Syrnet Alomin ?? Er det nok ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.335 visninger
40 svar
0 synes godt om
11. oktober 2012

morethanperfect

Ja .. Noel har noget problemer med at komme af med aff. og det sker nu højest en gang om dagen .. Han skriger rigtig meget over det og det er bare så synd

Så , før fik han NAN1 og nu er vi så gået over til syrnet Alomin .. Men kan han nøjes med det ?? Altså så han KUN får syrnet ??

Før da han fik NAN1 skreg han og trak benene op under sig lige efter måltidet , men her sidst han fik mad fik han Alomin , og der har intet været efter han spiste .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2012

babymus77

morethanperfect skriver:

Ja .. Noel har noget problemer med at komme af med aff. og det sker nu højest en gang om dagen .. Han skriger rigtig meget over det og det er bare så synd

Så , før fik han NAN1 og nu er vi så gået over til syrnet Alomin .. Men kan han nøjes med det ?? Altså så han KUN får syrnet ??

Før da han fik NAN1 skreg han og trak benene op under sig lige efter måltidet , men her sidst han fik mad fik han Alomin , og der har intet været efter han spiste .. 

MiN søn ammes kun, men dem fra min mødre gruppe giver grøn allomin, og det virker :-) 

Anmeld

11. oktober 2012

Maja_4000

Vi gav i en overgang kun Caroline syrnet .. På et tidspunkt begyndte  hun så at få tynd mave i stedet , og så skiftede vi stille og roligt til den "almindelige"

Anmeld

11. oktober 2012

morethanperfect

babymus77 skriver:

MiN søn ammes kun, men dem fra min mødre gruppe giver grøn allomin, og det virker :-) 

Lækkert 

Giver de KUN grøn alomin ?
Eller også alm. ? Ved du det  

Anmeld

11. oktober 2012

morethanperfect

Maja_4000 skriver:

Vi gav i en overgang kun Caroline syrnet .. På et tidspunkt begyndte  hun så at få tynd mave i stedet , og så skiftede vi stille og roligt til den "almindelige"

Okay tak ..

Havde hun hård mave før i brugte den syrnede ?

Anmeld

11. oktober 2012

tioyv

morethanperfect skriver:

min ida på 7 1/2 månde har altid fået syrnet allomin, netop for og undgå maveproblemer, og det har hun aldrig haft problemer med og hun er blevet til en "kæmpe" på 76cm og 10kg.. hun 7 1/2mdr..

Anmeld

11. oktober 2012

Maja_4000

morethanperfect skriver:

Okay tak ..

Havde hun hård mave før i brugte den syrnede ?

Ja .. Og meget luft i maven :b

Og TILLYKKE ! Jeg havde slet ikke set , at du havde født

Anmeld

11. oktober 2012

morethanperfect

tioyv skriver:

min ida på 7 1/2 månde har altid fået syrnet allomin, netop for og undgå maveproblemer, og det har hun aldrig haft problemer med og hun er blevet til en "kæmpe" på 76cm og 10kg.. hun 7 1/2mdr..

Okay .. Tusind tak for svar  

Anmeld

11. oktober 2012

morethanperfect

Maja_4000 skriver:

Ja .. Og meget luft i maven :b

Og TILLYKKE ! Jeg havde slet ikke set , at du havde født

Okay .. Noel har også en del luft i maven .. Stakkels dreng

Tusind tak .. Det er snart 2 uger siden  

Anmeld

11. oktober 2012

LouiseRH

Inden Isabella fik grød fik hun også kun syrnet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.