Lang cyklus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2012

Anonym trådstarter

Vicmor91 skriver:

Ja jeg håber også at der kommer to streger men altså ellers må jeg bare op på manden igen  

Men synes jeg har en murren i underlivet og det er begyndt at gøre lidt ondt under sex så måske er det pga livmoderen vokser  kun et gæt. 

Men det burde kunne lade sig gøre at blive gravid 2 dage før ægløsning og min kæreste har en datter i forvejen og hun var ikke planlagt så ja hans sædceller må være gode  

Men her de sidste par dage har jeg fået utrolig mange bumser i ansigtet kan det være tegn på graviditet og jeg lider aldrig af bumser kun nogle enkle

Men hold op der er mange nu.

Der er ikke andet for, men jeg  i hvert fald!!

Det er lidt skræmmende, men det lyder som min situation faktisk! Min kæreste har også en fra et tidligere forhold, der heller ikke var planlagt - OG jeg har også bare døjet med lidt bumser i denne måned, hvilket jeg ALDRIG har, men det var desværre ikke grundet graviditet  Men håber, at det er derfor, at du har døjet med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2012

Vicmor91

Jeg håber da også der er gevinst, men i princippet kan jeg teste i dag, men jeg venter, men har ret ondt i lænden og murren i underlivet. Åh hvor træls for dig, men synes det er underligt jeg sådan pludselig får bumser men nu må jeg se hvad testen siger  

for dig næste måned

Anmeld

18. oktober 2012

Anonym trådstarter

Vicmor91 skriver:

Jeg håber da også der er gevinst, men i princippet kan jeg teste i dag, men jeg venter, men har ret ondt i lænden og murren i underlivet. Åh hvor træls for dig, men synes det er underligt jeg sådan pludselig får bumser men nu må jeg se hvad testen siger  

for dig næste måned

Kom i sving med at teste  Hvornår regner du med at teste?  Hold mig lige opdateret, ikke? Håber for jer!

Anmeld

19. oktober 2012

Vicmor91

Det er virkelig svært er 4+1 hvis jeg er gravid og har ikke testet endnu  

Synes ikke rigtig jeg har nogen symptomer kun lidt ondt i lænden og så fik jeg en slags krampe i underlivet og jagen i siden, men om det er pga hvis jeg er gravid aner jeg ikke. Men jeg tester i morgen tidlig  

Men altså håber da at den er positiv og min kæreste har jo lavet en baby ved et uheld og håber bare sådan jeg får to streger i morgen ville være så fantastisk.

Anmeld

20. oktober 2012

Anonym trådstarter

Vicmor91 skriver:

Det er virkelig svært er 4+1 hvis jeg er gravid og har ikke testet endnu  

Synes ikke rigtig jeg har nogen symptomer kun lidt ondt i lænden og så fik jeg en slags krampe i underlivet og jagen i siden, men om det er pga hvis jeg er gravid aner jeg ikke. Men jeg tester i morgen tidlig  

Men altså håber da at den er positiv og min kæreste har jo lavet en baby ved et uheld og håber bare sådan jeg får to streger i morgen ville være så fantastisk.

Har du testet??

Anmeld

20. oktober 2012

CH2012

Anonym skriver:

Har du testet??

Kunne også godt tænke mig at høre om hvordan testen er gået

Anmeld

23. oktober 2012

Vicmor91

Har testet i fredags og der var den negativ dog og eftermiddagen og lige de sidste par dage har jeg ingen symptomer haft men jeg har de sidste 14 dage kunne sove 10-11 timer om dagen. Her i weekenden havde jeg faktisk rigtig ondt i lænden så ved ikke rigtig, men kan jeg vente så tester jeg i morgen så er jeg 4+6 hvis jeg er gravid  

Tror bare ikke den er her denne gang.

Anmeld

23. oktober 2012

M&N

Jeg havde en lang cyklus efter min MA sidste år. Den varierede meget imellem 30-40 dage. Måneden før jeg blev gravid, var min menstruation 20! dage for sent samt havde jeg 5 dage (efter jeg troede den ville komme) en positiv ægløsningstest - dog ingen graviditet. 

Måneden efter blev jeg helt uventet gravid (vi var igang med flytning og jeg gik og troede det aldrig ville lykkes) og det gjorde det altså. Har min baby pige i maven i uge 23.

Så selvom mange siger der ikke er særlig store chancer for graviditet med en cyklus over 45? dage, så tror jeg altså det kan lykkes alligevel.

for det snart lykkes jer.

Anmeld

25. oktober 2012

Anonym trådstarter

Vicmor91 skriver:

Har testet i fredags og der var den negativ dog og eftermiddagen og lige de sidste par dage har jeg ingen symptomer haft men jeg har de sidste 14 dage kunne sove 10-11 timer om dagen. Her i weekenden havde jeg faktisk rigtig ondt i lænden så ved ikke rigtig, men kan jeg vente så tester jeg i morgen så er jeg 4+6 hvis jeg er gravid  

Tror bare ikke den er her denne gang.

Det kan være, at den er der om et par dage? Der er ikke sket noget nyt?

Anmeld

25. oktober 2012

Anonym trådstarter

BabyWish2012 <3 skriver:

Jeg havde en lang cyklus efter min MA sidste år. Den varierede meget imellem 30-40 dage. Måneden før jeg blev gravid, var min menstruation 20! dage for sent samt havde jeg 5 dage (efter jeg troede den ville komme) en positiv ægløsningstest - dog ingen graviditet. 

Måneden efter blev jeg helt uventet gravid (vi var igang med flytning og jeg gik og troede det aldrig ville lykkes) og det gjorde det altså. Har min baby pige i maven i uge 23.

Så selvom mange siger der ikke er særlig store chancer for graviditet med en cyklus over 45? dage, så tror jeg altså det kan lykkes alligevel.

for det snart lykkes jer.

Hvor er det dejligt at høre, at der er lys forude  Tak for de opmuntrende ord

Vi må bare fortsætte det "hårde" arbejde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.