Min kæreste kan ikke låne penge...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2012

Zelinasmor

Anonym skriver:

Sagen er den at vi mangler noget til hjemmet. Vi ville så gå ned i punkt 1 hvor man kunne oprettet et rentefrit lån... MEN han blev afvist og de vil ikke begrunde hvorfor...?! Man sender jo en slags ansøgning som skal godkendes. Jeg skylder en helvedes masse penge væk og står i RKI... Vi er jo sammenboende... og kan det så være derfor han har fået afslag? Eller er det pga. han er på SU? Hvis det er pga. mig sys jeg godt nok det er for åndssvagt. Hvorfor skal han blive afvist...? Han skylder INGEN penge væk. Han har INGEN lån overhovedet udover SU ? Han ka da ik gøre for at jeg har en "dum fortid" hvor jeg har stiftet en masse gæld?

Nogle der ved hvordan og hvorledes??

Man kan ikke blive godkendt hvis man udelukkende har en indtægt af SU. Man SKAL have et job ved siden af før de godkender.  Jeg har selv været igennem det samme. Og det er grunden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2012

baby012

det kan man ikke hvis du står i RKI og har adr. der  

men det er jo for at sikre at folk ikke optager flere lån end nødvendigt, når de allerede skylder penge væk.. 

så det er vel en tjeneste de gør jer, se det på den måde, så er det nemmere   

og hvis tingen ikke er livsnødvendig, så kan den jo undværes til pengene er sparret sammen  

Anmeld

13. oktober 2012

Barejegsnartergravid

Tror sgu punkt1 gør jer en tjeneste. når en på adressen er reg i rki tror jeg som flere siger, at det ødelægger chancerne for alle i hustanden at låne, og det er da logik...

Anmeld

14. oktober 2012

Anonym trådstarter

Tror sgu punkt1 gør jer en tjeneste. når en på adressen er reg i rki tror jeg som flere siger, at det ødelægger chancerne for alle i hustanden at låne, og det er da logik...

Nu er det jo ikke Punkt1 der kreditvurderer ...

Men ja jeg ved da godt de afviser for at sikre sig... MEN ærlig talt... at min kæreste vil låne penge til "whatever" og han ikke kan pga. JEG står i RKI det er da ikke fair? Han har INGEN gæld nogen steder...

Fred være med at jeg ik ka låne penge jeg er ligeglad. Er heller ikke interesseret i det. Men at han skal straffes fordi han er kærester med en der står i RKI det er ik fair sys jeg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.