Lang cyklus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2012

Viventerjer

Anonym skriver:

Min cyklus er efterhånden begyndt at blive noget lang - sidst var den på 44 dage og denne gang er den på 47 dage.

Er der andre, der også oplever dette, men alligevel har testet positiv for ægløsning? Eller i det hele taget er blevet gravide alligevel?

Kan lægen gøre noget for at forkorte lange cykli (eller hvad det hedder i flertal?) Min læge mener bare, at jeg skal være tålmodig, men det er ligesom ret svært, når man gerne vil være gravid!

Mine er nogenlunde lige så lange og jeg oplever ægløsning

Du kan vist ikke gøre så meget ved længden, kun styre den ved p -piller, men så udelukker man jo ægløsning eller sådan noget ..

Har du ingen ægløsning, kan man jo hormonbehandle

God vind

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2012

Anonym trådstarter

Viventerdig skriver:

Mine er nogenlunde lige så lange og jeg oplever ægløsning

Du kan vist ikke gøre så meget ved længden, kun styre den ved p -piller, men så udelukker man jo ægløsning eller sådan noget ..

Har du ingen ægløsning, kan man jo hormonbehandle

God vind

Jeg var bare bange for, at jeg slet ikke havde ægløsning, når jeg har en lang cyklus, men det lyder til på flere, at de har det alligevel  Så det må jeg bare teste for

Anmeld

26. oktober 2012

Viventerjer

Anonym skriver:

Jeg var bare bange for, at jeg slet ikke havde ægløsning, når jeg har en lang cyklus, men det lyder til på flere, at de har det alligevel  Så det må jeg bare teste for

Der er ikke andet for

Anmeld

27. oktober 2012

Vicmor91

Har testet her til morgen og den var negativ, men jeg har ikke fået mens endnu og der er heller ikke tegn på at den vil komme. Kan slet ikke forstå det havde sidst menstruation d. 25 August og det er snart 5 måneder siden jeg stoppede med p piller, men dog ved jeg at jeg har haft ægløsning så helt i stå er min krop ikke. Men vi sexer bare videre vi har i hvertfald gjort det hver dag de sidste mange dage

Anmeld

27. oktober 2012

Anonym trådstarter

Vicmor91 skriver:

Har testet her til morgen og den var negativ, men jeg har ikke fået mens endnu og der er heller ikke tegn på at den vil komme. Kan slet ikke forstå det havde sidst menstruation d. 25 August og det er snart 5 måneder siden jeg stoppede med p piller, men dog ved jeg at jeg har haft ægløsning så helt i stå er min krop ikke. Men vi sexer bare videre vi har i hvertfald gjort det hver dag de sidste mange dage

Har du ikke haft din menstruation i to måneder nu? Så burde du da i hvert fald snart kunne teste positivt, hvis du er gravid  

He he, ja der er gode ved PB hva

Anmeld

2. november 2012

Vicmor91

Nej jeg har ikke haft menstruation siden der i August og har ikke testet for graviditet siden d. 27 Oktober og der var den negativ.. Så jeg må bare vente på det lykkedes på et tidspunkt.

Det skal nok komme måske ikke lige nu men om nogle mdr måske

Anmeld

3. november 2012

Anonym trådstarter

Vicmor91 skriver:

Nej jeg har ikke haft menstruation siden der i August og har ikke testet for graviditet siden d. 27 Oktober og der var den negativ.. Så jeg må bare vente på det lykkedes på et tidspunkt.

Det skal nok komme måske ikke lige nu men om nogle mdr måske

Ja vi må bare have god tålmodighed og blive ved med at prøve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.