Syrnet Alomin ?? Er det nok ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2012

mortilnoahogmelina

JEG GAV OS I EN LILLE OVERGANG KUN SYRNET ALLOMIN .
DA DER VAR GANG I MAVEN FIK HAN ALM OG 2 flasker syrnet i døgnet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2012

tioyv

morethanperfect skriver:

Okay .. Tusind tak for svar  

de siger bare at de kan gylpe mere hvis de kun får det syrnede, men syns nu ikk det har været særlig slemtmed ida... men også hellere gylp end ondt i maven...

Anmeld

11. oktober 2012

morethanperfect

LouiseRH skriver:

Inden Isabella fik grød fik hun også kun syrnet

Tusind tak for svar .. Det er det vi gør

Anmeld

11. oktober 2012

Amelia<3

morethanperfect skriver:

Ja .. Noel har noget problemer med at komme af med aff. og det sker nu højest en gang om dagen .. Han skriger rigtig meget over det og det er bare så synd

Så , før fik han NAN1 og nu er vi så gået over til syrnet Alomin .. Men kan han nøjes med det ?? Altså så han KUN får syrnet ??

Før da han fik NAN1 skreg han og trak benene op under sig lige efter måltidet , men her sidst han fik mad fik han Alomin , og der har intet været efter han spiste .. 

Vi bruger også kun allomin syrnet til vores søn. Han havde også problemer med at komme med afføring, men efter vi begyndte på syrnet så kommer han af med afføring hver dag.

Anmeld

11. oktober 2012

morethanperfect

Mortil2tiloktober skriver:

JEG GAV OS I EN LILLE OVERGANG KUN SYRNET ALLOMIN .
DA DER VAR GANG I MAVEN FIK HAN ALM OG 2 flasker syrnet i døgnet..

Okay

Tusind tak for svar 

Anmeld

11. oktober 2012

morethanperfect

de siger bare at de kan gylpe mere hvis de kun får det syrnede, men syns nu ikk det har været særlig slemtmed ida... men også hellere gylp end ondt i maven...

Syns han gylper en del nu faktisk ..

Men tak for varslen  

Anmeld

11. oktober 2012

morethanperfect

Amelia<3 skriver:

Vi bruger også kun allomin syrnet til vores søn. Han havde også problemer med at komme med afføring, men efter vi begyndte på syrnet så kommer han af med afføring hver dag.

Tusind tak for svar ..

Anmeld

11. oktober 2012

Maja_4000

morethanperfect skriver:

Okay .. Noel har også en del luft i maven .. Stakkels dreng

Tusind tak .. Det er snart 2 uger siden  

Du har jo sikkert prøvet alt Men med Caroline virkede det SUPER godt at ligge hende på ryggen og så trykke hendes bøjede ben op mod maven .. Så knæene ligesom trykker på maven .. Caroline pruttede som en sindssyg Haha

Nå nå Jeg er heller ikke så meget herinde som førhen Hehe

Anmeld

11. oktober 2012

FruHolm <3

morethanperfect skriver:

Ja .. Noel har noget problemer med at komme af med aff. og det sker nu højest en gang om dagen .. Han skriger rigtig meget over det og det er bare så synd

Så , før fik han NAN1 og nu er vi så gået over til syrnet Alomin .. Men kan han nøjes med det ?? Altså så han KUN får syrnet ??

Før da han fik NAN1 skreg han og trak benene op under sig lige efter måltidet , men her sidst han fik mad fik han Alomin , og der har intet været efter han spiste .. 

Han kan godt leve af syrnet, men det mætter ikke så meget, Min Oscar fik også hård mave af NAN jeg gjorde det med Oscar at jeg trappede ned fra syrnet da der kom gang i systemet og så gjorde jeg sådan så hver 3 flaske var en syrnet og så ellers fik han almindelig og alomin søde, og så efter nogen dage hed det hver 4 syrnet og så bare 1 syrnet i døgnet senere og til sidst behøvede han ikk syrnet mere men levede af alm alomIn  

Anmeld

11. oktober 2012

morethanperfect

Maja_4000 skriver:

Du har jo sikkert prøvet alt Men med Caroline virkede det SUPER godt at ligge hende på ryggen og så trykke hendes bøjede ben op mod maven .. Så knæene ligesom trykker på maven .. Caroline pruttede som en sindssyg Haha

Nå nå Jeg er heller ikke så meget herinde som førhen Hehe

Hæhæ ja .. Jeg har prøvet alt

Ligesom jeg gjorde med Oscar .. Men havde næsten regnet med han også ville få ondt i maven når han får mme .. Syns kun jeg hører om børn der har problemer med aff. når de får mme..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.