Hvem? skriver:
Syntes alle siger, at babyer er dyre - men så er det altså heller ikke værre
Vores har været flaskebørn, så det kostede jo lidt ekstra, vi bruger pampers og nu er de i en alder hvor skoene blir slidt meget hurtigt og de bruger enten Ecco eller Angulus og det jo de "dyre" sko, men det er jo en smagsag - men ku nemt gøre det billigere end vi gør - men igen, der er bare noget vi (eller jeg) ikke vil spare på 
Lige mine ord
Det er først når de kommer i institution og begynder at gå, de bliver dyre. Jeg har i år måtte købe nye sko ca. hver 3. måned. Jeg vil ikke gå ned på fodtøj og overtøj og derfor kan jeg snildt bruge 800,- på et par sko.
Min datter er lige skiftet fra dp til vg og det kan altså mærkes. For der sviner de mere og det betyder hyppigere tøj skift, hvilket har gjort at jeg har måtte købe næsten dobbelt så meget tøj til hende.
Meen når det er sagt, så syntes jeg på ingen måde at det er noget der vælter budgettet og jeg er endda på SU og kunne sagtens bruge færre penge på hende.
Til bleer, vådservietter og lign. vil jeg skyde på at jeg bruger ca. 300-400,- per md. Jeg køber libero bleer på tilbud og budget vådservietter. OBS De bruger jo en del flere bleer når de er helt små.
Anmeld