jannilaursen skriver:
Det godt nok flot det forsvandt så hurtigt..
hvad gjorde du for det forsvandt ?
Tak for det:-) Ja, det var også mange kg at sku af med..
Havde en del vand i kroppen, så efter 1 uge havde jeg 1. gang tabt 15 kg og 2. gang 14 kg.... Men stadig lang vej til normalvægten....
Ammede alt hvad jeg kunne og passede lidt på med hvad jeg spiste uden at være fanatisk:-)
Tilmed sagde min mor til mig efter jeg havde født 2. gang at jeg jo nok sku indse at jeg ikke kunne smide det hele, og sådan var det jo bare.....
Dælme nej!!!! Jeg sku sgu nok vise hende jeg kunne! Så da min søn var knap 10 mdr sendte jeg hende en KÆMPE buket blomster og et kort hvor der stod "tak fordi du ikke troede jeg kunne, vil lige informere dig om jeg nu er tilbage på min førvægt"

Så hun syntes det var ret sejt gået, he he.....
Nu er jeg så også sådan at jeg VIL ikke acceptere noget som helst over min normalvægt, så jeg er meget stædig, og er jeg ude at prøve bukser, som jeg fx skal ha en str over hvad jeg normalt bruger- ja så skal jeg bare ikke ha dem (heller ikke selv om de er små i str)!!!!
Så jeg har det rigtig træls med at blive så stor når jeg er gravid og har ekstremt svært ved at acceptere mer-vægten efter fødslen....
Første gang gjorde jeg faktisk ikke ret meget, jeg havde det lidt træls ovenpå den fødsel og en JM som var meget kold og jeg følte slet ikke jeg havde været med i det, hun fortalte mig intet, og jeg følte min rygsøjle blev flået fra hinanden (min datter var stor og stjernekigger)...
Så der raslede kg'ene bare af mig.....
Anmeld