Vægt ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2009

Mira0911

1. gang 18 kg... mangler 6 kg endnu før jeg har normalvægten igen... Havde rigeligt med vand i kroppen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2009

Marcus´s mor

Det er fordi din baby har brug for det du tager på, jeg spiser også kun sundt og fornuftigt, og har taget 13 kg på og er i 28 uge.. Det står mere stille nu, end det gjorde i starten.. Hvor langt er du henne?

Anmeld

28. maj 2009

jannilaursen

Tina2 skriver:

Tak for det:-) Ja, det var også mange kg at sku af med..

Havde en del vand i kroppen, så efter 1 uge havde jeg 1. gang tabt 15 kg og 2. gang 14 kg.... Men stadig lang vej til normalvægten....

Ammede alt hvad jeg kunne og passede lidt på med hvad jeg spiste uden at være fanatisk:-)

Tilmed sagde min mor til mig efter jeg havde født 2. gang at jeg jo nok sku indse at jeg ikke kunne smide det hele, og sådan var det jo bare.....
Dælme nej!!!! Jeg sku sgu nok vise hende jeg kunne! Så da min søn var knap 10 mdr sendte jeg hende en KÆMPE buket blomster og et kort hvor der stod "tak fordi du ikke troede jeg kunne, vil lige informere dig om jeg nu er tilbage på min førvægt"  Så hun syntes det var ret sejt gået, he he.....

Nu er jeg så også sådan at jeg VIL ikke acceptere noget som helst over min normalvægt, så jeg er meget stædig, og er jeg ude at prøve bukser, som jeg fx skal ha en str over hvad jeg normalt bruger- ja så skal jeg bare ikke ha dem (heller ikke selv om de er små i str)!!!!

Så jeg har det rigtig træls med at blive så stor når jeg er gravid og har ekstremt svært ved at acceptere mer-vægten efter fødslen....

Første gang gjorde jeg faktisk ikke ret meget, jeg havde det lidt træls ovenpå den fødsel og en JM som var meget kold og jeg følte slet ikke jeg havde været med i det, hun fortalte mig intet, og jeg følte min rygsøjle blev flået fra hinanden (min datter var stor og stjernekigger)...
Så der raslede kg'ene bare af mig.....

Det godt nok flot gjort alligevel ...
´Hold da helt op . hvordan kan du være ´hun var sådan ?

Men sys godt nok det flot at du har tabt alle sammen igen ...

Anmeld

28. maj 2009

jannilaursen

Marcus´s mor skriver:

Det er fordi din baby har brug for det du tager på, jeg spiser også kun sundt og fornuftigt, og har taget 13 kg på og er i 28 uge.. Det står mere stille nu, end det gjorde i starten.. Hvor langt er du henne?

Jeg er 35 uger henne i dag ..
Så det ved at være snart..
Har du ogs vand i kroppen eller ?

Anmeld

28. maj 2009

tascia

min. 26 kg forste gang og 22 kg. anden gang! havde forholdsvis meget vand i kroppen første gang, og desværre ingen undskyldning 2 gang

//Natascia

Anmeld

28. maj 2009

Tina2

jannilaursen skriver:

Det godt nok flot gjort alligevel ...
´Hold da helt op . hvordan kan du være ´hun var sådan ?

Men sys godt nok det flot at du har tabt alle sammen igen ...

Går ud fra du mener JM?
Ved sgu ikke lige hvad det var for en kost!!!
Men jeg fik skrevet i papirerne 2. gang at jeg IKKE ville føde hos hende!

Min veninde som læser til JM og har fulgt hende en dag på fødegangen, siger hun er en kold kælling som ikke er særlig omsorgsfuld overfor de fødende kvinder......

Og tak- jamen jeg er også glad for jeg fik alle kg'ene af igen, jeg har det som sagt ikke godt med at veje for meget....
Har begge gange taget jævnt på igennem hele graviditeten- også i de perioder hvor jeg nærmest ingenting har spist pga ulidelig halsbrand osv....
Har haft bækkenløsning begge gange og er blevet sygemeldt i uge 22, og det gør også at det er svært at bevæge sig og få det motion man gerne vil....
Har simpelthen ikke kunnet :-(

Så jeg er bare en af dem fedtet suuuuuger sig fast til, når jeg er gravid................

Anmeld

28. maj 2009

jannilaursen

Tina2 skriver:

Går ud fra du mener JM?
Ved sgu ikke lige hvad det var for en kost!!!
Men jeg fik skrevet i papirerne 2. gang at jeg IKKE ville føde hos hende!

Min veninde som læser til JM og har fulgt hende en dag på fødegangen, siger hun er en kold kælling som ikke er særlig omsorgsfuld overfor de fødende kvinder......

Og tak- jamen jeg er også glad for jeg fik alle kg'ene af igen, jeg har det som sagt ikke godt med at veje for meget....
Har begge gange taget jævnt på igennem hele graviditeten- også i de perioder hvor jeg nærmest ingenting har spist pga ulidelig halsbrand osv....
Har haft bækkenløsning begge gange og er blevet sygemeldt i uge 22, og det gør også at det er svært at bevæge sig og få det motion man gerne vil....
Har simpelthen ikke kunnet :-(

Så jeg er bare en af dem fedtet suuuuuger sig fast til, når jeg er gravid................

Puhaa . det må ikke ha været sjovt..
Har ikke selv haft det men har hørt det skulle være rigtig smertefuld At ha bækkenløsning..
Men Jeg sys virkelig det flot klaret .. Det må jeg sq indrømme

JM , Hun burde sq ikke arbejde det sted når hun er sådan..
man bliver jo nød til at ha hjertet med når man arbejder med sådan noget

Anmeld

28. maj 2009

Tina2

jannilaursen skriver:

Puhaa . det må ikke ha været sjovt..
Har ikke selv haft det men har hørt det skulle være rigtig smertefuld At ha bækkenløsning..
Men Jeg sys virkelig det flot klaret .. Det må jeg sq indrømme

JM , Hun burde sq ikke arbejde det sted når hun er sådan..
man bliver jo nød til at ha hjertet med når man arbejder med sådan noget

Nej, hun er så langt fra egnet, kan jeg godt sige dig!!!! Og når min veninde siger det samme så er der jonok noget om det

Ja, det er sgu ikke særlig fedt at ha bækkenløsning, man føler virkelig man er låst fast + når man så har rigtig meget vand i kroppen, blir det absolut ikke bedre.....

Kunne godt tænke mig at prøve en nem graviditet med få kg.... Mit mål for en evt næste gang er MAX 18 kg (taber jo 14-15 kg efter en uge) men ved ikke om det kan lade sig gøre.......

Anmeld

29. maj 2009

CarinaSB

Jeg har taget 11 kg på .. og har stadigvæk 9 uger tilbage ..

Anmeld

30. maj 2009

jannilaursen

Tina2 skriver:

Nej, hun er så langt fra egnet, kan jeg godt sige dig!!!! Og når min veninde siger det samme så er der jonok noget om det

Ja, det er sgu ikke særlig fedt at ha bækkenløsning, man føler virkelig man er låst fast + når man så har rigtig meget vand i kroppen, blir det absolut ikke bedre.....

Kunne godt tænke mig at prøve en nem graviditet med få kg.... Mit mål for en evt næste gang er MAX 18 kg (taber jo 14-15 kg efter en uge) men ved ikke om det kan lade sig gøre.......

hun Lyder lidt som min læge.
Hun er pisse kold når man kommer ind til hende.
Hun kan ingen gang finde ud af at sige hej.
Da jeg skulle vejes Sagde hun til mig at jeg havde taget alt for meget på. Og jeg var for Fed ..
Det såre godt nok en ..

Det må man håbe det kan.. ..

Har i planer om hvornår den næste skal komme ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.