Asiatiske fyre er de lækre synes i danske piger det ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2012

Miss Kat

Jeg synes personligt at der findes smukke mennesker på samtlige kontinenter. Jeg kan finde smukke træk ved samtlige folkeslag.

Det skulle ikke genere mig. Var jeg forelsket, var jeg forelsket.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg må stemme nej. Dog er der jo altid visse undtagelser... Jeg syntes feks at Brus Lee var/er total lækker, det samme med hans søn Brandon Lee! 

Blandings børn er bare for smukke og lækre!! Vh stine

Anmeld

9. oktober 2012

Muhmi

Jeg har et barn med en Asiatisk fyr.Jeg vat interesseret i at høre hvad andre danske piger synes om asiatiske fyre,om i kunne tænke jer at få et barn med en asiatisk fyr og om i finder asiatiske fyre tiltrækkende.

Jeg finder dem MEGET tiltrækkende og havde en overgang hvor jeg KUN ledte efter asiatiske fyre... Jeg har dog aldrig prøvet at være sammen med én... Nok fordi jeg synes de er for lækre til mig... Hehehe, så derfor har jeg altid bakket ud i sidste øjeblik 

MEN ja forsatas hvor er de lækre og ville meget gerne have haft en asiatisk lille baby...

Men er nu også svært tilfreds med den dejlige mand og det vidunderlige barn jeg har fået + vidunderlige barn jeg venter mig...

Anmeld

9. oktober 2012

kiwiol

Det kommer nok lidt an på hvor i asien de kommer fra.

Har haft en kæreste fra Singapore.. hold nu op han var lækker

Anmeld

9. oktober 2012

Krina

Tja, hvis du havde spurgt for 5 år siden, havde jeg nok mindst været neutral, hvis ikke hældende til "nej" Nu er jeg gift med den (synes jeg) lækreste indiske mand, og vi venter vores første barn. 

Som andre også nævner, så er Asien jo en kæmpe verdensdel, og folk er meget meget forskellige. Kærlighedens veje er uransagelige - og heldigvis for det 

Anmeld

9. oktober 2012

Christina.78

UnderCover35 skriver:

Det er fuldstændigt ligemeget hvad vi andre synes og tænder på, så længe DU er tilfreds med din "asiatiske fyr"

Der er lige så mange forskellige meninger om hvad og hvem der er tiltrækkende som der er mennesker på denne jord, så i bund og grund er der en eller flere til alle 

Mine ord

Anmeld

9. oktober 2012

Christina.78

Miss Kat skriver:

Jeg synes personligt at der findes smukke mennesker på samtlige kontinenter. Jeg kan finde smukke træk ved samtlige folkeslag.

Det skulle ikke genere mig. Var jeg forelsket, var jeg forelsket.

Just my words..

Anmeld

9. oktober 2012

Faith

Hvis han var et dejligt menneske, så ja!

I lørdags var jeg sammen med en veninde som har en asiatisk mand, og sammen har de lige fået en lille dreng. Nøj en lille lækkerbisken!!!! Lige til at spise

Anmeld

9. oktober 2012

mor-til-vanessa

drt kommer an på hvordan de ser ud. nogle er rigtig flotte andre er ikke. men sådan er det med alle.

generelt er jeg til sorte amerikanske mænd og har også en datter med en afroamerikaner. 

min kæreste jeg har nu er fra ungarn.

så ja jeg kunne da godt få barn med en asister hvis jeg ikke havde min kæreste.

Anmeld

9. oktober 2012

bonanza

Nej ikk min kop te

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.