Syrnet Alomin ?? Er det nok ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2012

morethanperfect

MinBabyOscar <3 skriver:

Han kan godt leve af syrnet, men det mætter ikke så meget, Min Oscar fik også hård mave af NAN jeg gjorde det med Oscar at jeg trappede ned fra syrnet da der kom gang i systemet og så gjorde jeg sådan så hver 3 flaske var en syrnet og så ellers fik han almindelig og alomin søde, og så efter nogen dage hed det hver 4 syrnet og så bare 1 syrnet i døgnet senere og til sidst behøvede han ikk syrnet mere men levede af alm alomIn  

Okay tusind tak for svar
Han har ellers sovet 4 timer nu .. Heheh ..
Må vidst hellere snart give ham noget mere mad  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2012

Maja_4000

morethanperfect skriver:

Hæhæ ja .. Jeg har prøvet alt

Ligesom jeg gjorde med Oscar .. Men havde næsten regnet med han også ville få ondt i maven når han får mme .. Syns kun jeg hører om børn der har problemer med aff. når de får mme..

Ja .. Der er vidst mange babyer som døjer med det Det er så synd for dem .. Nej hvor jeg tudede de første uger Hehe ..

Anmeld

11. oktober 2012

Francisca

morethanperfect skriver:

Ja .. Noel har noget problemer med at komme af med aff. og det sker nu højest en gang om dagen .. Han skriger rigtig meget over det og det er bare så synd

Så , før fik han NAN1 og nu er vi så gået over til syrnet Alomin .. Men kan han nøjes med det ?? Altså så han KUN får syrnet ??

Før da han fik NAN1 skreg han og trak benene op under sig lige efter måltidet , men her sidst han fik mad fik han Alomin , og der har intet været efter han spiste .. 

Min datter har kun fået allomin syrnet efter jeg ikke kunne amme mere.

hun var 6uger da jeg startede på at give hende det.

hun har ikke gylpet af det eller været mere sulten.

så allomin syrnet kan du sagtens bruge. ville ikke begynde på at give den blå alm for hvis den syrnet virker som den skal er der ingen grund til det.

Anmeld

11. oktober 2012

morethanperfect

Maja_4000 skriver:

Ja .. Der er vidst mange babyer som døjer med det Det er så synd for dem .. Nej hvor jeg tudede de første uger Hehe ..

Åh ja .. Det gjorde jeg også da Oscar var lille .. Vidste virkelig ikke hvad jeg skulle gøre .. Meen han var lidt af en mundfuld så jeg er godt rustet kan man sige

Anmeld

11. oktober 2012

morethanperfect

Francisca skriver:

Min datter har kun fået allomin syrnet efter jeg ikke kunne amme mere.

hun var 6uger da jeg startede på at give hende det.

hun har ikke gylpet af det eller været mere sulten.

så allomin syrnet kan du sagtens bruge. ville ikke begynde på at give den blå alm for hvis den syrnet virker som den skal er der ingen grund til det.

Okay tak for svar

Den mætter da fint nok i hvert fald , og han har ikke haft ondt i maven efter han spiste sidste gang , som var syrnet allomin ..
Han plejer jo altid og være meget vågen og ha ondt efter et måltid , men det har han ikke været denne gang .. Han sover som en sten .. Hehe .. 

Anmeld

11. oktober 2012

FruHolm <3

morethanperfect skriver:

Okay tusind tak for svar
Han har ellers sovet 4 timer nu .. Heheh ..
Må vidst hellere snart give ham noget mere mad  

Det var så lidt ja så sover han nok hurtigt videre igen

Anmeld

11. oktober 2012

morethanperfect

MinBabyOscar <3 skriver:

Det var så lidt ja så sover han nok hurtigt videre igen

Heheh ja

Anmeld

11. oktober 2012

SussieThyssen

morethanperfect skriver:

Ja .. Noel har noget problemer med at komme af med aff. og det sker nu højest en gang om dagen .. Han skriger rigtig meget over det og det er bare så synd

Så , før fik han NAN1 og nu er vi så gået over til syrnet Alomin .. Men kan han nøjes med det ?? Altså så han KUN får syrnet ??

Før da han fik NAN1 skreg han og trak benene op under sig lige efter måltidet , men her sidst han fik mad fik han Alomin , og der har intet været efter han spiste .. 

Jamen det lyder da som om det fungerer.

lad nu lige hans mave finde sit nye leje oven på kostændringen.

Du skal jo også være klar over at børns afføringsmønster ændrer sig, så fra at lave stort flere gange om dagen, går det langsomt nedad til måske kun en gang eller hver anden dag.
Nogle småbørn har kun afføring hver 3. dag.

Men hvis han ellers virker glad og tilfreds uden ondt i maven, så skal det nok gå fint

Kærligst
Sussie

Anmeld

11. oktober 2012

morethanperfect

SussieThyssen skriver:

Du skal jo også være klar over at børns afføringsmønster ændrer sig, så fra at lave stort flere gange om dagen, går det langsomt nedad til måske kun en gang eller hver anden dag.

Men hvis han ellers virker glad og tilfreds uden ondt i maven, så skal det nok gå fint

Kærligst
Sussie

Tak for svar

Fik bare af vide på sygehuset at han skulle ha aff. mindst en gang om dagen når han fik flaske .. Og ja , han har godt nok sovet uden ondt i maven nu her , så det er bare godt for ham .. Han plejer ikke at sove særlig længe uden at vågne og skrige pga. ondt i maven ..  

Anmeld

11. oktober 2012

morethanperfect

SussieThyssen skriver:

Kærligst
Sussie

Tak for svar

Fik bare af vide på sygehuset at han skulle ha aff. mindst en gang om dagen når han fik flaske .. Og ja , han har godt nok sovet uden ondt i maven nu her , så det er bare godt for ham .. Han plejer ikke at sove særlig længe uden at vågne og skrige pga. ondt i maven ..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.