Vægt ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Jeg har taget 25 kilo på begge gange.

Men har tabt dem rimelig hurtigt igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2009

malou

Jeg var undervægig da jeg blev gravid (havde været syg) vejede 49-50 kg. Jeg tog ca. 27 kg på men det kunne folk jo ikke se da jeg ikke var "særlig" stor i deres øjne... kun i mine egne lignede jeg en sæk kartofler. Smiler Jeg vejer nu 57 kg 6 md efter min fødsel..

knus malou

Anmeld

31. maj 2009

Tina2

jannilaursen skriver:

hun Lyder lidt som min læge.
Hun er pisse kold når man kommer ind til hende.
Hun kan ingen gang finde ud af at sige hej.
Da jeg skulle vejes Sagde hun til mig at jeg havde taget alt for meget på. Og jeg var for Fed ..
Det såre godt nok en ..

Det må man håbe det kan.. ..

Har i planer om hvornår den næste skal komme ?

Næh, ikke som sådan... Vil bare ikke ha den næste tættere på vores søn end han er på vores datter (der er 3 år og 3 mdr imellem)

Er nu heller ikke ellevild efter at være gravid igen, må jeg indrømme, men det er man jo ligesom nødt til og vi vil rigtig gerne ha en mere:-) Men ved jo jeg får bækkenløsning igen... Vil dog gøre et meget ihærdigt forsøg på ikke at tage så meget på igen!!!!!

Ej, hvad er det for en læge:-S Snakkede med en mor i min datters børnehave forleden og hun er i 35. uge og har taget 13 kg på, og hendes JM var helt oppe at ringe over hun havde taget så meget på!!!!!
Slaaaaap dog af mand, jeg havde taget 14 kg på til 24 ugers undersøgelse! Jeg har ingen af gangene fået noget at vide om min vægt. Har selv snakket om det pga bekymring, men de sagde det nok skulle komme af igen, og de fik jo ret:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.