Hjælp mig med pakkeliste til barn 1 år på charterferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2012

Pikku Myy

Tak for tip!

Det med madrassen tror jeg ikke fungerer, for så kan vi jo ikke lukke selerne i klapvognen

HVIS du gerne vil have madrassen med til at ligge på i klapvognen, kan barnevognselen garanteret også bruges i klapvognen. Det kunne den i vores...

God tur!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2012

Lotus86

Vi har været afsted 3 gange med Valdemar i hhv. Thailand og Grækenland, og ud over alle de ting der allerede er blevet nævnt i tråden, så havde vi stor glæde af en parasol til klapvognen, (ved ikke om det er skrevet, har ikke læst alle sider) men med den var vi sikre på, at han altid var i skygge når han sad i klapvognen.

Hvis hun bruger nusseklud eller lign. så tag en reserve med, vi mistede Valdemars nusseklud sidst vi var afsted, og han blev SÅ ked af det, heldigvis fandt vi den igen, og vi havde godt nok en reserve på hotellet, men i hvert fald, det er ikke sjovt at miste.

Rigtig god tur, nyd det, det er fantastisk at være på ferie med sin lille krudtugle

Anmeld

10. oktober 2012

modesty

Har ikke læst tråden, men jeg ville tage lidt mindre tøj med end du har på listen. Det er nemt at vaske i hånden.

Jeg ved ikke hvordan I planlægger jeres aftener, men hvis I vil putte hende hjemme på værelset til normal puttetid, er en fleecetrøje unødvendig i den varme. En tynd bomuldscardigang vil jeg mene er bedre.

Strømpebukser ville jeg ikke tage med, det er ikke særlig rart i varmen. Løse, tynde bukser.

Anmeld

12. oktober 2012

Frøken J.

Lotus86 skriver:

Vi har været afsted 3 gange med Valdemar i hhv. Thailand og Grækenland, og ud over alle de ting der allerede er blevet nævnt i tråden, så havde vi stor glæde af en parasol til klapvognen, (ved ikke om det er skrevet, har ikke læst alle sider) men med den var vi sikre på, at han altid var i skygge når han sad i klapvognen.

Hvis hun bruger nusseklud eller lign. så tag en reserve med, vi mistede Valdemars nusseklud sidst vi var afsted, og han blev SÅ ked af det, heldigvis fandt vi den igen, og vi havde godt nok en reserve på hotellet, men i hvert fald, det er ikke sjovt at miste.

Rigtig god tur, nyd det, det er fantastisk at være på ferie med sin lille krudtugle

Har i dag købt en lille parasol i babysam! tak for tippet, det havde jeg slet ikke tænkt på

Anmeld

12. oktober 2012

Aabye

Nu ved jeg ikke om det er blevet nævnt.. Men HÅNDSPRIT.. Unaset hvordan man vender og drejer den har de bare ikke samme hygiejne niveau som vi har i DK.. Vi var i portugal i Juni, og jeg er glad for at vi havde håndsprit med.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.