Hjælp mig med pakkeliste til barn 1 år på charterferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2012

Dinna88

Frøken J. skriver:

Takker! Vi har babysolcreme, men kan faktisk ikke huske faktoren, den er fra Derma. Måske skal vi have en anden

Bare lidt info - solcreme med faktor 50 er "mere" nyttigt. I behøver maks en faktor 30! for jer er faktor 15 god nok, og for Rose er faktor 25-30 nok!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2012

Svenne

Vi var i Grækenland i august.

Vi havde stor succes med at have medbragt en pakke rugbrød og små portions-makrel Det spiste han hver dag til middag.

Ellers synes jeg da det lyder meget fint, det du har med. Tøj brugte vi dog ikke meget af, da han stort set aldrig havde andet end ble på Men det er selvfølgelig lidt køligere nu om aftenen.

Vi havde taget madrassen med fra barnevognen til at ligge i klapvognen. Det var en succes, så han kunne ligge godt og sove til middag og om aftenen, hvis vi var ude og gå en tur i byen.

Rigtig god ferie!!!!

Anmeld

9. oktober 2012

Frøken J.

Ariel skriver:

Hvor længe skal I være afsted? Synes hvis det kun er til 7 dage, at det er meget tøj du vil ha med til trolden

7 dage, men det er for at undgå at skulle nødvaske, og hvis hun fx sveder meget eller bliver en del beskidt, spilder på tøjet osv. Babytøj fylder jo ikke så meget, så det går nok Desuden har mine svigere lejet bil med autostol dernede, så det er ikke sådan vi skal slæbe en masse med håndkraft!

Anmeld

9. oktober 2012

Frøken J.

Issa skriver:

Vi har nogen MEGET tynde nogen, for Celina er nemlig også meget varm, men det var egentlig ikke fordi varmen føltes så varm dernede, fordi der er en helt anden luftfugtighed   Faktor 50 var ikke nok til hende..

Desuden sov hun til middag når der var varmest (indenfor i aircon) så når hun vågnede igen og vi sku ud sidst på eftermiddagen varede det faktisk ikke længe inden der var "køligt"..

Vi var et sted der hed Platanias, ved Chania (en meget stor by med billigt Clinique og MAC)  

Hmm, må se det an! Det er sku ikke nemt Nu har vi jo haft en skod sommer i DK, så har jo ikke det store sammenligningsgrundlag

Forresten har checket, det er lige præcis dér vi skal hen! Det er lækkert, eller? Vi får vores eget værelse med balkon i stueplan på hotellet, glæder mig til at se det!

Forresten! Hvordan er toiletforholdene på Kreta? Ligner det det herhjemme? Jeg har det ret stramt med fremmede toiletter, så det er en bekymring jeg har. Haha!

Anmeld

9. oktober 2012

Frøken J.

Dinna88 skriver:

Bare lidt info - solcreme med faktor 50 er "mere" nyttigt. I behøver maks en faktor 30! for jer er faktor 15 god nok, og for Rose er faktor 25-30 nok!

Tak for tip!

Anmeld

9. oktober 2012

Frøken J.

Svenne skriver:

Vi var i Grækenland i august.

Vi havde stor succes med at have medbragt en pakke rugbrød og små portions-makrel Det spiste han hver dag til middag.

Ellers synes jeg da det lyder meget fint, det du har med. Tøj brugte vi dog ikke meget af, da han stort set aldrig havde andet end ble på Men det er selvfølgelig lidt køligere nu om aftenen.

Vi havde taget madrassen med fra barnevognen til at ligge i klapvognen. Det var en succes, så han kunne ligge godt og sove til middag og om aftenen, hvis vi var ude og gå en tur i byen.

Rigtig god ferie!!!!

Tak for tip!

Det med madrassen tror jeg ikke fungerer, for så kan vi jo ikke lukke selerne i klapvognen

Anmeld

9. oktober 2012

_-Kathrine-_

Bare et lille forlag, til pladsbesparelse..
Man kan købe eengangshagesmække i de fleste supermarkeder herhjemme, så sparer i både plads i kufferten plus de skal ikke vaskes når I kommer hjem win-win
Og rigtig god tur, er ikke spor misundelig

Anmeld

9. oktober 2012

Frøken J.

_-Kathrine-_ skriver:

Bare et lille forlag, til pladsbesparelse..
Man kan købe eengangshagesmække i de fleste supermarkeder herhjemme, så sparer i både plads i kufferten plus de skal ikke vaskes når I kommer hjem win-win
Og rigtig god tur, er ikke spor misundelig

Må lige se om jeg kan nå omkring, synes efterhånden tiden rinder ud for alt det vi skal nå inden fredag

Anmeld

9. oktober 2012

_-Kathrine-_

Frøken J. skriver:

Må lige se om jeg kan nå omkring, synes efterhånden tiden rinder ud for alt det vi skal nå inden fredag

Ja, når der også lige er en fødselsdag der skal fejres, så bliver tiden knap
Håber I får en dejlig dag i morgen og en god ferie

Anmeld

9. oktober 2012

mortilnoahogmelina

BAre en lille side info , så børn under 2 år går ind under forældres vægt i kuffert . DE fleste steder må man have 20 kg med pr voksen . Men intet for børn under 2 år.
Var bare en lille info . Vi var 14 dage i tyrkiet og ja drengens ting alene vejede 14 kg. Jeg havde ikke bleer eller tøj med til 14 dage ..

RIgtig god tur ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.