu, selvom hun kun lige er blevet 5 år. Jeg er SIKEKR på at det er fordi vi har gjort som vi har gjort og ikke tvunget hende til nogen ting, hun ikke har haft lyst til. - Heller ikke som baby.
Og JA jeg har også fået tudet ørerne FULDE af, at 'Hvad vil du gøre når hun er teenager - skal hun stadig sove i jeres seng og have bryst?' fx
MEN begge ting har hun selv frasagt sig, når hun har følt for det. Og hun er tryg glad og har det godt!!!
Så selvf skal du lade ham være hos dig, så meget som han har brug for. Lyt til barnet. Idun har heller ikke brugt sin barnevogn, hun brød sig ikke om det. Så vi gjorde andre ting i stedet.

TIngene behøver ikke at være som skrevet i en bog, hvis ens barn ikke er et der er skrevet i en bog

KRAM
Anmeld