Ventetiden er lang og hård :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2012

Viventerjer

tarkoflen skriver:

Jeg fik meget ondt i min højre æggestok og jeg havde niv og jag i underlivet... Jeg fik at vide, at det var fordi æggene havde fyldt meget i æggestokkene og de stadig godt kunne være ømme og det kunne godt komme og gå lidt... Fik at vide, at det skulle jeg ikke være bekymret over, der sker jo en del i kroppen

Måske det også kunne være det, du kan mærke?

Jeg for at l får den positive test!

Som en anden skriver, så kan ægløsningssprøjten give falsk positiv helt op til 14 dage efter du har taget den. Jeg fik ovitrelle så kender ikke til den, du har fået, men mener det står i pakken.

Rigtig meget held og lykke

Jeg syntes bare det vildt underligt at det jeg kunne mærke var begyndt i min livmoder er blevet erstattet af smerter i æggestokkende .. På trods af det i æggestokkende har været væk i flere dage

Mange tak jeg var lige ved og købe en test idag, men turde ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2012

tarkoflen

Viventerdig skriver:

Jeg syntes bare det vildt underligt at det jeg kunne mærke var begyndt i min livmoder er blevet erstattet af smerter i æggestokkende .. På trods af det i æggestokkende har været væk i flere dage

Mange tak jeg var lige ved og købe en test idag, men turde ikke

Man bliver så sindsygt opmærksom på den dumme krop når man går og venter! Det er til at blive sindsyg af, at man mærker ALT!

Jeg turde slet ikke teste, så har faktisk ikke taget en eneste test, fik kun svar på blodprøven, så om du skal gøre det eller ej, kan jeg ikke råde dig til

Jeg har faktisk skrevet ned, hvad jeg havde af smerter og andre mærkelige ting, så hvis vi skulle igennem det igen, så vidste jeg hvordan min krop opførte sig men det blev heldigvis ikke nødvendigt i denne omgang

Anmeld

14. oktober 2012

M (:

Viventerdig skriver:

Hej alle

Jeg fik lagt et fint æg op i mandags, og mærkede 2-3dage efter en følelse af at, min liv moder var udvidet.. Jeg Oplevede også sådan lidt niv og jag i underlivet .. Kvalmen kom kort efter sådan lidt on and off.

Kvalmen er der stadig niv og jag er der stadig, men føler lidt at den der udvidelse af livmoderen er væk

Jeg er begyndt at, få ondt i mine æggestokke igen.. Og det giver slet ikke mening med at skulle være gravid ..

Lige pludselig et der meget langt tid til fredag i næste uge .. Og tankerne om at teste trænger sig på ..

Tanken om at, den er negativ er total uoverskuelig .. Jeg føler vi har været igennem en 3årig kamp og alt er afhængig af den test .. Tanken
om at skulle igennem det her igen .. Er også ødelæggende

Oplevet noget lign?? Og har i testet før blodprøven derude?? Jeg er bange for falsk resultat ..

Jeg havde også meget ondt lokaliseret til æggestokkene i dagene op til positiv test..  for en positiv test på fredag! 

Anmeld

14. oktober 2012

Viventerjer

tarkoflen skriver:

Man bliver så sindsygt opmærksom på den dumme krop når man går og venter! Det er til at blive sindsyg af, at man mærker ALT!

Jeg turde slet ikke teste, så har faktisk ikke taget en eneste test, fik kun svar på blodprøven, så om du skal gøre det eller ej, kan jeg ikke råde dig til

Jeg har faktisk skrevet ned, hvad jeg havde af smerter og andre mærkelige ting, så hvis vi skulle igennem det igen, så vidste jeg hvordan min krop opførte sig men det blev heldigvis ikke nødvendigt i denne omgang

Ja det er total irreterende at, man mærker alt der er galt med kroppen i det her forløb !!!

Jeg tror hellere ikke jeg tester .. Det har jeg ikke nerver til, men jeg er godt nok tæt på samtidig

Hvis der er en positiv ting jeg kan ud af det her så er det jeg er bedre forberedt på mange ting .. I tilfælde af et forsøg mere

Nej og hvor er det slægten kamp er slut .. Det altid dejligt

Anmeld

14. oktober 2012

Viventerjer

Jeg havde også meget ondt lokaliseret til æggestokkene i dagene op til positiv test..  for en positiv test på fredag! 

Okay?! Havde du så hellere ingen eller få symptomer fra livmoderen?!

Underligt man kan mærke de forskellige "dele" der inde

Tak 

Anmeld

14. oktober 2012

M (:

Viventerdig skriver:

Okay?! Havde du så hellere ingen eller få symptomer fra livmoderen?!

Underligt man kan mærke de forskellige "dele" der inde

Tak 

Jeg havde bare en generel uro, lidt ligesom op til mens, men også smerter ud for æggestokkene - og det havde jeg også i ugerne efter jeg havde testet positiv (og fisken sidder der da endnu), så tror ikke du nødvendigvis behøver se det som et dårligt tegn.. 

Anmeld

14. oktober 2012

Viventerjer

M (: skriver:

Jeg havde bare en generel uro, lidt ligesom op til mens, men også smerter ud for æggestokkene - og det havde jeg også i ugerne efter jeg havde testet positiv (og fisken sidder der da endnu), så tror ikke du nødvendigvis behøver se det som et dårligt tegn.. 

Det så noget andet jeg syntes folk snakker om .. Nemlige der mens lign smerter .. Men det har jeg slet ikke særlig meget af hvis noget overhovedet ..!!

Jeg håber stadig

Anmeld

14. oktober 2012

M (:

Viventerdig skriver:

Det så noget andet jeg syntes folk snakker om .. Nemlige der mens lign smerter .. Men det har jeg slet ikke særlig meget af hvis noget overhovedet ..!!

Jeg håber stadig

Hvordan har du det i forhold til hvordan det plejer at være? 

Anmeld

14. oktober 2012

Viventerjer

M (: skriver:

Hvordan har du det i forhold til hvordan det plejer at være? 

Det vores første ivf forsøg, og har aldrig været gravid før .. Men i forhold til normale mens. smerter så kan jeg aldrig mærke smerter op til en mens. kun lige i det det kommer og så de ret kraftige .. Og det slet ikke i den dur jeg oplever nu

Anmeld

14. oktober 2012

M (:

Viventerdig skriver:

Det vores første ivf forsøg, og har aldrig været gravid før .. Men i forhold til normale mens. smerter så kan jeg aldrig mærke smerter op til en mens. kun lige i det det kommer og så de ret kraftige .. Og det slet ikke i den dur jeg oplever nu

Så kan det jo være, at de anderledes "smerter" er et godt tegn? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.