Syrnet Alomin ?? Er det nok ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2012

SussieThyssen

morethanperfect skriver:

Tak for svar

Fik bare af vide på sygehuset at han skulle ha aff. mindst en gang om dagen når han fik flaske .. Og ja , han har godt nok sovet uden ondt i maven nu her , så det er bare godt for ham .. Han plejer ikke at sove særlig længe uden at vågne og skrige pga. ondt i maven ..  

Det plejer de også "normalt" men som med alt andet, så har det "normale" større grænser end som så

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2012

Pallemor

morethanperfect skriver:

Ja .. Noel har noget problemer med at komme af med aff. og det sker nu højest en gang om dagen .. Han skriger rigtig meget over det og det er bare så synd

Så , før fik han NAN1 og nu er vi så gået over til syrnet Alomin .. Men kan han nøjes med det ?? Altså så han KUN får syrnet ??

Før da han fik NAN1 skreg han og trak benene op under sig lige efter måltidet , men her sidst han fik mad fik han Alomin , og der har intet været efter han spiste .. 

Min datter dengang hun fik mme havde hun også maveproblemer - Hun fik ulukkende den syrnet og lactulose. Det hjalp med tiden

Men det er så synd for de små skatte med deres mavser, men ingen slipper udenom uanset hvad.

til dig, håber det bliver bedre snarest.

Anmeld

12. oktober 2012

babymus77

morethanperfect skriver:

Lækkert 

Giver de KUN grøn alomin ?
Eller også alm. ? Ved du det  

De giver kun den grønne, en hørte jeg ville til at give hver 2 flaske blå og grøn:-) 

Anmeld

12. oktober 2012

Mother-love

Det kan du godt ja. Vi gav isabella syrnet fra beauvais. Og det vsr det eneste hun fik fra da hun var en mdr til hun ikke fik flaske mere

Anmeld

12. oktober 2012

morethanperfect

babymus77 skriver:

De giver kun den grønne, en hørte jeg ville til at give hver 2 flaske blå og grøn:-) 

super .. Tak for svar  

Anmeld

12. oktober 2012

morethanperfect

michelledam skriver:

Det kan du godt ja. Vi gav isabella syrnet fra beauvais. Og det vsr det eneste hun fik fra da hun var en mdr til hun ikke fik flaske mere

Tusind tak for svar ..

Kan det passe det ikke mætter særlig meget ???
Han bliver slet ikke mæt af det , men gylper en del op  

Anmeld

12. oktober 2012

AnneL

morethanperfect skriver:

Ja .. Noel har noget problemer med at komme af med aff. og det sker nu højest en gang om dagen .. Han skriger rigtig meget over det og det er bare så synd

Så , før fik han NAN1 og nu er vi så gået over til syrnet Alomin .. Men kan han nøjes med det ?? Altså så han KUN får syrnet ??

Før da han fik NAN1 skreg han og trak benene op under sig lige efter måltidet , men her sidst han fik mad fik han Alomin , og der har intet været efter han spiste .. 

Har ikke læst alle de andre svar, men JA de kan godt leve af en kost der hedder 100% syrnet MME. Det har begge mine børn gjort i en periode, netop grundet hård mave. Det syrnede mætter lidt mindre, hvorfor de ofte vil spise en lidt større portion. Når I har fået styr på maven igen, kan I jo begynde at trappe ud af det, fx starte med at give 1 flaske almindelig MME om dagen og se hvordan maven reagere på det.

Anmeld

12. oktober 2012

morethanperfect

AnneL skriver:

Har ikke læst alle de andre svar, men JA de kan godt leve af en kost der hedder 100% syrnet MME. Det har begge mine børn gjort i en periode, netop grundet hård mave. Det syrnede mætter lidt mindre, hvorfor de ofte vil spise en lidt større portion. Når I har fået styr på maven igen, kan I jo begynde at trappe ud af det, fx starte med at give 1 flaske almindelig MME om dagen og se hvordan maven reagere på det.

Okay tak for svar

Han blir nemlig ved med at være sulten .. Men han gylper også en del op ... 

Anmeld

12. oktober 2012

AnneL

morethanperfect skriver:

Okay tak for svar

Han blir nemlig ved med at være sulten .. Men han gylper også en del op ... 

Ja, det mætter jo mindre. Men hvis han gylper burde man jo tro at han var fyldt op... Da min den store var lille (han er knap 2 år nu) kunne man både få Semper og Beauvais Syrnet MME. Min søn stor gylpede af Sempers, men der var aldrig problemer med Beauvis. Så jeg antog, at han ikke kunne tåle Sempers. Han stor gylpede også af Sepmers alindelig MME. Beauvais er i mellentiden stoppet med at lave MME, så min datter på 3 måneder får Semper, og hun gylper ikke (mere end normalt).

Anmeld

12. oktober 2012

Francisca

morethanperfect skriver:

Okay tak for svar

Den mætter da fint nok i hvert fald , og han har ikke haft ondt i maven efter han spiste sidste gang , som var syrnet allomin ..
Han plejer jo altid og være meget vågen og ha ondt efter et måltid , men det har han ikke været denne gang .. Han sover som en sten .. Hehe .. 

her gylpede min datter lidt i starten men gik hurtigt over. hun er 4mdr nu og spiser mellem 150ml og 180ml af 5flasker om dagen og er fuldstændig mæt. kort tid efter hun startede på mme begyndte hun at sove igennem om natten pga det mætter meget mere og det har hun gjort lige siden.

jeg spurgte min sp om hun skulle have den blå alm allomin eller kun den grønne også nu her efter hun blir 6måneder. hun sagde ingen grund til at skifte for forskellen på indholdet er så minimalt at det er ligemeget. den alm, mætter ikke mere end den syrnet.

Så hold dig til syrnet så skal det nok gå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.