Ventetiden er lang og hård :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2012

Viventerjer

Nessie skriver:

Jeg har faktisk kun testet 2 gange mens vi var i behandling,
I starten troede jeg at en alm. Graviditetstest ikke ville kunne vise noget endnu, men prøvede  engang at teste, for at være forberedt på svaret, den var negativ, men BP positiv, så det holdt jeg op med igen

Jeg har haft det helt vildt svært med gravide maver det sidste halve år, og har ind i mellem også haft enormt svært ved at glæde mig på andres vegne, men det bliver bedre med tiden

Ja så kan jeg godt se den test ikke er meget værd !!! Men altid noget den vendte sig til positiv

Det skrækkeligt .. Havde i starten dårlig samvittighed, men den er bare erstattet med tanken om at, jeg har lov at være lidt jaloux og indebrændt til tider ... Det vilkårene pt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2012

Nessie

Viventerdig skriver:

Ja så kan jeg godt se den test ikke er meget værd !!! Men altid noget den vendte sig til positiv

Det skrækkeligt .. Havde i starten dårlig samvittighed, men den er bare erstattet med tanken om at, jeg har lov at være lidt jaloux og indebrændt til tider ... Det vilkårene pt.

Det er helt i orden at blive lidt mavesur og misundelig.

Jeg har i mit stille sind kaldt gravide for dumme ko, når de gik forbi, og nogle dage var der rigtig mange dumme køer der gik frit omkring, men det hjalp på humøret

Anmeld

15. oktober 2012

Viventerjer

Nessie skriver:

Det er helt i orden at blive lidt mavesur og misundelig.

Jeg har i mit stille sind kaldt gravide for dumme ko, når de gik forbi, og nogle dage var der rigtig mange dumme køer der gik frit omkring, men det hjalp på humøret

Ja det er det nemlig .. Det helt okay!!! Dejligt at, vide jeg ikke er alene

Anmeld

16. oktober 2012

Fidus

Viventerdig skriver:

Hej alle

Jeg fik lagt et fint æg op i mandags, og mærkede 2-3dage efter en følelse af at, min liv moder var udvidet.. Jeg Oplevede også sådan lidt niv og jag i underlivet .. Kvalmen kom kort efter sådan lidt on and off.

Kvalmen er der stadig niv og jag er der stadig, men føler lidt at den der udvidelse af livmoderen er væk

Jeg er begyndt at, få ondt i mine æggestokke igen.. Og det giver slet ikke mening med at skulle være gravid ..

Lige pludselig et der meget langt tid til fredag i næste uge .. Og tankerne om at teste trænger sig på ..

Tanken om at, den er negativ er total uoverskuelig .. Jeg føler vi har været igennem en 3årig kamp og alt er afhængig af den test .. Tanken
om at skulle igennem det her igen .. Er også ødelæggende

Oplevet noget lign?? Og har i testet før blodprøven derude?? Jeg er bange for falsk resultat ..

jeg ville ikke kunne vente med at teste.. Jeg testede 7 dage efter æg-oplægning og den var possitiv, på det tidspunkt anede jeg intet om at testene også kunne vise possitiv pga. homonerne og ægløsningssprøjte osv.. men Gud hvor ville jeg også have været blevet skuffet og ked af det, hvis det var tilfældet på daværende tidspunkt. 

Heldigvis blev det til en graviditet er 26+5 idag.

jeg fingre for at det er lykkens gang for jer, kender det alt for godt selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.