Britt88 skriver:
Ja jeg havde ægløsning - bare sent
- jeg er ikke et sekund i tvivl om at testene ville have hjulpet mig med at opnå graviditet - dog fandt vi ud af efter 1 år og det ikke var lykkes - at min mand har dårlige svømmere.. Set i bakspejlet er vi beggesindssygt glade for at vi valgte at gå i behandling efter kun 1 år (og så alligevel siger prognosen jo at 95% bliver gravide inden for 12 måneder)
Jeg kan godt følge dine tanker med at have sex når man lyster - men du kan jo tage testene uden manden ved det og så overraske ham lidt.. Min erfaring er også at lysten stiger omkring ægløsning - hvilket det vidst nok er biologiske forklaringer på..
Jeg synes du skal go for it med testene - om end ikke andet så bare for at klarlægge om din ægløsning har et mønster 
pøj pøj 
Jamen så kan det jo sagtens være, at jeg også har ægløsning alligevel!
Men som du siger, så kunne det være rigtig dejligt at få svar på det, så jeg må vidst have købt nogle ægløsningsteste!
Et eller andet sted har jeg også lyst til at gå i behandling bare for, at vores drømmebarn snart kommer, men min læge er egentlig ikke helt med på den endnu... Hvordan foregår det egentlig, hvis min kæreste og jeg ikke har samme læge? Skal han så gå til egen læge og komme med en sædprøve eller?
Tja det kunne nok være en god idé, det vil manden nok heller ikke have noget imod 
Anmeld