Vægt ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2009

Mor.sander

jeg tog 10 kg og 5 kg på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2009

jannilaursen

Eva skriver:

Det må du jo have gjort-smiler- eller også har du meget vand i kroppen...jeg tabte 18 kg af de 25kg bare ved fødslen, så jeg havde vidlt meget væske i kroppen...de andre gange var det bare fedt og jeg måtte tabe mig 25 kg efterfølgende...men det tog 5-6 mdr. da jeg gik igang.
Knus..

Jeg har rigtig rigtig meget vand i kroppen. mine ben , arme , finger , og fødder er helt vildt hævet. Men troede ikke det havde så meget at sige 

Anmeld

27. maj 2009

Mathilde

jannilaursen skriver:

Har det meget at sige med vægten når man har vand i kroppen ?

Ja vand i kroppen kan betyde meget for vægten og heldigvis forsvinder de kg der skyldes vand hurtigt igen 
Min jordemoder siger, at man tit får en del vand i kroppen første gang man er gravid...

Anmeld

27. maj 2009

Cris

6kg med den første. Nu i uge 17 har jeg taget indtil nu 1,5kg. Jeg er heldig, at min krop ikke har problemer med vand i kroppen. Jeg har hørt fra nogle som var over 20kg i uge 38, 39 og en dag efter fødslen tabte de sig allerede 15kg eller mere! Det er rent vand!

Anmeld

27. maj 2009

jannilaursen

Mathilde skriver:

Ja vand i kroppen kan betyde meget for vægten og heldigvis forsvinder de kg der skyldes vand hurtigt igen 
Min jordemoder siger, at man tit får en del vand i kroppen første gang man er gravid...

Så kan jeg bedre forstå det ..
Har jo rigtig meget vand i både arme ben fødder finger og det hele . Ligner snart en flodhest .  er glad for der kun er 5 uger tilbage

Anmeld

27. maj 2009

SaNiNa

har taget 8½ kg på og har de sidste 2 dag haft meget væske i fødderne (det er som modler)

Anmeld

27. maj 2009

jannilaursen

Cris skriver:

6kg med den første. Nu i uge 17 har jeg taget indtil nu 1,5kg. Jeg er heldig, at min krop ikke har problemer med vand i kroppen. Jeg har hørt fra nogle som var over 20kg i uge 38, 39 og en dag efter fødslen tabte de sig allerede 15kg eller mere! Det er rent vand!

det er jeg godt nok glad for at høre
I har alle sammen reddet min dag

Anmeld

27. maj 2009

Heidi.

jannilaursen skriver:

Hold da op..
Gid det var mig..
Blev helt chokeret idag da jeg stilte mig op på vægten og der stod 84 kilo ..

Ville nu hellere have taget på, end at være så sindsygt dårlig som jeg var...

Anmeld

27. maj 2009

louisepigen23

11 kg

Anmeld

27. maj 2009

Stumpen

Omkring de 25 kilo (Havde en del vand i kroppen) første gang
Denne gang er det 12-14 kg indtil videre...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.