Ventetiden er lang og hård :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.146 visninger
33 svar
0 synes godt om
14. oktober 2012

Viventerjer

Hej alle

Jeg fik lagt et fint æg op i mandags, og mærkede 2-3dage efter en følelse af at, min liv moder var udvidet.. Jeg Oplevede også sådan lidt niv og jag i underlivet .. Kvalmen kom kort efter sådan lidt on and off.

Kvalmen er der stadig niv og jag er der stadig, men føler lidt at den der udvidelse af livmoderen er væk

Jeg er begyndt at, få ondt i mine æggestokke igen.. Og det giver slet ikke mening med at skulle være gravid ..

Lige pludselig et der meget langt tid til fredag i næste uge .. Og tankerne om at teste trænger sig på ..

Tanken om at, den er negativ er total uoverskuelig .. Jeg føler vi har været igennem en 3årig kamp og alt er afhængig af den test .. Tanken
om at skulle igennem det her igen .. Er også ødelæggende

Oplevet noget lign?? Og har i testet før blodprøven derude?? Jeg er bange for falsk resultat ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2012

FrkZier

Viventerdig skriver:

Hej alle

Jeg fik lagt et fint æg op i mandags, og mærkede 2-3dage efter en følelse af at, min liv moder var udvidet.. Jeg Oplevede også sådan lidt niv og jag i underlivet .. Kvalmen kom kort efter sådan lidt on and off.

Kvalmen er der stadig niv og jag er der stadig, men føler lidt at den der udvidelse af livmoderen er væk

Jeg er begyndt at, få ondt i mine æggestokke igen.. Og det giver slet ikke mening med at skulle være gravid ..

Lige pludselig et der meget langt tid til fredag i næste uge .. Og tankerne om at teste trænger sig på ..

Tanken om at, den er negativ er total uoverskuelig .. Jeg føler vi har været igennem en 3årig kamp og alt er afhængig af den test .. Tanken

Oplevet noget lign?? Og har i testet før blodprøven derude?? Jeg er bange for falsk resultat ..

Anmeld

14. oktober 2012

Viventerjer

FrkZier skriver:

Anmeld

14. oktober 2012

UnderCover37

Hvis du vælger at teste før tid så synes jeg at du skal undersøge først om du har fået nogle hormoner der kan påvirke resultatet så du ikke bliver glad/skuffet uden grund.

Og så  for at jeres kamp er overstået 

Anmeld

14. oktober 2012

Viventerjer

UnderCover35 skriver:

Hvis du vælger at teste før tid så synes jeg at du skal undersøge først om du har fået nogle hormoner der kan påvirke resultatet så du ikke bliver glad/skuffet uden grund.

Og så  for at jeres kamp er overstået 

Jeg var i kort ivf behandling og fik derfor en lille dosis suprefact som den "ægløsende sprøjte" .. Ved ikke om det kan have noget og sige???

Mange tak og ilm

Anmeld

14. oktober 2012

Miss Kat

14. oktober 2012

UnderCover37

Viventerdig skriver:

Jeg var i kort ivf behandling og fik derfor en lille dosis suprefact som den "ægløsende sprøjte" .. Ved ikke om det kan have noget og sige???

Mange tak og ilm

Det ved jeg heller ikke, ville bare gøre opmærksom på det da jeg ved at den "alm" æl sprøjte gør en G-test positiv og man derfor først kan teste efter 14 dage...

Og tak

Anmeld

14. oktober 2012

tarkoflen

Viventerdig skriver:

Hej alle

Jeg fik meget ondt i min højre æggestok og jeg havde niv og jag i underlivet... Jeg fik at vide, at det var fordi æggene havde fyldt meget i æggestokkene og de stadig godt kunne være ømme og det kunne godt komme og gå lidt... Fik at vide, at det skulle jeg ikke være bekymret over, der sker jo en del i kroppen

Måske det også kunne være det, du kan mærke?

Jeg for at l får den positive test!

Som en anden skriver, så kan ægløsningssprøjten give falsk positiv helt op til 14 dage efter du har taget den. Jeg fik ovitrelle så kender ikke til den, du har fået, men mener det står i pakken.

Rigtig meget held og lykke

Anmeld

14. oktober 2012

Viventerjer

Miss Kat skriver:

Taaak

Anmeld

14. oktober 2012

Viventerjer

UnderCover35 skriver:

Det ved jeg heller ikke, ville bare gøre opmærksom på det da jeg ved at den "alm" æl sprøjte gør en G-test positiv og man derfor først kan teste efter 14 dage...

Og tak

Okay tak ..det også det jeg frygter ved et falsk resultat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.