Asiatiske fyre er de lækre synes i danske piger det ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.245 visninger
35 svar
0 synes godt om
9. oktober 2012

hvid kvinde

Jeg har et barn med en Asiatisk fyr.Jeg vat interesseret i at høre hvad andre danske piger synes om asiatiske fyre,om i kunne tænke jer at få et barn med en asiatisk fyr og om i finder asiatiske fyre tiltrækkende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2012

JS<3

Jeg personligt føler mig ikke tiltrukket af dem. Jeg er meget dansk dansk dansk, og så er det ikke det ydre der har den allerstørste betydning (:

Men kønne kan de da godt være

Anmeld

9. oktober 2012

baby012

Jeg finder den ikke tiltrækkende overhoved.. 

Sætter mere pris på en solbrun høj muskuløs fyr fra f.eks. Italien(hvor min mand har rødder)

er selv mørk i huden, har mørkt hår, er spinkel, og meget kræsen.. 

Men det er heldigvis forskelligt hvad man er til  

ville ikke have barn med sådan en mand, udelukkende fordi at jeg ikke finder dem tiltrækkende (: 

Anmeld

9. oktober 2012

FrkZier

hvid kvinde skriver:

Jeg har et barn med en Asiatisk fyr.Jeg vat interesseret i at høre hvad andre danske piger synes om asiatiske fyre,om i kunne tænke jer at få et barn med en asiatisk fyr og om i finder asiatiske fyre tiltrækkende.

jeg finder dem ikke yderligere tiltrækkende..
men det er jo individuelt

Anmeld

9. oktober 2012

nielsen80

Tror altså ikke man kan generalisere på den måde. Asien er jo altså ret stor, og der er jo ligeså mange typer der som i Europa.

Jeg har set asiatiske mænd, som var virkelig lækre og nogle som jeg ikke tændte på. Så mit svar er nok, ja jeg kunne sagtens tænde på en fra Asien...

Anmeld

9. oktober 2012

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Nej dem finder jeg ikke tiltrækkende,synes langt de fleste er meget små,og så ligner de alle hinanden. 

Men sådan er vi heldigvis så forskellige,andet ville jo være kedligt.

Anmeld

9. oktober 2012

Dinna88

Uh, den her tråd har været oppe før, og det endte med at folk tog de skrevne ord meget til sig!

Men faktum er jo at Asiatere har visse træt, ligesom at Afrikanere også har visse træk - ved netop disse typer er de jo MEGET markante. Jeg vil på ingen måder skære dem over på en kam og sige "at de er grimme mennesker" men jeg synes deres træk kan være utroligt kraftige. Og dette kan blive for meget for mig. Jeg synes at blandingsbørn kan være SÅ smukke med deres glød i husen, fine øjne osv. Men de er jo også blandinger , hvor deres træk "er halveret"   

Men dermed ikke sagt at "jeg er til en bestemt type". Min kæreste er typisk dansk, og så endda med en far der er rødhåret, så han er utroligt bleg. Så han er jo langt fra de Asiatiske træk. Men det er ikke noget "jeg har valgt." 

Sådan helt generelt må jeg sige - Asiatiske mænd kan være utroligt tiltrækkende, men de kan også være det stik modsatte. Dette kan ALLE mennesker jo, men det der for mig kan gøre nogle af dem særligt utiltrækkende er meget markante træk. Less is more, måske? 

Og ja - jeg ville sagtens kunne få et barn med en Asiat! Ingen tvivl

Anmeld

9. oktober 2012

L&V

hvid kvinde skriver:

Der må jeg helt ærligt sige nej jeg syntes ikke asiatiske mænd er tiltrækkende overhovedet men sådan har jeg det også ofte med lyshåret mænd sååååh.. Men der er vel altid undtagelser

Anmeld

9. oktober 2012

UnderCover37

hvid kvinde skriver:

Det er fuldstændigt ligemeget hvad vi andre synes og tænder på, så længe DU er tilfreds med din "asiatiske fyr"

Der er lige så mange forskellige meninger om hvad og hvem der er tiltrækkende som der er mennesker på denne jord, så i bund og grund er der en eller flere til alle 

Anmeld

9. oktober 2012

Stumpen

UnderCover35 skriver:

Det er fuldstændigt ligemeget hvad vi andre synes og tænder på, så længe DU er tilfreds med din "asiatiske fyr"

Der er lige så mange forskellige meninger om hvad og hvem der er tiltrækkende som der er mennesker på denne jord, så i bund og grund er der en eller flere til alle 

og velkommen på siden TS - kan se du har første dag herinde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.