D-dråber og mavekneb (?)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2012

Kit

Vi brugte acd-dråber de første par måneder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2012

MorDk

Kit skriver:

Vi brugte acd-dråber de første par måneder

Er I så senere hen gået over til alm. D-dråber??

Anmeld

14. oktober 2012

Kit

MorDk skriver:

Er I så senere hen gået over til alm. D-dråber??

Ja, tror hun var omkring 6 mdr og har fået alm d-dråber siden.

Anmeld

14. oktober 2012

ano14316

MorDk skriver:

Er der virkelig en sammenhæng mellem de D-dråber og så de skide mavekneb hos vores unger?

Jeg undre mig over at det oftest er efter man begynder på D-dråber at mavekneb opstår og så undre jeg mig over at mavekneb kommer om aftenen for det meste? Det var det samme med vores søn. Kl.19.00-23.00 skreg han som en gal. Igår skreg vores datter fra 20.00-00.00 og kunne tydeligt se/mærke at hun havde mavekneb. Hvad pokker er det for noget? Ville ønske man ikke skulle give de Sk*de D-dråber...

Der er ellers ikke de der olier i... (kokos & solsikke) ... som skulle give mavekneb grundet måden de er beh. på... Ihhh... det er bare så hårdt når baby skriger sådan og vrider sig pga. maveproblemer *suk*

Jeg synes at dem fra apoteket gav mest maveknep... 1. gang vi løb tør var selvfølgelig hvor apoteket havde lukket, så der købte jeg bare livol i supermarkedet.. og siden var der ikke noget.. så dem bruger vi stadig

Anmeld

15. oktober 2012

MorDk

Kit skriver:

Ja, tror hun var omkring 6 mdr og har fået alm d-dråber siden.

Anmeld

17. oktober 2012

Deaktiveret profil

MorDk skriver:

Er der virkelig en sammenhæng mellem de D-dråber og så de skide mavekneb hos vores unger?

Jeg undre mig over at det oftest er efter man begynder på D-dråber at mavekneb opstår og så undre jeg mig over at mavekneb kommer om aftenen for det meste? Det var det samme med vores søn. Kl.19.00-23.00 skreg han som en gal. Igår skreg vores datter fra 20.00-00.00 og kunne tydeligt se/mærke at hun havde mavekneb. Hvad pokker er det for noget? Ville ønske man ikke skulle give de Sk*de D-dråber...

Der er ellers ikke de der olier i... (kokos & solsikke) ... som skulle give mavekneb grundet måden de er beh. på... Ihhh... det er bare så hårdt når baby skriger sådan og vrider sig pga. maveproblemer *suk*

Lige det indlæg jeg mangler svar på!! Vi er igår begyndt at give Freya d-dråber! Hun har skreget hele natten og hun er helt ustyrlig! Stakkels pus! - jeg aner ikke hvad vi skal stille ovundet skære i mit hjerte at se hende skrige sådan! 

Har du en Update på om hun har det bedre nu hvor du holder pause? ;-) 

Anmeld

17. oktober 2012

Malli

Hvorfor giver du hende så ikke d-pearls i stedet? De skulle være rigtig gode, i forhold til de modbydelige d-dråber!
Vi har nu holdt pause med dem i 10 dage, og vores lille pige, er meget gladere og tilfreds. Så jeg vil absolut ikke udsætte hende fo dem igen!
I stedet har jeg købt "arctic d Cod liver Oil" da jeg ikke ammer!
Jeg håber i finder en løsning for jeres lille pige

Anmeld

17. oktober 2012

MorDk

Freyasmor skriver:

Lige det indlæg jeg mangler svar på!! Vi er igår begyndt at give Freya d-dråber! Hun har skreget hele natten og hun er helt ustyrlig! Stakkels pus! - jeg aner ikke hvad vi skal stille ovundet skære i mit hjerte at se hende skrige sådan! 

Har du en Update på om hun har det bedre nu hvor du holder pause? ;-) 

Freya har det meget, meget bedre nu, hvor hun ik får D-dråber! Var meningen jeg skulle starte igen i mandags... (optrappe hende) men har ik kommet igang... tror jeg venter...

Anmeld

17. oktober 2012

Deaktiveret profil

MorDk skriver:

Freya har det meget, meget bedre nu, hvor hun ik får D-dråber! Var meningen jeg skulle starte igen i mandags... (optrappe hende) men har ik kommet igang... tror jeg venter...

Ja okay.. Min Sp sagde idag hun syntes jeg skulle blive ved med at give dem, men jeg nægter sku! - Vi vil ikke bruge hver nat på at sidde, gå og vugge hende til ro (hvilket ikke virker en skid!)... Det gør så ondt at se vores lille mus have så ondt og skrige så meget.. 

Anmeld

18. oktober 2012

MorDk

Freyasmor skriver:

Ja okay.. Min Sp sagde idag hun syntes jeg skulle blive ved med at give dem, men jeg nægter sku! - Vi vil ikke bruge hver nat på at sidde, gå og vugge hende til ro (hvilket ikke virker en skid!)... Det gør så ondt at se vores lille mus have så ondt og skrige så meget.. 

Ja liige præcis. Og hvis jeg skal være ærlig... så tror jeg ikke det gør en foreskel om de får dem nu eller og man venter 3 mdr. tid til deres mave & tarmsystem er mere udviklet... Jeg tror jeg venter...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.