Asiatiske fyre er de lækre synes i danske piger det ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2012

tankai

hvid kvinde skriver:

Jeg har et barn med en Asiatisk fyr.Jeg vat interesseret i at høre hvad andre danske piger synes om asiatiske fyre,om i kunne tænke jer at få et barn med en asiatisk fyr og om i finder asiatiske fyre tiltrækkende.

Jeg kan slet ikke lide fyre, så jeg bliver dog ikke så tiltrukket af dem 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2012

Ditte-3

Min kærste er fra Vietnam og vi har en lille dreng sammen så ja kan godt lig dem s

Anmeld

9. oktober 2012

SussieThyssen

hvid kvinde skriver:

Jeg har et barn med en Asiatisk fyr.Jeg vat interesseret i at høre hvad andre danske piger synes om asiatiske fyre,om i kunne tænke jer at få et barn med en asiatisk fyr og om i finder asiatiske fyre tiltrækkende.

Næ ikke specielt, med mindre han er 2 m høj, så kan vi snakke om det.
Faktisk synes jeg de er rigtigt pæne, men jeg tænder ganske enkelt ikke på en mand hvis han ikke er tæt på 2 m.
Til genæld så har jeg en lille svaghed for nordamerikanske indianermænd og indiske mænd...men igen, kun hvis de er meget høje.

Så i virkeligheden, så går jeg efter de høje nordiske typer, vikingerne LOL

Men skulle jeg i mit liv være faldet for en asiater,så ville jeg da være totalt liglad med hvad han var og få børn med ham.

Kærligst
Sussie

Anmeld

9. oktober 2012

SussieThyssen

tankai skriver:

Jeg kan slet ikke lide fyre, så jeg bliver dog ikke så tiltrukket af dem 

Anmeld

9. oktober 2012

Fenja09

Det er ikke de asiatiske mænd jeg kigger efter - bor også sammen med en dansk mand på 5. år, så leder ikke

Jeg er mest til danske mænd, gerne mørkhåret og med blå øjne. Ja, og så er højden også ret vigtig for mig og generelt er asiatere jo ikke så høje. Og nu siger jeg ikke, at der ikke findes pæne asiatere for selvfølgelig gør der det, de tiltrækker mig bare ikke på den måde.

/Fenja

Anmeld

10. oktober 2012

MorDk

Nej jeg er ikke til asiatiske mænd...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.