D-dråber og mavekneb (?)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2012

Amelia<3

MorDk skriver:

Er der virkelig en sammenhæng mellem de D-dråber og så de skide mavekneb hos vores unger?

Jeg undre mig over at det oftest er efter man begynder på D-dråber at mavekneb opstår og så undre jeg mig over at mavekneb kommer om aftenen for det meste? Det var det samme med vores søn. Kl.19.00-23.00 skreg han som en gal. Igår skreg vores datter fra 20.00-00.00 og kunne tydeligt se/mærke at hun havde mavekneb. Hvad pokker er det for noget? Ville ønske man ikke skulle give de Sk*de D-dråber...

Der er ellers ikke de der olier i... (kokos & solsikke) ... som skulle give mavekneb grundet måden de er beh. på... Ihhh... det er bare så hårdt når baby skriger sådan og vrider sig pga. maveproblemer *suk*

Har du overvejet at prøve at give hende mylicon dråber? Det hjælper mod luft i maven, og man bruger det til de børn som har kolik.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2012

Tulle28

Vi sad og talte lidt om det herhjemme igår. Gør det overhovedet en forskel, om de lige får dem fra 2 uger? Når man nu ved at rigtig mange børn har problemer med umodne tarme de første ca. 3 mdr.

Vi har købt D pearls til vores datter, anbefalet af Rebecca Persson. De er uden kokosolie. Alternativet er vist ACD dråber og jeg er ikke meget for at give hende A vitamin.

Anmeld

10. oktober 2012

Elgaard73

JuniMama skriver:

Min datter fik også mavekneb af d-dråber. Vi gjorde derfor det at vi trappede langsomt op, dvs 1 dråbe i en uge, så 2 dråber i den næste uge osv indtil vi var oppe på de 5 dråber! Det hjalp i hvertfald herhjemme!

Det var også nøjagtig sådan vi gjorde og det virkede. ( Holdt en lille uges pause og trappede så langsomt op)

Anmeld

10. oktober 2012

MorDk

Elgaard73 skriver:

Det var også nøjagtig sådan vi gjorde og det virkede. ( Holdt en lille uges pause og trappede så langsomt op)

Og det hjalp ???

Anmeld

10. oktober 2012

Elgaard73

MorDk skriver:

Og det hjalp ???

Ja, der har ikke været noget siden  

Anmeld

10. oktober 2012

MorDk

Elgaard73 skriver:

Ja, der har ikke været noget siden  

Uh det er et forsøg værd!

Anmeld

10. oktober 2012

SussieThyssen

MorDk skriver:

Er der virkelig en sammenhæng mellem de D-dråber og så de skide mavekneb hos vores unger?

Jeg undre mig over at det oftest er efter man begynder på D-dråber at mavekneb opstår og så undre jeg mig over at mavekneb kommer om aftenen for det meste? Det var det samme med vores søn. Kl.19.00-23.00 skreg han som en gal. Igår skreg vores datter fra 20.00-00.00 og kunne tydeligt se/mærke at hun havde mavekneb. Hvad pokker er det for noget? Ville ønske man ikke skulle give de Sk*de D-dråber...

Der er ellers ikke de der olier i... (kokos & solsikke) ... som skulle give mavekneb grundet måden de er beh. på... Ihhh... det er bare så hårdt når baby skriger sådan og vrider sig pga. maveproblemer *suk*

jepp...nogle børn får bare enormt ondt i maven af dem.
Min den ældste kunne heller ikke døje dem, så vi stoppede med dem.

Jeg har det selv på samme måde...jeg spiser fx ret meget ekstra kalk pga min allergi, da kalk neutralicerer allergener, men jeg kan ganske enkelt ikke tåle kalktabs med tilsat D-vitamin, så jeg får nogle uden D.

Der sker heller ikke det store ved det, bare sørg for at trolden får godt med lys og luft hver dag.

Kærligst
Sussie 

Anmeld

10. oktober 2012

MorDk

Amelia<3 skriver:

Har du overvejet at prøve at give hende mylicon dråber? Det hjælper mod luft i maven, og man bruger det til de børn som har kolik.

Nej men hvis det er skal egen læge ind over...

Anmeld

10. oktober 2012

MorDk

SussieThyssen skriver:

jepp...nogle børn får bare enormt ondt i maven af dem.
Min den ældste kunne heller ikke døje dem, så vi stoppede med dem.

Jeg har det selv på samme måde...jeg spiser fx ret meget ekstra kalk pga min allergi, da kalk neutralicerer allergener, men jeg kan ganske enkelt ikke tåle kalktabs med tilsat D-vitamin, så jeg får nogle uden D.

Der sker heller ikke det store ved det, bare sørg for at trolden får godt med lys og luft hver dag.

Kærligst
Sussie 

Liiige mine tanker! Det samme gjorde vi med vores dreng...

Anmeld

10. oktober 2012

SussieThyssen

MorDk skriver:

Liiige mine tanker! Det samme gjorde vi med vores dreng...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.