Min kæreste kan ikke låne penge...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.046 visninger
43 svar
0 synes godt om
13. oktober 2012

Anonym trådstarter

Sagen er den at vi mangler noget til hjemmet. Vi ville så gå ned i punkt 1 hvor man kunne oprettet et rentefrit lån... MEN han blev afvist og de vil ikke begrunde hvorfor...?! Man sender jo en slags ansøgning som skal godkendes. Jeg skylder en helvedes masse penge væk og står i RKI... Vi er jo sammenboende... og kan det så være derfor han har fået afslag? Eller er det pga. han er på SU? Hvis det er pga. mig sys jeg godt nok det er for åndssvagt. Hvorfor skal han blive afvist...? Han skylder INGEN penge væk. Han har INGEN lån overhovedet udover SU ? Han ka da ik gøre for at jeg har en "dum fortid" hvor jeg har stiftet en masse gæld?

Nogle der ved hvordan og hvorledes??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2012

henh01

det er med stor sandsynlighed fordi han er på su og hans årsindtægt ikke er høj nok

Anmeld

13. oktober 2012

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

det er med stor sandsynlighed fordi han er på su og hans årsindtægt ikke er høj nok

Ok så du tror ikke det har noget med mig og min fortid/situation at gøre? Jeg synes det er meget mærkeligt at de ikke giver en begrundelse.

Anmeld

13. oktober 2012

henh01

Anonym skriver:

Ok så du tror ikke det har noget med mig og min fortid/situation at gøre? Jeg synes det er meget mærkeligt at de ikke giver en begrundelse.

skrev han dig med på ansøgningen? For så kan det godt være derfor, men tror nu blot det er pga en alt for lav indkomst.

Anmeld

13. oktober 2012

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

skrev han dig med på ansøgningen? For så kan det godt være derfor, men tror nu blot det er pga en alt for lav indkomst.

Altså han skal jo oplyse om han bor sammen med nogle og det gør han jo... Mig... og nej det skulle jo kun stå i hans navn... derfor fatter jeg det ikke.

Anmeld

13. oktober 2012

henh01

Anonym skriver:

Altså han skal jo oplyse om han bor sammen med nogle og det gør han jo... Mig... og nej det skulle jo kun stå i hans navn... derfor fatter jeg det ikke.

man skal tjene noget mere end en SU hvis man skal regne med at blive godkendt til et lån og i og med han har ansøgt alene er dette jo den eneste indtægtskilde de har kunne regne ud fra

Anmeld

13. oktober 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Sagen er den at vi mangler noget til hjemmet. Vi ville så gå ned i punkt 1 hvor man kunne oprettet et rentefrit lån... MEN han blev afvist og de vil ikke begrunde hvorfor...?! Man sender jo en slags ansøgning som skal godkendes. Jeg skylder en helvedes masse penge væk og står i RKI... Vi er jo sammenboende... og kan det så være derfor han har fået afslag? Eller er det pga. han er på SU? Hvis det er pga. mig sys jeg godt nok det er for åndssvagt. Hvorfor skal han blive afvist...? Han skylder INGEN penge væk. Han har INGEN lån overhovedet udover SU ? Han ka da ik gøre for at jeg har en "dum fortid" hvor jeg har stiftet en masse gæld?

Nogle der ved hvordan og hvorledes??

er ret sikker på det er pga su, det er de færreste der vil låne til folk på su pga lav indkomst osv

Anmeld

13. oktober 2012

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

man skal tjene noget mere end en SU hvis man skal regne med at blive godkendt til et lån og i og med han har ansøgt alene er dette jo den eneste indtægtskilde de har kunne regne ud fra

Jo men jeg skulle også oplyse min indtægt? Trods det kun var ham der skulle ansøge... ?

Anmeld

13. oktober 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

er ret sikker på det er pga su, det er de færreste der vil låne til folk på su pga lav indkomst osv

Ok.. for hvis det er pga. mig så sys jeg det er noget RØV

Anmeld

13. oktober 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Ok.. for hvis det er pga. mig så sys jeg det er noget RØV

men altså.. når man er sammenboende osv, så er din gæld på sin vis også hans gæld, selvom det ikke er ham der betaler af til den, men det kommer nok også med i betragtningen, og sådan vil det altid være, det synes jeg nu er meget naturligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.