Ventetiden er lang og hård :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2012

Viventerjer

M (: skriver:

Så kan det jo være, at de anderledes "smerter" er et godt tegn? 

Jeg håber og mange tak for din positivitet .. Det altid rart

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2012

M (:

Viventerdig skriver:

Jeg håber og mange tak for din positivitet .. Det altid rart

Vi er da nødt til at hjælpe hinanden med at holde modet oppe - der er ingen grund til at sørge på forskud! 

Anmeld

14. oktober 2012

Viventerjer

M (: skriver:

Vi er da nødt til at hjælpe hinanden med at holde modet oppe - der er ingen grund til at sørge på forskud! 

Det har du helt ret i .. Og det hjælper også altid ..

Anmeld

14. oktober 2012

Elling <3<3

Vi har kun selv prøvet IUI, så kan desværre ikke komme med et svar der kan hjælpe dig.

Men kan godt forstå ventetiden er helt ulidelig

håber VIRKELIG det lykkedes for jer

Anmeld

14. oktober 2012

Nessie

Håber at det lykkes denne gang

Hormoner kan gøre de mærkeligste ting ved kroppen, og det er faktisk ikke til at vide hvilke signaler man kan stole på.

Hvis du vil teste, kan du faktisk kun gøre det LIGE op til BP, da du ellers ikke vil kunne stole på resultatet

Men håber at det du kan mærke, er et lille embryon  der er ved at finde sig godt til rette

Anmeld

14. oktober 2012

M&N

14. oktober 2012

Viventerjer

SecretMe skriver:

Vi har kun selv prøvet IUI, så kan desværre ikke komme med et svar der kan hjælpe dig.

Men kan godt forstå ventetiden er helt ulidelig

håber VIRKELIG det lykkedes for jer

Jeg takker mange gange for de søde ord og tanker .. Du har ret ventetiden er skrækkelig!!!

Anmeld

14. oktober 2012

Viventerjer

Nessie skriver:

Håber at det lykkes denne gang

Hormoner kan gøre de mærkeligste ting ved kroppen, og det er faktisk ikke til at vide hvilke signaler man kan stole på.

Hvis du vil teste, kan du faktisk kun gøre det LIGE op til BP, da du ellers ikke vil kunne stole på resultatet

Men håber at det du kan mærke, er et lille embryon  der er ved at finde sig godt til rette

Ja korrekt fordi havde jeg haft de her symptomer uden hormoner .. Havde jeg jo skreget gravid, men de kan lige så godt være et tegn på hormonene ...

Jeg overvejer lidt at, tage en test fredag morgen inden jeg skal have lavet BP, men ved det ikke helt

Øj hvor jeg også håber det er vores tur nu .. Alle i vores omgangskreds og jeg overdriver ikke når jeg siger 90% har enten lige født, er lige op over eller er næsten lige erklæret gravide .. Det hårdt .. Kan næsten ikke være glad på deres vegne mere .. Ved godt det skrækkeligt, men kan ikke gøre ved det

Taaaak

Anmeld

14. oktober 2012

Viventerjer

BabyWish2012 <3 skriver:

taaaak

Anmeld

14. oktober 2012

Nessie

Viventerdig skriver:

Ja korrekt fordi havde jeg haft de her symptomer uden hormoner .. Havde jeg jo skreget gravid, men de kan lige så godt være et tegn på hormonene ...

Jeg overvejer lidt at, tage en test fredag morgen inden jeg skal have lavet BP, men ved det ikke helt

Øj hvor jeg også håber det er vores tur nu .. Alle i vores omgangskreds og jeg overdriver ikke når jeg siger 90% har enten lige født, er lige op over eller er næsten lige erklæret gravide .. Det hårdt .. Kan næsten ikke være glad på deres vegne mere .. Ved godt det skrækkeligt, men kan ikke gøre ved det

Taaaak

Jeg har faktisk kun testet 2 gange mens vi var i behandling,
I starten troede jeg at en alm. Graviditetstest ikke ville kunne vise noget endnu, men prøvede  engang at teste, for at være forberedt på svaret, den var negativ, men BP positiv, så det holdt jeg op med igen

Jeg har haft det helt vildt svært med gravide maver det sidste halve år, og har ind i mellem også haft enormt svært ved at glæde mig på andres vegne, men det bliver bedre med tiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.