Mødes ??? Babyer og mødre på sjælland ,,,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2009

malou

Tanja.. skriver:

Ja min lille prins er godt nok også hurtigt blevet stor   men hvor skal vi holde det ??? Syntes falster som Eva foreslår er lidt for langt væk

jo falster er lidt langt væk. Men sødt af Eva at ville ligge hus til... lad os se tiden an... knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2009

LotteN

Ihh, jeg ville også gerne med...men der er vidst lidt for langt fra viborg til kbh, når min barsel slutter om 14 dage... øvøv!

Anmeld

27. maj 2009

Heidi B

Hvis det bliver en dag hvor jeg ikke skal arbejde kommer jeg gerne. Kan desværre ikke lægge hus til da vi er ved at få lagt terrasse.
Skal det være hverdag eller weekend???
Vi skal vel have nogle datoer på bordet???

Heidi med Jeppe og Mikkel 300806

Anmeld

27. maj 2009

Diana...

LotteN skriver:

Ihh, jeg ville også gerne med...men der er vidst lidt for langt fra viborg til kbh, når min barsel slutter om 14 dage... øvøv!

Så kan du jo mødes med os i midt jylland...

Anmeld

27. maj 2009

Diana...

Heidi Bakke skriver:

Hvis det bliver en dag hvor jeg ikke skal arbejde kommer jeg gerne. Kan desværre ikke lægge hus til da vi er ved at få lagt terrasse.
Skal det være hverdag eller weekend???
Vi skal vel have nogle datoer på bordet???

Heidi med Jeppe og Mikkel 300806

Jeg synes det skal være i en weekend så har jeg nemlig lidt nemmere ved at komme til sjælland.

Anmeld

27. maj 2009

LotteN

Diana... skriver:

Så kan du jo mødes med os i midt jylland...

Det kan du tro jeg også rigtig gerne vil

Anmeld

27. maj 2009

Honningblomst

malou skriver:

jo falster er lidt langt væk. Men sødt af Eva at ville ligge hus til... lad os se tiden an... knus

Langt væk fra hvad?? Jer??
For kommer man fra Fyn elle Jylland er Kbh jo ikke tættere på...men altså...jeg bor en times kørsel fra kbh og en times fra Slagelse....men hvem af jer to lægger hus og have til...og kom med et par datoer så vi kan melde os til...jeg kører tit til Kbh, selvom det er langt væk...men kom med noget og ellers kan dem der har tid og lys komme en lørdag til søndag hernede.
Knus Eva..

Anmeld

27. maj 2009

Honningblomst

Christinahr skriver:

HAHA hvordan kan kbh være midte for noget, det ligger helt øst...haha næ ser i Odense er midte

Vi kunne også finde på at komme forbi hvis det er en dag der passer, måske en afstemning

Præcis...lige mine tanker...men er der ikke nogen der kan melde ind med sted...at de vil lægge bolig til og hvor det er og så må vi jo stemme om det-smiler

Anmeld

27. maj 2009

Diana...

Eva skriver:

Langt væk fra hvad?? Jer??
For kommer man fra Fyn elle Jylland er Kbh jo ikke tættere på...men altså...jeg bor en times kørsel fra kbh og en times fra Slagelse....men hvem af jer to lægger hus og have til...og kom med et par datoer så vi kan melde os til...jeg kører tit til Kbh, selvom det er langt væk...men kom med noget og ellers kan dem der har tid og lys komme en lørdag til søndag hernede.
Knus Eva..

Jep ret ret. Jeg er sgu ligeglad med hvor vi er det jo det gode vd sjælland der er så nemt at komme rundt   og så stor er sjælland jo ikke  

Knus Diana som er lige glad med om det kbh hillerød falster el hvor det end er... Jeg kommer lige meget hvad bare det en dag jeg kan men mine 2 måneder er næsten fri så det ville være svært at ramme en dag jeg ikke kan 

Anmeld

27. maj 2009

Diana...

LotteN skriver:

Det kan du tro jeg også rigtig gerne vil

Der er et indlæg med datoer i ordet er frit til møde i jylland kun for os tøser uden børn 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.