Asiatiske fyre er de lækre synes i danske piger det ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2012

TeamRocket

Nej giv mig en lækker lys bredskuldret gut- mums :-D det er det jeg synes er lækkert.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Nej, jeg finder ikke asiatiske mænd særlig tiltrækkende - på samme måde som jeg heller ikke finder hvide mænd tiltrækkende.

Once you go black you never go back

Anmeld

9. oktober 2012

UnderCover37

Miss Kat skriver:

Jeg synes personligt at der findes smukke mennesker på samtlige kontinenter. Jeg kan finde smukke træk ved samtlige folkeslag.

Det skulle ikke genere mig. Var jeg forelsket, var jeg forelsket.

Lige præcis! (Tror det var dét jeg selv prøvede at skrive tidligere )

Anmeld

9. oktober 2012

FruStolpe

hvid kvinde skriver:

Jeg har et barn med en Asiatisk fyr.Jeg vat interesseret i at høre hvad andre danske piger synes om asiatiske fyre,om i kunne tænke jer at få et barn med en asiatisk fyr og om i finder asiatiske fyre tiltrækkende.

De asiatiske mænd ligger langt fra den type jeg normalt tiltrækkes af...

Jeg er personligt til en helt anden type

Anmeld

9. oktober 2012

3rollinger

Jeg synes helt aerligt ikke det kommer an paa hvilken nationalitet fyren har. Nogle gange bliver man bare interesseret i en fyr, helt uden at tage hans udseende i betragtning.

Jeg var staerkt interesseret i en japansk fyr engang. Og det var ikke pga hans afstamning men fordi han var skide sjov og super festlig.

Og ja, min nevoe har asiatiske traek i sig og jeg synes han er noget af det smukkeste 

Anmeld

9. oktober 2012

Finemoar<3

Nix - kan ikke med skæve øjne og "gul" hud

Er kun til danskere!!

Anmeld

9. oktober 2012

B&J

nej jeg syntes ikke de er lækre og slet ikke sådan en fyr jeg lige tænder på

Anmeld

9. oktober 2012

Frk. Himmelblå

hvid kvinde skriver:

Jeg har et barn med en Asiatisk fyr.Jeg vat interesseret i at høre hvad andre danske piger synes om asiatiske fyre,om i kunne tænke jer at få et barn med en asiatisk fyr og om i finder asiatiske fyre tiltrækkende.

Der findes masser af super lækre asiatiske mænd. Og der findes masser, jeg ikke synes er videre tiltrækkende...

Akkurat på samme måde har jeg det med danske mænd.. Og afrikanske mænd... Og Sydamerikanske mænd... Og... You get my point!

Men alt i alt handler det jo om, hvad der er inden i manden! Men jeg fornemmer, at det er udseendet, du spørger til..?

Anmeld

9. oktober 2012

wamse

Altså hvis han var højere end mig, så ville det ikke være et issue for mig, men kunne aldrig falde for en, som var lavere end mig

Anmeld

9. oktober 2012

Muhmi

Frk. Himmelblå skriver:

Der findes masser af super lækre asiatiske mænd. Og der findes masser, jeg ikke synes er videre tiltrækkende...

Akkurat på samme måde har jeg det med danske mænd.. Og afrikanske mænd... Og Sydamerikanske mænd... Og... You get my point!

Men alt i alt handler det jo om, hvad der er inden i manden! Men jeg fornemmer, at det er udseendet, du spørger til..?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.