Lang cyklus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2012

Anonym trådstarter

Filucca&Smilla skriver:

Hejsa sådan var det også for mig jeg havde lange cykluser på 45 og helt op til 70 dage, jeg var også i tvivl om jeg havde ægløsning så jeg valgte at bruge ægløsningstest og fandt ud af at det havde jeg men den var også meget uregelmæssig, jeg brugte clearblue æl test da der så ikke var nogen tvivl hvis den var positiv. 

Jeg har lige testet positiv i dag så det kan godt lade sig gøre selvom nman har en træls cyklus:-)

krydser fingre for at der snart sker noget for jer:-)

Er clearblue-test ikke ret dyre? Ikke fordi det skal komme an på prisen, meeeen.. Skal helst heller ikke bruge hele vores formue på teste

Ej hvor dejligt, så ved du, hvad aftenen skal gå med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2012

Mama3

Anonym skriver:

Er clearblue-test ikke ret dyre? Ikke fordi det skal komme an på prisen, meeeen.. Skal helst heller ikke bruge hele vores formue på teste

Ej hvor dejligt, så ved du, hvad aftenen skal gå med

Jo de er lidt dyre men jeg købte en pakke hvor der er 7 stk i og stå en pakke med strimmel test og så når jeg synes den var tilpas tydelig med strengere så tog jeg en clearblue 

Anmeld

15. oktober 2012

Viventerjer

Min cyklus er efterhånden begyndt at blive noget lang - sidst var den på 44 dage og denne gang er den på 47 dage.

Er der andre, der også oplever dette, men alligevel har testet positiv for ægløsning? Eller i det hele taget er blevet gravide alligevel?

Kan lægen gøre noget for at forkorte lange cykli (eller hvad det hedder i flertal?) Min læge mener bare, at jeg skal være tålmodig, men det er ligesom ret svært, når man gerne vil være gravid!

Jeg har selv ligeså lange cykluser .. Jeg ved jeg får ægløsninger, fordi det kan jeg mærke de ligger dog lidt forskelligt .. Eller rettere forskudt nu hvor mine cykluser er så lange .. Min ægløsning kom sidste gang den ikke var styret af hormonene, ca 21-25 dage efter første mens dag

Skal måske lige nævne at jeg er igang med mit første ivfforsøg, og ikke pga. Ægløsningsmangler men fordi jeg har fået fjernet mine æggeledere 

Hvor langt tid har du/ i været igang ??

Anmeld

16. oktober 2012

Vicmor91

jeg har ikke haft mens siden d. 25 August.

Jeg regnede med at min cyklus var på 34 dage men da jeg nåede dag 40 i min cyklus ville jeg tage en G-test og Æl test for at se om jeg enten var gravid eller havde ægløsning da jeg et par dage havde gået med smerter. Og vupti en bragende positiv ægløsning test og vi havde haft sex dagen før jeg testede positiv og nåede ikke at have mere sex, så håber bare sådan at der er gevinst  og skal teste på søndag så er det 20 dage siden ægløsning. Men generelt så har kæresten og jeg sex enten hver dag eller hver anden dag så der burde på et tidspunkt komme en lille baby ud af det  

Men du kan se min Æl test på dag 40 her  

Held og lykke med Baby projekt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. oktober 2012

Anonym trådstarter

Filucca&Smilla skriver:

Jo de er lidt dyre men jeg købte en pakke hvor der er 7 stk i og stå en pakke med strimmel test og så når jeg synes den var tilpas tydelig med strengere så tog jeg en clearblue 

Se, dét var selvfølgelig utrolig smart at gøre på den måde

Anmeld

16. oktober 2012

Anonym trådstarter

Viventerdig skriver:

Jeg har selv ligeså lange cykluser .. Jeg ved jeg får ægløsninger, fordi det kan jeg mærke de ligger dog lidt forskelligt .. Eller rettere forskudt nu hvor mine cykluser er så lange .. Min ægløsning kom sidste gang den ikke var styret af hormonene, ca 21-25 dage efter første mens dag

Skal måske lige nævne at jeg er igang med mit første ivfforsøg, og ikke pga. Ægløsningsmangler men fordi jeg har fået fjernet mine æggeledere 

Hvor langt tid har du/ i været igang ??

Får du sådan et jag i den ene side eller hvordan føles det? Det var da også noget nemmere, hvis jeg bare kunne mærke det skidt!

Men så behøver jeg måske ikke være så urolig med hensyn til ægløsning, den kommer nok bare sent, men tror nu alligevel, at jeg vil prøve at teste.

Jeg  for, at der snart sker noget for jer  Her har vi været i gang i et år, suk...

Anmeld

16. oktober 2012

Anonym trådstarter

Vicmor91 skriver:

jeg har ikke haft mens siden d. 25 August.

Jeg regnede med at min cyklus var på 34 dage men da jeg nåede dag 40 i min cyklus ville jeg tage en G-test og Æl test for at se om jeg enten var gravid eller havde ægløsning da jeg et par dage havde gået med smerter. Og vupti en bragende positiv ægløsning test og vi havde haft sex dagen før jeg testede positiv og nåede ikke at have mere sex, så håber bare sådan at der er gevinst  og skal teste på søndag så er det 20 dage siden ægløsning. Men generelt så har kæresten og jeg sex enten hver dag eller hver anden dag så der burde på et tidspunkt komme en lille baby ud af det  

Men du kan se min Æl test på dag 40 her  

Held og lykke med Baby projekt

Hvor spændende!! Lad os  fingre for, at du står med en positiv test på søndag

Vi prøver også for så vidt muligt at have sex hver anden dag, sommetider hver dag, men efter at have tænkt over det, er det faktisk som om, at vi ikke sexer så meget efter de 30-32 dage, og det kan jo være, at min ægløsning ligger deromkring, så jeg kan da bedre forstå, at der ikke kommer en baby ud af det

Anmeld

16. oktober 2012

Viventerjer

Anonym skriver:

Får du sådan et jag i den ene side eller hvordan føles det? Det var da også noget nemmere, hvis jeg bare kunne mærke det skidt!

Men så behøver jeg måske ikke være så urolig med hensyn til ægløsning, den kommer nok bare sent, men tror nu alligevel, at jeg vil prøve at teste.

Jeg  for, at der snart sker noget for jer  Her har vi været i gang i et år, suk...

Ja jag og sådan en slags muren i den ene side .. Det passer meget godt

Jeg ville da også teste.. Man kan jo risikere at, man nogle gange springer ægløsning over af den ene eller anden grund.. Så hvis det tilfældet er det jo bedre og vide det hurtigt, så man kan komme i behandling

Mange tak jeg har BP test fredag og er meget spændt

Anmeld

17. oktober 2012

Vicmor91

Ja jeg håber også at der kommer to streger men altså ellers må jeg bare op på manden igen  

Men synes jeg har en murren i underlivet og det er begyndt at gøre lidt ondt under sex så måske er det pga livmoderen vokser  kun et gæt. 

Men det burde kunne lade sig gøre at blive gravid 2 dage før ægløsning og min kæreste har en datter i forvejen og hun var ikke planlagt så ja hans sædceller må være gode  

Men her de sidste par dage har jeg fået utrolig mange bumser i ansigtet kan det være tegn på graviditet og jeg lider aldrig af bumser kun nogle enkle

Men hold op der er mange nu.

Anmeld

17. oktober 2012

Anonym trådstarter

Viventerdig skriver:

Ja jag og sådan en slags muren i den ene side .. Det passer meget godt

Jeg ville da også teste.. Man kan jo risikere at, man nogle gange springer ægløsning over af den ene eller anden grund.. Så hvis det tilfældet er det jo bedre og vide det hurtigt, så man kan komme i behandling

Mange tak jeg har BP test fredag og er meget spændt

Det må nu også være en ret god sikkerhed at have, at du kan mærke din ægløsning

Lige præcis... Tror, at jeg vil gå i gang om 14 dage med at teste, har nemlig lige overstået mens

Iihh, hvor spændende! Håber at høre fra dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.