Hjælp mig med pakkeliste til barn 1 år på charterferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2012

Frøken J.

Mortil2tiloktober skriver:

BAre en lille side info , så børn under 2 år går ind under forældres vægt i kuffert . DE fleste steder må man have 20 kg med pr voksen . Men intet for børn under 2 år.
Var bare en lille info . Vi var 14 dage i tyrkiet og ja drengens ting alene vejede 14 kg. Jeg havde ikke bleer eller tøj med til 14 dage ..

RIgtig god tur ..

Jeg tror ikke det bliver så voldsomt, jeg skal ikke have ret meget med til mig selv, jeg er rimelig sparsommelig Og jeg ved også, at mine svigerforældre pakker let, så de kan jo bare få nogle af tingene over i deres kufferter, så det burde ikke være et problem Men tak fordi du siger det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2012

mortilnoahogmelina

Frøken J. skriver:

Jeg tror ikke det bliver så voldsomt, jeg skal ikke have ret meget med til mig selv, jeg er rimelig sparsommelig Og jeg ved også, at mine svigerforældre pakker let, så de kan jo bare få nogle af tingene over i deres kufferter, så det burde ikke være et problem Men tak fordi du siger det!

det kom nemlig lidt bag på mig , for Ja man har jo megt med til de små og det vejer hurtigt ..

MEn godt i tænker over det og pakker let

Anmeld

9. oktober 2012

Dinna88

Frøken J. skriver:

Tak for tip!

hov, og ja, der skulle selvfølgelig stå "ikke mer nyttigt"! Beklager!

Anmeld

9. oktober 2012

Klumpe-dumpe

Frøken J. skriver:

7 dage, men det er for at undgå at skulle nødvaske, og hvis hun fx sveder meget eller bliver en del beskidt, spilder på tøjet osv. Babytøj fylder jo ikke så meget, så det går nok Desuden har mine svigere lejet bil med autostol dernede, så det er ikke sådan vi skal slæbe en masse med håndkraft!

Okay har I overvejet at leje en airshell til klapvognen?? har lige været på ferie, hvor da vi nåede frem var der 2 klapvogne der var totalt smadret. min var der (heldigvis) intet sket med, da den var i en airshell.

Anmeld

9. oktober 2012

Frøken J.

Ariel skriver:

Okay har I overvejet at leje en airshell til klapvognen?? har lige været på ferie, hvor da vi nåede frem var der 2 klapvogne der var totalt smadret. min var der (heldigvis) intet sket med, da den var i en airshell.

Jeps, airshell er der også styr på! Det er en smart opfindelse

Anmeld

9. oktober 2012

Svenne

Frøken J. skriver:

Tak for tip!

Det med madrassen tror jeg ikke fungerer, for så kan vi jo ikke lukke selerne i klapvognen

Nej, det er rigtigt. Vi har aldrig brugt selerne i klapvognen...

Da vi aldrig er længere væk, når han sover i den end at vi ser/hører han er vågen..
Men nu er han selvfølgelig også lidt større end Rose - og kan selv kravle ud af den, hvis han vil

Anmeld

9. oktober 2012

Mussen2

En solhat
Nemme sko/klipklappere/cloks
Evt. En bæresele
Evt. En handysit agtig ting, hvis i skal spise meget ude , afhængig af hvor børnevenligt området er.
Suncooler creme

God rejse

Anmeld

9. oktober 2012

Malthes mor

Frøken J. skriver:

Hej,

fantastisk med ferie 

En rigtig god ting at havde med hjemmefra, hvis du bruger det. Så er det skumklude. De fåes ikke andre steder end i Danmark.

har været rigtig meget rundt med mine unger. både Europa, men også længere væk. Så bare et rigtig godt råd.

men ellers så er mange lande rigtig meget med i forhold til babyartikler...bleer, vådservietter, osv.

og mht airshell, så er de rigtig smarte (har dog aldrig lejet en selv) du skal blot være opmærksom på, at den airshell du lejer skal du afhente i Kastrup og den skal afleveres i Kastrup igen. Og på ferien skal du selv slæbe den frem og tilbage til lufthavnen.

God tur og nyd det.

Anmeld

9. oktober 2012

Klumpe-dumpe

Frøken J. skriver:

Super, så kan jeg hvis kun tilføje god ferie

Anmeld

10. oktober 2012

ModerNatur

Frøken J. skriver:

Hmm, må se det an! Det er sku ikke nemt Nu har vi jo haft en skod sommer i DK, så har jo ikke det store sammenligningsgrundlag

Forresten har checket, det er lige præcis dér vi skal hen! Det er lækkert, eller? Vi får vores eget værelse med balkon i stueplan på hotellet, glæder mig til at se det!

Forresten! Hvordan er toiletforholdene på Kreta? Ligner det det herhjemme? Jeg har det ret stramt med fremmede toiletter, så det er en bekymring jeg har. Haha!

Ja det er så MEGA lækkert!! Gør jer selv en tjeneste og lej en bil i en dag eller to, så i kan køre rundt og se lidt.. Og tag på båd-tur i Chania!! Ååh drømmer mig helt tilbage nu!!  

Vi boede så i eget hus med egen pool, aaarmen det var SÅ god en ferie.. Og så spiste vi ude hver aften, for det var ekstremt billigt.. Der ligger en Lidl ca 2 km væk, så der er da lidt "bekendt" 

Ååh jeg vil altså helst ikke fortælle dig om toilet-forholdende De er sådan set rigtig fine, men man må ikke skylle papiret ud i toilettet.. det skal du ligge i en skraldespand ved siden af.. Thø hø.. det var liiidt klamt.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.