Anonym skriver:
Sagen er den at vi mangler noget til hjemmet. Vi ville så gå ned i punkt 1 hvor man kunne oprettet et rentefrit lån... MEN han blev afvist og de vil ikke begrunde hvorfor...?! Man sender jo en slags ansøgning som skal godkendes. Jeg skylder en helvedes masse penge væk og står i RKI... Vi er jo sammenboende... og kan det så være derfor han har fået afslag? Eller er det pga. han er på SU? Hvis det er pga. mig sys jeg godt nok det er for åndssvagt. Hvorfor skal han blive afvist...? Han skylder INGEN penge væk. Han har INGEN lån overhovedet udover SU ? Han ka da ik gøre for at jeg har en "dum fortid" hvor jeg har stiftet en masse gæld?
Nogle der ved hvordan og hvorledes??
Kære anonyme
Dette er skrevet i bedste mening

Men hvis du i forvejen er i RKI og er erklæret insolvent og kæresten er på SU med SU-lån er det så ikke meget godt I ikke har mulighed for at optage flere lån? Det lyder til, at det vil blive svært at betale dem tilbage. Jeg tror at Punkt1 (og deres udlåner) gør jer en stor tjeneste

Jeg forstår godt det er surt, men det lyder ikke til at jeres økonomi er særlig stærk, - og så er det jo endnu vigtigere kun at købe det man har råd til og sparet op til på forhånd

Håber I snart får sparet op til det I ønsker jer, - det føles også så meget bedre end at købe det for lånte penge...
Alt det bedste herfra.
Anmeld