D-dråber og mavekneb (?)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2012

Malli

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2012

MorDk

Ville det være helt galt hvis man venter med at give D-dråber til babys tarmsystmen fungere bedre... tænker efter 3 mdr.??

Sys bare det er synd at give D-dråber hvis det giver så meget vrøvl med maven? Åhhh er lidt i vildrede...

Anmeld

11. oktober 2012

MorDk

Malli skriver:

D-pearls er et godt alternativ. Læs her' http://www.netspiren.dk/info/Den-sejeste-D-vitamin -til-babyer-440l1.aspx

Anmeld

14. oktober 2012

MorDk

Lillepigen har det MEGET bedre nu hvor hun ikke får D-dråber *suk* Men hun skal jo have dem. Starter op igen imorgen... men så trapper vi op.

1 dråbe i 1 uge... og så 2 dråber.. i en uge... osv.

Hvorfor kan man ikke bare vente med at give de D-dråber til deres mave/tarmsystem er lide mere modent? Sys sgu det er synd!

Anmeld

14. oktober 2012

Jonna1979

Der er så meget sammenhæng tror mange kolik tilfælde kunne undgås hvis folk var klar over det. Der er også sparetider ved producenterne....

Vi gav nogle mælkebaktiere ved siden af og det hjalp så var der ikke noget men tror nu ikke de døre af ikke at få dem jeg har aldrig fået dem og kende flere der ikke giver men selvfølgelig er det bedst at give men ikke til enhver pris sgu da synd for ungen de ar ondt i maven

Anmeld

14. oktober 2012

Sky

Drop dem! Dit barn SKAL ikke ha dem. Vores datter fik mavekneb så vi har aldrig givet dem- hun har altid været sund og rask og har fået masser af frisk luft  

Anmeld

14. oktober 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Sådan var det også ved Ida, men så gav jeg ACD dråber i stedet, og så stoppede det

Anmeld

14. oktober 2012

MorDk

rikkeregnbue skriver:

Sådan var det også ved Ida, men så gav jeg ACD dråber i stedet, og så stoppede det

Ja men tænker bare er ik så glad for at gi A-vitamin... ved ik helt hvorfor... men altså....?!

Anmeld

14. oktober 2012

MorDk

Sky skriver:

Drop dem! Dit barn SKAL ikke ha dem. Vores datter fik mavekneb så vi har aldrig givet dem- hun har altid været sund og rask og har fået masser af frisk luft  

Det er jo fordi jeg ved at piger har større risiko for at få knogleskørhed pga. kalkmangel og D-vit er med til at ungerne optager kalken bedre...

Men tænker at hvis hun stadig får ondt i maven trods optrapning af D-vit. så dropper jeg dem også indtil hun er lidt ældre... og hendes tarme er mere "modne"

Vil fandme ikke have hun får ondt i maven... af det...

Anmeld

14. oktober 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

MorDk skriver:

Ja men tænker bare er ik så glad for at gi A-vitamin... ved ik helt hvorfor... men altså....?!

Min SP sagde, at det var så lidt, at det ingen betydning havde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.