Mødes ??? Babyer og mødre på sjælland ,,,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2009

Pia.

Hej søde Piger...

Ideen er god, og jeg har selv været til et par net-møder og der igennem mødt nogle fantastiske dejlige mennesker... Men jeg hopper fra, syntes ikke overskuet er der lige nu....

Skulle jo have mødtes og hygge med dig (Diana) i starten af maj, men det blev desværre ikke til noget og det er jo min skyld, men for pokker der meget lige nu...Men er sikker på vi finder en anden dag ikk søde..

Men jeg håber I får en hyggelig dag... og hils hinanden fra mig... He He....

Knus Pia.

P.s I bliver ikke kede af at møde Eva, hun blev min dejlige veninde efter mit første net-møde - men pas på man får svært ved at undværre hende igen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2009

Diana...

Pia. skriver:

Hej søde Piger...

Ideen er god, og jeg har selv været til et par net-møder og der igennem mødt nogle fantastiske dejlige mennesker... Men jeg hopper fra, syntes ikke overskuet er der lige nu....

Skulle jo have mødtes og hygge med dig (Diana) i starten af maj, men det blev desværre ikke til noget og det er jo min skyld, men for pokker der meget lige nu...Men er sikker på vi finder en anden dag ikk søde..

Knus Pia.

P.s I bliver ikke kede af at møde Eva, hun blev min dejlige veninde efter mit første net-møde - men pas på man får svært ved at undværre hende igen...

Ahh søde ikke kun din skyld... Lucas var syg så jeg glemte helt at skrive   Men eg forstår dig godt, men det bliver bedre og så du igen klar til hygge med os baby tøser  Husk du stadig altid velkommen til at skrive el ringe hvis du har brug/lyst til en snak.

Knus Diana

Ps tror jeg får passet lille Lucas og trapper op uden barn som Eva...

Anmeld

26. maj 2009

Bubbi

Åhh jeg vil os smadder gerne med.. Så jeg melder mig under flaget, alt efter hvornår der bliver aftalt

Anmeld

26. maj 2009

malou

Tanja.. skriver:

Ej hvor er han dog blevet stor og hamrende sød , sønnike

Ja det er vildt som tiden går. Han er 6 1/2 md nu og vejer 9 kg. Kan sidde selv og er bare nusser Er ked af jeg har forsømt Jer alle sammen herinde i et stk tid. Men jeg er jo startet job fuldtid så jeg har knoklet rundt.. men føler nu jeg er ved at finde en rytme
Ved ikke hvordan og hvorledes det kunne arrangeres.. jeg ville gene ligge hus til.. men jeg bor jo helt her ovre i malmø.... øv..

stort knus til dig fra mig

Anmeld

26. maj 2009

Honningblomst

Pia. skriver:

Hej søde Piger...

Knus Pia.

Åh, sødeste skat....du vil blive savnet...og selvom der er meget, for det er der hos dig...så skal du vide at du jo kan hoppe på, hvis du finder overskuddet og lysten lige den dag.
Men savnet, det vil du altså blive...og ja, jeg savner dig jo hele tiden...
Stort kram til dig min dejlige Pia..

Anmeld

26. maj 2009

Mca<3

malou skriver:

Ja det er vildt som tiden går. Han er 6 1/2 md nu og vejer 9 kg. Kan sidde selv og er bare nusser Er ked af jeg har forsømt Jer alle sammen herinde i et stk tid. Men jeg er jo startet job fuldtid så jeg har knoklet rundt.. men føler nu jeg er ved at finde en rytme
Ved ikke hvordan og hvorledes det kunne arrangeres.. jeg ville gene ligge hus til.. men jeg bor jo helt her ovre i malmø.... øv..

Puha tiden går stærkt  Skal i ikke snart have en mere ? Klart du forsømmer os  Der er noget at se til når man starter arbejde igen , er det hårdt ??? Kunne være smadder hyggeligt at møde dig irl.... knus

Anmeld

26. maj 2009

Diana...

malou skriver:

Ja jeg er os skuffet over dig 

Anmeld

26. maj 2009

malou

Tanja.. skriver:

Puha tiden går stærkt  Skal i ikke snart have en mere ? Klart du forsømmer os  Der er noget at se til når man starter arbejde igen , er det hårdt ??? Kunne være smadder hyggeligt at møde dig irl.... knus

hahaha... pyha nej... vi skal ikke have flere børn. Kald mig bare kylling men jeg har stadig ikke glemt min fødsel Spørg mig igen om 2-3 år... smiler. Selve det at starte job.. nej er ikke hårdt... det ligger jo på rygradden. men jeg savner min trold FRYGTELIGT og græd som pisket da jeg afl. ham første dag Kan også mærke jeg ikke lige har det store overskud til alt det jeg plejede at kunne nå...- baby.dk, pinligt rent hjem, tom vasketøjskurv, varm mad hver dag.. osv  sådan er det ikke mere.. smiler... men som ugerne går.. når jeg alligevel mere og mere for hver dag. Så det er rutinerne der skal køres ind nu Er ked af jeg slet ikke har fuldt dig og din lille prins... hvor er han dog fiiiiiiin på dit profil billede... åh suk.. de bliver så hurtig store hva...- glæder mig også til at se dig  så vi skal KLART finde baby.dk dag på sjælland

knus malou

Anmeld

26. maj 2009

malou

Diana... skriver:

Ja jeg er os skuffet over dig 

åhhhhhhhhhh nu får jeg det skidt... smiler.. ej har bare ikke haft overskud... har været herinde og kigge.. men lige tiden til at gå ind og skrive har manglet... også på msn (det ved du smukke)  men håber jeg er lidt mere BACK nu hvor tingene glider en smule mere.....

stort knus tl dig

Anmeld

26. maj 2009

Mca<3

malou skriver:

hahaha... pyha nej... vi skal ikke have flere børn. Kald mig bare kylling men jeg har stadig ikke glemt min fødsel Spørg mig igen om 2-3 år... smiler. Selve det at starte job.. nej er ikke hårdt... det ligger jo på rygradden. men jeg savner min trold FRYGTELIGT og græd som pisket da jeg afl. ham første dag Kan også mærke jeg ikke lige har det store overskud til alt det jeg plejede at kunne nå...- baby.dk, pinligt rent hjem, tom vasketøjskurv, varm mad hver dag.. osv  sådan er det ikke mere.. smiler... men som ugerne går.. når jeg alligevel mere og mere for hver dag. Så det er rutinerne der skal køres ind nu Er ked af jeg slet ikke har fuldt dig og din lille prins... hvor er han dog fiiiiiiin på dit profil billede... åh suk.. de bliver så hurtig store hva...- glæder mig også til at se dig  så vi skal KLART finde baby.dk dag på sjælland

knus malou

Ja min lille prins er godt nok også hurtigt blevet stor   men hvor skal vi holde det ??? Syntes falster som Eva foreslår er lidt for langt væk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.