Uh, den her tråd har været oppe før, og det endte med at folk tog de skrevne ord meget til sig!
Men faktum er jo at Asiatere har visse træt, ligesom at Afrikanere også har visse træk - ved netop disse typer er de jo MEGET markante. Jeg vil på ingen måder skære dem over på en kam og sige "at de er grimme mennesker" men jeg synes deres træk kan være utroligt kraftige. Og dette kan blive for meget for mig. Jeg synes at blandingsbørn kan være SÅ smukke med deres glød i husen, fine øjne osv. Men de er jo også blandinger , hvor deres træk "er halveret"
Men dermed ikke sagt at "jeg er til en bestemt type". Min kæreste er typisk dansk, og så endda med en far der er rødhåret, så han er utroligt bleg. Så han er jo langt fra de Asiatiske træk. Men det er ikke noget "jeg har valgt."
Sådan helt generelt må jeg sige - Asiatiske mænd kan være utroligt tiltrækkende, men de kan også være det stik modsatte. Dette kan ALLE mennesker jo, men det der for mig kan gøre nogle af dem særligt utiltrækkende er meget markante træk. Less is more, måske? 
Og ja - jeg ville sagtens kunne få et barn med en Asiat! Ingen tvivl
Anmeld