Min kæreste kan ikke låne penge...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2012

Humanincubator

Anonym skriver:

Det sys jeg er latterligt...

Men fogeden kan jo ik tage dine ting...

jo.. Fogeden kan godt tage dine ting.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2012

2721

Jeg ved af erfaringe at din gæld/rki registrering, har betydning

Anmeld

13. oktober 2012

jydeinden

Anonym skriver:

Sagen er den at vi mangler noget til hjemmet. Vi ville så gå ned i punkt 1 hvor man kunne oprettet et rentefrit lån... MEN han blev afvist og de vil ikke begrunde hvorfor...?! Man sender jo en slags ansøgning som skal godkendes. Jeg skylder en helvedes masse penge væk og står i RKI... Vi er jo sammenboende... og kan det så være derfor han har fået afslag? Eller er det pga. han er på SU? Hvis det er pga. mig sys jeg godt nok det er for åndssvagt. Hvorfor skal han blive afvist...? Han skylder INGEN penge væk. Han har INGEN lån overhovedet udover SU ? Han ka da ik gøre for at jeg har en "dum fortid" hvor jeg har stiftet en masse gæld?

Nogle der ved hvordan og hvorledes??

uden at vide det, går jeg udfra at uanset hvem man låner penge hos, at så går de ind og ser på hvad husstanden har af gæld, og om nogen af dem står i RKI, for står man i RKI er det stortset umuligt at låne penge.

Anmeld

13. oktober 2012

Anonym trådstarter

Humanincubator skriver:

jo.. Fogeden kan godt tage dine ting.

Fogden kan da ikke tage ting fra hende.... når det er HAM der skylder penge. De kan tage ting jeg ejer af værdi JA men ikke min kærestes.

Det er det jeg mener!

Jeg er erklæret insolvent (jeg ejer INTET af værdi) Fogden kan IKKE tage min kærestes ting!!!

Anmeld

13. oktober 2012

Anonym trådstarter

Bøllemyr skriver:

Jeg ved af erfaringe at din gæld/rki registrering, har betydning

Sys det er noget hø for hvorfor skal det gå ud over min kæreste?

Anmeld

13. oktober 2012

2721

Anonym skriver:

Sys det er noget hø for hvorfor skal det gå ud over min kæreste?

Kan godt forstå i synes det er uretfærdigt.

Anmeld

13. oktober 2012

Plysbjørnen

Anonym skriver:

Sagen er den at vi mangler noget til hjemmet. Vi ville så gå ned i punkt 1 hvor man kunne oprettet et rentefrit lån... MEN han blev afvist og de vil ikke begrunde hvorfor...?! Man sender jo en slags ansøgning som skal godkendes. Jeg skylder en helvedes masse penge væk og står i RKI... Vi er jo sammenboende... og kan det så være derfor han har fået afslag? Eller er det pga. han er på SU? Hvis det er pga. mig sys jeg godt nok det er for åndssvagt. Hvorfor skal han blive afvist...? Han skylder INGEN penge væk. Han har INGEN lån overhovedet udover SU ? Han ka da ik gøre for at jeg har en "dum fortid" hvor jeg har stiftet en masse gæld?

Det kan sagtens have noget med dig at gøre... de vurdere jer som en samlet husstand selv om det kun er ham der skal låne pengene...

Jeg har selv fået samme svar af banken op til flere gange selv om det kun var mig der ville låne, så var vi en samlet hustand... og derfor afslag...

Anmeld

13. oktober 2012

Humanincubator

Anonym skriver:

Fogden kan da ikke tage ting fra hende.... når det er HAM der skylder penge. De kan tage ting jeg ejer af værdi JA men ikke min kærestes.

Det er det jeg mener!

Jeg er erklæret insolvent (jeg ejer INTET af værdi) Fogden kan IKKE tage min kærestes ting!!!

Misforstod det tidligere indlæg

Anmeld

13. oktober 2012

LMX

Jeg ville, hvis jeg var dig, opsøge en advokat og få ham til at hjælpe med at søge gældssanering til dig.

Jeg siger ikke at du kan få sanering, men det er da et forsøg værd?

Jeg kender flere der har fået det selvom de er forholdsvis unge og det meste af gælden er forbrugsgæld.

Anmeld

13. oktober 2012

Silas&Mille

Anonym skriver:

Så vidt jeg ved kan man ikke låne penge hvis ens sambo står i RKI.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.