Mødes ??? Babyer og mødre på sjælland ,,,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.164 visninger
59 svar
0 synes godt om
26. maj 2009

Mca<3

Vi er 2 ,, Tanja og Katja som syntes det kunne være sjovt at mødes nogle stykker herinde fra   Nogle der vil være intresseret ?? Vi bor i Hillerød og Farum og et sted der i nærheden ,,,,   

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2009

malou

Tanja.. skriver:

Vi er 2 ,, Tanja og Katja som syntes det kunne være sjovt at mødes nogle stykker herinde fra   Nogle der vil være intresseret ?? Vi bor i Hillerød og Farum og et sted der i nærheden ,,,,  

Ja det kunne da være hyggeligt knus malou

Anmeld

26. maj 2009

Honningblomst

Jeg må indrømme at jeg er nysgerrig på at møde flere herinde fra...nu synes man jo næsten man kender hinanden-smiler-
Men jeg har ikke babyer og ville nok også vælge at lade mine store babyer blive hjemme-griner
Knus Eva

Anmeld

26. maj 2009

Mca<3

Eva skriver:

Jeg må indrømme at jeg er nysgerrig på at møde flere herinde fra...nu synes man jo næsten man kender hinanden-smiler-
Men jeg har ikke babyer og ville nok også vælge at lade mine store babyer blive hjemme-griner
Knus Eva

Jamen du skal da være så velkommen alligevel  Med el uden baby ,,

Men hvordan pokker skulle man arrangere det og hvor ???

Anmeld

26. maj 2009

Mca<3

malou skriver:

Ja det kunne da være hyggeligt knus malou

Ej hvor er han dog blevet stor og hamrende sød , sønnike

Anmeld

26. maj 2009

Honningblomst

Tanja.. skriver:

Jamen du skal da være så velkommen alligevel  Med el uden baby ,,

Men hvordan pokker skulle man arrangere det og hvor ???

Find en dato og et sted....jeg bor i hus og har have og også plads indenfor, men jeg bor jo helt nede på Nord Falster...men toget går lige dertil.
Eller er der andre der har plads??
Knus..

Anmeld

26. maj 2009

Diana...

Er jyderene os velkommen?

Anmeld

26. maj 2009

Honningblomst

Diana... skriver:

Er jyderene os velkommen?

Jajajajaja.....jaaahhhhh....det er de og du....ej, vil så gerne møde dig...og er det hos mig så kan du/I bare sove hos mig...
Knus..

Anmeld

26. maj 2009

Diana...

Eva skriver:

Jajajajaja.....jaaahhhhh....det er de og du....ej, vil så gerne møde dig...og er det hos mig så kan du/I bare sove hos mig...
Knus..

Wee så jeg klar i siger bare til så hopper jeg på et tog eller lokker manden til at tage til sjælland og besøge sin familie 

Og tak for tilbudet det kan godt være jeg holder dig på ordet 

Anmeld

26. maj 2009

Honningblomst

Diana... skriver:

Wee så jeg klar i siger bare til så hopper jeg på et tog eller lokker manden til at tage til sjælland og besøge sin familie 

Og tak for tilbudet det kan godt være jeg holder dig på ordet 

Ihh, altså....det vil jeg glæde mig til...virkelig. Og du er mere end velkommen til at tage mig på ordet-smiler
Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.